Hoofdstuk 11: Daniël spion?

6.9K 218 44
                                    

Dit moet ik tot me laten bezinken... Daniël spion? Hij? Zijn vader vermoord? Ongelooflijk.

"Meen je dit?" vraag ik verrast en verward tegelijkertijd. "Ja" en hij slaat zijn hazelnootbruine ogen neer. "Wow.. En nu?" vraag ik hem. "Ik moet gaan" fluistert hij bijna niet verstaanbaar, maar toch net hard genoeg om het te horen. "Wanneer? Waarnaartoe? Kan ik mee? Mag ik mee? Wat ga je doen?" vuur ik op hem af. "Rustig" kalmeert hij mij. Ik haal diep adem en wacht af totdat hij verder gaat met antwoorden. "Ik moet weg, ik kan niet vertellen waarheen dan kom jij in gevaar." hij slikt even "en.. En dat wil ik niet, ik hou van je Alice. Ik wil niet dat je iets overkomt" er rolt een traan over zijn wang die ik gelijk wegveeg. "Er overkomt me niks, ik beloof het je. Ik wil met je mee mij mag er niks over komen maar jou net zo min" hij schudt zijn hoofd. "Dat kan ik niet toelaten." "Waarom niet?"

Daniël p.o.v.

"Waarom niet?" vraagt ze met haar felblauwe fonkelende ogen die schitteren, door de tranen die op komen. "Luister, hij was hun leider, ik zijn moordenaar. Ze moeten MIJ hebben." Ik wijs naar mezelf, "en als ze erachter komen dat ik om jou geef en.." ik wacht even en ga dan verder. "Dat ik van je h..." verder kom ik niet als ze haar fluweel zachte lippen op mijn lippen drukt. Ik tik met mijn tong tegen haar lippen aan.

En zodra ze me toegang geeft dansen onze tongen een dans van liefde, vreugde en vrede in onze monden. Het is niet zomaar onze eerste kus. Nee het is meer dan dat, het is magisch. Alsof, alsof er een nieuwe wereld voor me open gaat die me een nieuwe Ik geeft. Een bezorgde, aardige, gevoelige en verliefde Ik. Ik denk niet dat ik die erg vind om te hebben, als daarmee ook Alice in die nieuwe wereld is inbegrepen.

Zodra ze haar lippen zachtjes van de mijne afdrukt haalt ze diep adem voordat ze de volgende woorden tegen me zegt: "Ik hou van.. Iemand anders" mijn hart breekt als die woorden haar mond uitrollen.

Alice P.o.v.
Ik haal diep adem, nadat ik mijn lippen van de zijne af heb gehaald. "Ik hou van.. Iemand anders" zeg ik. Nee, dit is niet waar lieve mensen ik wil testen of hij echt van me houdt.
"Wie?" spreekt hij duidelijk jaloers en geërgerd uit. Shit nu nog ff een naam verzinnen.

Daniël p.o.v.

Ik zie haar denken, dit is niet waar. "Je liegt" ze schrikt wakker uit haar gedachtes. "Niet" zegt ze nerveus. "Wel" zeg ik gekwetst. "Oke het was een geintje ik wou kijken of het waar was dat je van me hield. En dus zei ik dat, om te kijken hoe je zou reageren. Je reageerde trouwens erg jaloers, dus je bent geslaagd" knipoogt ze dat laatste. "Oh oke, gaan we het zo spelen, dan moet ik even kijken of jij voor deze test slaagt" en voordat ze antwoord kan geven tel ik af tot 20. Ze heeft door wat ik bedoel en ik hoor haar verstoppen.

Alice p.o.v.
Hij telt tot 20 af, ik begrijp de hint en begin me te verstoppen onder de trap. Ik trek een deur open onder de trap, waarschijnlijk de schoonmaakkast, als ik al die emmers en sponzen zie. Ik begrijp niet waarom hij eigenlijk verstoppertje speelt maar ik doe wel mee, waarom niet? Ik hoor hem hulpeloos mijn naam roepen na ongeveer een kwartier zoeken. Ik kom uit de kast vandaan en hij staat met zijn rug voor me. Ik ren naar hem toe, spring op zijn rug en roep lachend: "BOE!". Uit schrik begint hij te wankelen en ik ga gelijk van zijn rug af.

"Waarom deze test?" vraag ik hem. Hij pakt mijn handen vast en kijkt diep in mijn ogen als de volgende woorden zijn mond verlaten: "je mag met me mee als je-". Hij kan zijn zin niet afmaken want ik begin te gillen en spring in zijn armen van blijdschap. OMG IK WORD SPION!

"Echt?" vraag ik hem. "Ja maar je moet eerst naar me luisteren er zijn een paar voorwaarden" ik knik. "Maar waarom nou die verstop test?" vraag ik opnieuw, "omdat ik dan kon zien of je je goed kon verstoppen, dat is namelijk belangrijk als je mee gaat en je kan het geweldig goed" grijnst hij. Ik grijns ook, "Gelukkig maar, dat ik mee mag ik kan nog geen dag zonder je sinds die kus" zeg ik dramatisch. "Weet ik, ik ben gewoon geweldig en mijn lippen al helemaal" grijnst hij. Ik sla hem speels op zijn borstkas en begin te glimlachen.

Daniël p.o.v.
Ze begint te glimlachen, "wat is er?" lach ik. "Ik ben gelukkig" glimlacht ze. Ik leg mijn armen om haar heen en trek haar in een knuffel. "Ik ook" fluister ik in haar haar.

Omg Dalice eerste zoen!
En Alice die spion wordt? Hoe loopt dat af?
Hopelijk vonden jullie het leuk!
Trouwens je mag me altijd verbeteren in de comments!

Tot in het volgende hoofdstuk
Xx-Me

Vergeet niet te voten he

Love For The Badboy (Voltooid: 14-7-2016) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu