Alice outfit^^
Ik ren de trap af terwijl ik mijn broek probeer aan te trekken. Waarom? Omdat ik nogal laat ben daarom.
Ik pak een appel, mijn tas en trek mijn schoenen aan. Ik pak mijn jas en snel naar mijn fiets, ik heb echt een auto nodig.. Of een broer die me wakker maakt als ik bijna te laat kom als mijn ouders een week weg zijn.
Eindelijk kom ik op school aan na eindeloos te moeten trappen, nog wel tegen de wind in. (A/n dat heb ik echt altijd dat ik tegen de wind in fiets.)
"He he, daar is my rebel queen" grijnst Daniël als ik even later in de mentorles aankom. Net op tijd.. "Dus omdat je me geen prinses mag noemen noem je me queen?" vraag ik hem. "Jep" antwoord hij grijnzend. Ik rol lachend met mijn ogen.
"Wanneer gaan we nog oefenen? Want als je nog met je broer zit kan het best wa-" "nee we hebben het bijgelegd, het zit weer goed" vertel ik glimlachend. "Ik ben blij voor je, dus kunnen we vandaag weer oefenen?" vraagt hij, ik knik.
De les begint, we hebben het over de danswedstrijd en over de reis naar Spanje. Jep we gaan met school naar Spanje.
*
"Pizza graag" geef ik mijn bestelling door aan de lunchvrouw. Ze knikt, pakt een stuk pizza uit de vitrine en legt op mijn bord. "Dank je" bedank ik haar vriendelijk.Ik loop naar de tafel waar ik mijn vrienden ook zie zitten.
"Hey" "Hey Beauty queen" fluistert Daniël in mijn oor. Ik bloos en pak gelijk drinken om af te koelen. "Krijg je het warm van mij of van mijn complimentje" grijnst Daniël in mijn oor, "uhum" verschrikt kijken ik en Daniël op. "Sorry dat we jullie momentje verpesten maar...-" "-SINDS WANNEER ZIJN JULLIE EEN STEL?" maakt Cat, schreeuwend door de kantine heen, Dylan's zin af.
Ik zucht, "pas net.. Maar wij moeten gaan oefenen voor de danswedstrijd byeee" zeg ik, mezelf en Daniël reddend. Ik pak snel nog een hap van mijn pizza en loop daarna naar mijn kluisje voor mijn dansspullen. Ik hoor dat Daniël langs me loopt, kijk op zij en geef hem een glimlach. "Bedankt dat je ons daaruit hebt gekregen" grijnst hij. "Ach joh.. Iemand moest het doen" Zeg ik glimlachend.*
"YES" ik geef Daniël een knuffel waarna hij me verbaast aankijkt. "Ik ken eindelijk de dans!" vertel ik trots, "Ohhhh dus ik moet je Dancing queen noemen?" vraagt Daniël alsof hij net iets slims heeft bedacht. (A/N ben ik de enige die toen aan dancing queen dat lied moest denken? You are the dancing queen, young and sweet only seventeen.. Of zoiets...)Alice's dans outfit^^ (ze doen namelijk hiphop)
Klein hoofdstukje maar wel snel (vind ik) ach ja beter dan niks!
Hopelijk vinden jullie het leuk!Xx-Me
Ik zie jullie volgend hoofdstuk weer!Vergeet niet te voten🌸
JE LEEST
Love For The Badboy (Voltooid: 14-7-2016)
Teen Fiction||HOOGSTE RANK #1 IN TIENERFICTIE!!❤️||09-11-2016||&||20-11-2016||&||26-11-2016||&||28-11-2016||&||26-03-2017|| Alice is een 16 jarig brunette meisje. Ze is pas bedrogen door haar ex-beste vriendin en ex-vriendje, dus wanneer ze blijkt te gaan verhu...