Hoofdstuk 22: Hardlopen, shoppen en feesten..

4K 130 22
                                    

Ik ben een klein beetje erg verslaafd aan dit lied en vooral de video clip want die vind ik echt geweldig! Maar goed ik vond het wel een toepasselijk lied dus ja geniet van het lied en het hoofdstuk!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Ik word wakker omringt met cupcakes, mijn cd speler die aanstaat en een langzaam liedje speelt en Cat die al helemaal aangekleed is.

"Uhh Cat?" vraag ik verward, "Ja?" vraagt terwijl ze haar lippen stift. "Wat is dit allemaal?" gebaar ik om me heen, "dit-" ze wijst ook om zich heen "-gaat jou helpen, hij waarvan we de naam niet uitspreken, te vergeten" legt ze trots uit.

Ik zucht. "Caaattt ik heb hier geen zin in! Ik wil gewoon de hele dag chocola eten en netflix marathon van Pll en Teen wolf kijken oke? Dus echt super aardig dit maar ik heb hier geen zin in." Ik laat me na die woorden terug op mijn bed vallen.

Ik voel iemand me aan mijn been trekken en een seconde later lig ik op de grond. Cat.. Of course.. Ik rol met mijn ogen. "Best!" "jeej-" ze klapt in haar handen "- we gaan eerst naar het park om te hardlopen, want volgens bronnen helpt dat je geest te verfrissen" legt ze zogenaamd intelligent uit.

Ik ga naar mijn kast, pak mijn sport kleren en trek ze aan. "Eerst ontbijten" zeg ik, "hier" ze haalt een dienblad met eten tevoorschijn. Ik glimlach dankbaar "waar is Emily eigenlijk?" "die komt straks als we gaan shoppen, ze had nogal een flinke kater van gister" zucht Cat. Ik rol lachend met mijn ogen en gooi een kussen naar Cat, die verontwaardigd kijkend terug een kussen gooit. Een paar seconden barsten we allebei in lachen uit.

*
"Zijn we klaar?" hijg ik. "We hebben maar 100 meter gerend" lacht Cat. Ik rek me uit "I dont see a problem? Dat is meer dan voldoende beweging voor minstens de rest van het jaar" zeg ik terwijl ik op een bankje ga zitten.

"Fine, we gaan thuis douchen en daarna shoppen zolang je maar niet aan uhu denkt maakt het niet uit wat we doen" "Yasss victorie!" roep ik en steek mijn beide handen in de lucht. Cat lacht en ik lach mee.

*

"Waarom moeten we eigenlijk nieuwe kleren?" zeur ik. Cat zucht, "Om-dat we vanavond uitgaan! En het is een goede afleiding ik wed dat je je-weet-wel-wie dankzij het shoppen, hardlopen en het uitgaan zal vergeten." ik zucht diep en ga verder met zoeken voor nieuwe kleren.

"Dit misschien?" ik wijs naar een blauwe jumpsuit en krijg 2 enthousiaste hoofden die naar mij knikken waardoor ik moet lachen. Ik vetrek naar de pashokjes en trek de jumpsuit aan en open de gordijnen.

Ik draai een rondje en doe een jazzhands. "En? Wat vinden jullie ervan?" vraag ik nieuwsgierig. "Doen!" "per-fect!" ik glimlach als dank voor hun complimenten.

*

Ik laat me achterover vallen op mijn bed. Serieus shoppen met Cat is nog uitputtender dan 10x de avondvierdaagse achter elkaar lopen. Hoe kan zij zo ver lopen op die hakken van wel 1 meter lang! Oke.. Misschien overdrijf maar i dont care..

Ik zucht sta op, pak mijn nieuwe jumpsuit en trek hem aan. Ik laat mijn haar los hangen, ik werk mijn make-up nog een beetje bij. Daarna pak ik mijn tas en vertrek naar Cat en Emily's kamer die zich naast de mijne bevind.

 Daarna pak ik mijn tas en vertrek naar Cat en Emily's kamer die zich naast de mijne bevind

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Outfit^

Make-up en haar^

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Make-up en haar^

"OML! (A/N Oh My Liar, geen idee of het bestaat maar ik ben een pretty little liar fan dus ja😏😅) je ziet er geweldig uit!" Ik geef haar een knuffel, "thanks! Jij ook! Ik bedoel je haar, en je outfit gewoon alles! Geweldig!" Ze glimlacht dankbaar en we gaan naar binnen. "Hey Em! Jij ziet er ook echt geweldig uit!" Roep ik uit. "Dank je jij ook Alice!" We gaan naar beneden en lopen daarna zoekend naar een club, wat niet echt moeilijk is aangezien we in Ibiza zijn.

-Even later-

Twee handen laten mij omdraaien naar een iets langere jongen met blond haar en bruine ogen. "Volgens mij ken ik jou niet" frons ik, "je zegt het verkeerd, nòg niet" knipoogt hij. Ik zucht en rol met mijn ogen. Ik probeer me om te draaien, maar hij houdt me ruw tegen. Ik doe mijn mond open om er iets van te zeggen, totdat hij een vinger op mij mond legt en daarna ruw en zonder passie zijn lippen op de mijne drukt. Ik probeer me van hem af te duwen, maar hij drukt me ruw tussen de muur en zichzelf in. Shit.. Oke lekker bezig Alice! Hoe ga je je hier nu weer uit redden? Bingo!

Ik maak een vuist van mijn hand en sla hem in zijn buik. Hij kijkt me woedend aan en pint mijn polsen boven mijn hoofd. Ik probeer hem te trappen maar hij gaat nu tussen mijn benen staan, zodat ook dat geen optie meer is. Oke ik heb geen ideeën meer..

Opeens stopt hij me met zoenen en zie ik hem op de grond liggen, de volgende momenten gaan ineens snel en het enige wat ik nog herinner is iemand met een bekend gezicht, bruin haar, een kuif.. Een jongen.. Daniël?

Dit was het weer!

Hopelijk vonden jullie het een leuk lied en een leuk hoofdstuk!

Xx-Me
Vergeet niet te voten💙✨

Love For The Badboy (Voltooid: 14-7-2016) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu