11. MARC

1.7K 9 0
                                    

11. MARC

ik verstijfde. Marc..... er viel een traan over mijn wang en liep mijn mondhoeken in. zoutig....Marc voelde zich blijkbaar even verschrikkelijk als ik.

de keer dat we elkaar voor het laatst zagen, was diep in ons geheugen opgeslagen. de herinneringen waren vers. ik liep naar de computer er zette hem aan.

ik keek naar mijn oude fotoalbum om mezelf op te vrolijken. heel veel foto's die in het pretpark waren genomen. iedereen vloog weg in de achtbaan. we aten suikerspinnen, keken naar shows. dikke lol was het toen...maar Marc staat op elke foto...ik huilde en deed mijn computer uit.

ik legde de brief in mijn aparte la. waar mijn dagboek lag en brieven van hem en foto's. zijn laatje, ons laatje.

ik weet zeker dat ik hoe dan ook morgen naar hem opzoek ga. ik pakte het verfrommelde briefje uit mijn zak en vouwde hem open.

ik keek naar de klok en het was nu 11 uur s'avonds. ik trok mijn jeans en shirt uit en deed mijn pyjama aan. het zat veel lekkerder dan mijn normale kloffie. ik keek uit het raam. ik zag een vallende ster.

ik sprong van een liggende in een bidhouding. 

"Ik wens vurig dat als ik Marc zoek, hem ook zou vinden, dat we dan weer normale vriend en vriendin kunnen zijn, zonder al deze ellende!" zei ik.

ik zag nog een vallende ster. ik weet zeker dat Marc deze 2 ook heeft gezien. mijn tweede wens.

"Ik wens dat mijn ouders meer tijd voor mij en mijn broer vrijmaken, ik weet dat hun werk belangrijk is, maar ik zie ze maar 2 keer in een half jaar...." zei ik weer.

ik hoorde een kaboem van beneden. ik snelde de trap af in pyjama en sloffen en zag mijn broer die van zijn stoel was gevallen. hij sliep al.

ik zette de televisie uit en tilde mijn broer in een lighouding op de bank. ik haalde een deken en spreidde die over hem heen. zijn blikje bier had hij nog in zijn handen vast. ik rukte die voorzichtig uit zijn handen en legde het op tafel neer. ik gooide de lege blikjes weg in de prullenbak en deed de gordijnen dicht.

ik maakte het hier een beetje schoon en deed het licht uit. ik liep naar boven om maar even te douchen. later was het al half 1 en ging ik uiteindelijk slapen. ik sliep als een roos. 

Dit was deel 11 :) hope you'll like it

A Runaway Love (HIATUS)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu