25. Overdosis

1.5K 8 0
                                    

25. Overdosis

“Wat doe je nou, Kressie??” huilde Roazy.

“Roaz, je weet dat Deanne me beste vriendin is, wie weet misschien wel inderdaad mijn zusje...dan heb je nu godverdomme mijn zusje regelrecht naar de hel gesmasht!!!!” legde Kress netjes uit.

Alsof zijn woede in een keer weg was. Zo chill was hij. Hij zag nog wel heel rood. Roazy gaf hem een flesje met water. Hij pakte het aan en dronk het leeg.

“Dit smaakt niet naar zuiver water...” zei hij opeens nog dorstig.

“Water? Wie gaf jou water dan?” vroeg Roazy. Ik keek haar ongelovig aan.

“GEEF HIER DIE FLES!” riep ik tegen Kress. Hij gaf hem aan me en ik rook aan de dop.

“Dit is geen water...het ruikt naar paracetemol en...een soort krachtige kruid...slaapmiddel geloof ik?” zei ik tegen mezelf. Kress keek me met rode ogen aan.

“Nee toch?” vroeg hij gapend. Roazy lachte stoned.

Ja toch...” zei ze bijna onverstaanbaar.

“Acht pilletjes van beide” zei ze stoned lachend 

“Damn it!” schreeuwde Kress en hij stond weer op het punt haar een mep voor d’r bek te geven.

Alleen dat gebeurde niet. Hij bleef opeens stokstijf staan. Ik pakte me mobieltje en belde 112. Op dat moment toen ik werd verbonden, viel Kress neer.

“Hallo?” vroeg een vrouwenstem.

“Hallo, een vriend van mij heeft onbedoeld een overdosis paracetemol en slaapmiddel ingeslikt.” Zei ik haastig.

“Hoe kan dat nou? Nou eehm, ik stuur een ambulance en de politie voor verdere ondervraging. Waar ben je nu?” vroeg de vrouw.

Ik dacht na. "Midnight Heaven District, Bellastreet 888. Voor het hotel.” Zei ik. De vrouw was verbaasd.

"Net was daar ook al iets toch?" vroeg ze en ik zei ja.

Ze stuurde de info door naar de ambulance en politie. Even later kwam de ambulance aan. Ze haalde Kress op. Jezus, 2 op 1 dag is toch wat een beetje veel... de politie vroeg van alles aan me. Ik voelde me opeens heel zwak... 

the end of part 25 (A)

A Runaway Love (HIATUS)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu