31.kapitola

59 4 0
                                    

Sashin pohľad

Dali sme sa s Tomom neako dokopy tú kuchyňu. Poviem vám bola to fuška ale aj tak je tu problém. Všade mám ryžu. A keď myslím všade tak fakt všade. A nemyslím si , že Tom je na tom lepšie. I keď to bola sranda už nikdy viac.

" Tom?"pozrela som sa na neho zatiaľ čo on si snažil odstrániť ryžu z vlasov.

" Ano?" zdvihol hlavu a pozrel sa na mňa.

" Nemôžem ísť takto domov a nemám sa kde osprchovať." povedala som a on sa začal smiať.

" Nechcem ti nič hovoriť ale sprcha je aj tu a mne by vôbec nevadilo kebyže ju použiješ." povedal a uškrnul sa. No skôr vybuchol do smiechu.

" Ano jasné umyjem sa u teba v kúpeľni a chytím neaký syfilis nie nemám záujem." povedala som no on sa začal brániť.

" Náhodou ja som čistý, nič zlé sa v tej kúpelni nestalo a ani nikde inde." no v tom som vybuchla do smiechu. Toto nemôže myslieť vážne.

" No dobre tak spravím výnimku ale neviem či je to dobrý nápad." povedala som nakoniec. Tom sa trocha uškrnul. Nechcem vedieť čo sa mu prehnalo hlavou keď si trocha, skoro nepovšimnuteľne kusol do pery. No nech myslí na čokoľvek nič sa nestane.

" Ale aj tak tu je jeden probém." po týchto mojich slovách pretočil očami," nemám si čo dať na seba nemôžem si dať oblečenie od ryže keď sa okúpem." no on sa len zasmial.

" Ako kebyže si nemôžeš dať moje tričko." no toto nebol až tak zlý nápad.

" To by bolo síce pekné ale asi by som sa v ňom utopila. Všimol si si niekedy ten výškový rozdiel?" v tom som si predstavila seba v jeho tričku. Tá predstava ako som sa takmer utopila v jeho tričku bola celkom pekná a vtipná.

" Po pravde nemal som  ako lebo na teba skoro nedovidím ty trpaslík" povedal a zasmial sa no ja som na neho zazrela za toho trpazlíka.

" Nie každý je vysoký ako stĺp a búcha si hlavu o strop a presne preto si taký blbý." zatváril sa, že ho to moc ranilo a trocha si ma pritiahol bližšie k sebe.

" Chcelo by to také mini ospravedlnenie bez slov nemyslíš?" najprv som nevedela na čo naráža no v zápätí som na to hneď prišla.

" No neviem či si ju zaslúžiš." povedala som a uškrnula som sa trocha.

" Ale ja som bol dobrý chlapec dnes som nevyviedol skoro žiadnu vilomeninu." po týchto slovách som musela zadržať výbuch smiechu.

" Škoda, že tá tvoja jediná vilomenina, ktorá zatial bola, bola tá najhoršia akú si mohol spraviť." no spravil na mňa cute psie oči a ja som proste nemohla odolať, " ach ty si ale otrava." on sa však len víťazne usmial a pomaly sa ku mne naklonil. Dala som si ruky okolo jeho krku a postavila som sa na špičky.

" Vieš o tom, že si ten najviac cute trpazlík akého poznám." chcela som mu na to niečo argumentovať no v tom ma pobozkal a ja som proste nedokázala protestovať.  Bože prečo má tak dokonalé pery. Ja sa tu roztopím. Bože Sasha daj si facku ako to uvažuješ. No musím uznať, že sa vie výborne bozkávať. Odtiahla som sa no stále som bola v jeho objatí.

" Mala by som sa ísť fakt osprchovať." povedala som a dostala som sa z jeho objatia.

" Nepotrebuješ menšiu výpomoc?" uškrnul sa no ja som ho hneď odpísala.

" Máš pravdu. Nemáš neakého fešného suseda ktorý by mi umyl chrbát?" uškrnula som sa no on sa zamračil.

" Ale ja som lepší ako hociktorý zo susedov." a zo zamračenia sa samoľúbo usmial.

" No ani nie na toho svalnatého z 38 poschodia nemáš" no teraz ma chytil do objatia a začal ma hypnotizovať jeho modrými očami.

" No čo stále na neho nemám?" musela som sa ne neho usmiať.

" No stále to nie je ono." v tom sa ku mne naklonil a letmo ma pobozkal.

" A teraz?" zase ten samoľúbi úškrn.

" No dobre, že si to ty." trocha som sa zahryzla do spodnej pery," dobre teraz sa fakt idem osprchovať a sama. Dáš mi prosím ťa uterák a tvoje úžastné veľké tričko?" milo som sa na neho pozrela.

" Jasné počkaj chvíľku." otočil sa na päte. Ani nie za minutú bol späť s uterákom a jeho čisto čiernym tričkom v ruke.

" Ďakujem a bol by si moc milý ak by si mi povedal kde tu máš kúpeľňu." automaticky zareagoval.

" Prvé dvere z prava na chodbe."

Vošla som do kúpeľne. Mala biele kachličky s jemým neidifikovateľným vzorom. Bola tu sprcha a oproti nej  rohová vaňa. Umývadlo aj so zrkadlom a malou skrinkou mal  asi pol metra od dverí.  Pre istotou som sa do toho zrkadala ani nepozrela. Vyzliekla som si oblečenie a zaliezla do sprchy. Pomaly som si nastavila správu teplotu vody a stála som pod sprchou ked som sa chcela ísť umyť zistila som jednu dôležitú vec. Nemá tu ženský sprchový gél.

" Tomas!" zakričala som zo sprchy.

" Ano?" počula som ako zakričal späť.

" Prečo nemáš ženský sprchový gél?" i keď  bolo to celkom logické, že ho nemá veď je chlap ale tak možno som tak v kútiku duše dúfala, že neaký má.

" A aký je medzi tým rozdiel?" po tejto odpovedi som ho mala sto chutí zabiť.

" Čo ja viem tak napríklad vo vôni?" počula som ako sa tam dusil smiechom," Ha-ha-ha fakt veľmi vtipné." Bohužiaľ mi nič iné nezostávalo len použiť jeho sprchový gél. Nevadí doma si ho vydrhnem dole. Asi po 20 minútach som vyšla aj s jeho obrovským tričkom na sebe a svojich čiernych skinny jeans ktoré boli roztrhané na kolenách.  Odomkla som si dvere. Ano pre istotu som si ich zamkla predsa len pri Tomovi jeden nevie. Vyšla som von z kúpeľne Tom sa zatial prezliekol a sedel v obývačke.  Keď ma uvidel trocha zadržiaval smiech lebo jeho tričko mi bolo neuveriteľne veľké a mohla som si z neho spraviť šaty.

" Musím uzať, v tom tričku vyzeráš fakt skvelo." povedal ako dusil smiech.

" Stále vyzerám lepšie ako ty v tej zástere." tento krát som sa začala smiať ja a jeho smiech ustal.

" Tak ja sa ti tu snažím spraviť radosť a čo robíš ty? Len sa mi tu vysmievaš myslím si, že by už stačilo Sasha." jeho hádam osvietilo.

" No tak prepáč." zamrmlala som to čo najtichšie.

" Čože zle som počul?" nadvihol jedno obočie a zdržiaval svoj úsmev.

" Hovorím, že prepáč." no v tom sa už nedokázal ovládnuť a usmial sa.

" Je ti odpustené." musela som sa zasmiať.

" Ďakujem ti za milosť," po tejto vete sa aj on začal smiať no potom som po minute smiechu povedala, "mala by som ísť domov."
 " Nemôžeš tu zostať trocha dlhšie?" povedal a hodil zase na mňa psie oči.

" Nie nemôžem neodišla som práve v najlepšej situácii z domu a mala by som tam ísť." s pochopením v očiach prikývol.

" Ale aspom ťa hodím domov." povedal a bez môjho odsúhlasenia si išiel pre kľúče od auta. I keď by som rada išla taxíkom bolo mi to maximálne jedno, že ma Tom prinesie ak Kijara môže žiť u nás prečo by som ja nemohla byť s Tomom.

Zdravíím vás ľudkovia nakoniec som včera nepridala časť ale tak dúfam, že sa vám táto časť páčila i keď som ju nepridala včera :) ... Chcela by som sa vám poďakovať za 685+ reads je proste úžastné vedieť že sa vám páči môj príbeh :33 .... A toto je odomňa na dnes asi všetko takže ja sa s vami lúčím

Byee :)

V objatí slobodyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora