deel 7. deze is wel een beetje kort :$
7. Memories History
"Ik denk dat ik iets moet bekennen." zei hij. ik glimlachte en keek nieuwsgierig.
"Ik zit er al heel lang mee..." zei hij.
ik fronste mijn wenkbrauwen.
"Hoe lang al?" vroeg ik.
"Zo'n beetje 10 jaar..." zei hij met een rood hoofd. ik had het gevoel dat mijn ogen uit mijn oogkassen rolden....
"Nee! Wat?! Zeggen!" zei ik bevelend. hij kreeg een tomatenhoofd.
"Ik....Ik....Ik...." hij wist niks eruit te krijgen.
ik keek hem aan. zijn bruine haar, zijn chocoladebruine ogen, zijn perfecte glimlach, zijn grapjes, zijn verlegenheid bij mij.... zonder te zeggen wie of wat drukte hij zijn lippen op de mijne. mijn vermoedens werden bevestigd. hij vindt mij leuk. misschien wel meer dan dat. het bleef niet langer bij een kus, maar werd krachtiger. ik verstijfde helemaal. ik duwde hem weg. hij dook weg.
"Het spijt me,, ik liet me echt gaan he?" vroeg hij ik schudde mijn hoofd.
"Ik vond het niet erg,, ik kreeg alleen geen adem meer..." zei ik blozend. hij keek verleidend.
"ow....?" zei hij. hij kroop weer voorzichtig naar me toe en begon me weer te kussen. ik ging erop in en het werd zoenen.
vanaf die dag waren we officieel verliefd en een setje. de klasgenoten bewonderden ons voor het zo lang bij elkaar zijn. elk jaar dat bij onze verkering erbij opkwam gaf Marc een disco voor de klas. in zijn achtertuin. alles bleef goed en een droom. tot...
dit was het, deel 8 komt soon :)
JE LEEST
A Runaway Love (HIATUS)
RomanceIk mis hem. Een leegte in mijn borstkas, net alsof ik verbrand. Ik heb hem nodig. Ik zal hem vinden. Hoe dan ook. Weer kreeg ik een pijnlijke steek in mijn borstkas. De leegte at me op.