12. Ready to Go

1.7K 11 2
                                    

12. Ready to Go

ik word pas wakker als de zon fel door mijn gordijnen heen schijnt. ik keek op de klok. 11.39 uur. ik sloop zachtjes de trap af om te kijken of mijn broer al weg was. hij sliep nog op de bank met een telefoon in zijn hand.

ik liep naar hem toe en pakte de telefoon uit zijn hand. 18 gemiste oproepen, vandaag 7.05 uur. ik belde naar zijn voicemail en ging in de gang staan. 

"Jules Ammerion?! Where the hell are you!???!!! I thought that you said that you were here about half past 6?! do you wanted to be fired??! O Lord! the boss is coming! hurry up, man!" zei een mannenstem.

ik rende naar mijn broer om hem wakker te maken. 

"Yo, Bro!!!!! WAKE UP! YOU'RE LATE!!!!" schreeuwde ik.

er gebeurde niks. ik schudde hem. hij sprong overeind en keek me wazig aan. 

"WATTEHELL IS GOING ON WITH YOU? WHY DID YOU WAKE ME UP SO EARLY????" vroeg hij pissig.

ik liep naar de keuken en pakte een glas ijskoud water. ik liep terug en gooide de beker over hem heen. 

"WATTEFACK ARE YOU DOING? NOW I'M WET AT ALL!!!!" schreeuwde hij geërgerd.

ik gaf hem zijn mobieltje. hij keek op de klok en werd spierwit. 

"OK, I THINK IT'S BETTER IF I GO NOW...11.50...." en hij rende de deur uit.

hij liep weer terug en ik gooide zijn pak naar hem. 

"THANKS SIS!" zei hij en hij rende naar zijn auto. ik grijnsde.

door het alcohol is hij allang vergeten wat er gister is gebeurd en door het belletje van zijn baas, is hij het helemaal vergeten vanwege zijn hysterische reactie. ik liep naar de badkamer en pakte mijn washandje. ik ging naar beneden ontbijten. een stevig ontbijtje. toast met een gebakken ei. uitsmijter  hmmmm...

daarna liep ik naar de koelkast voor Vitamin Water. ik liep weer naar de badkamer en poetste mijn tanden, veegde mijn mond af en deed mijn mascara. daarna kleedde ik me om. jeans, top, jas en ik pakte mijn tas van de grond.

ik pakte het verfrommelde briefje, liep naar beneden en zocht zijn blikje bier op. ik legde hem onder zijn blikje. hij vergeet nooit zijn blikje, dus zou het dit ook snel genoeg lezen. ik liep naar de ladekast en opende mijn laatje.

ik pakte een kaartje. hypecheap. zo'n kaartje waar je overal mee kunt reizen. ik haalde daarna mijn portemonnee en ID. even later had ik alles wat ik nodig had om te vertrekken. ik pakte mijn sleutels, liep naar buiten en zette de deur op slot.

 "Mijn hart, mijn besluit, niemand kan daar iets aan doen." zei ik en ik pakte mijn fiets.

Dit was part 12 :)

A Runaway Love (HIATUS)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu