Kijarin pohľad
Sedela som s Miou a s Rickom v obývačke. Bolo to pre mňa umučenie nevedela som o čom sa tí dvaja rozprávajú a na čom sa smejú bola som úplne mimo témy a cítila som sa ako piate koleso na voze. Bola som tam úplne zbytočná. Pokiaľ som vedela tak som k tomu aspom niečo povedala ale inak som bola úplne ticho a nevedela čo povedať. Priam ma to ubíjalo. Kebyže viem , že sa pozná s Rickom a až teraz mi doplo aj to, že je to jeho bývalá nezačala by som sa s ňou baviť. I keď vyzerala fajn a bola v pohode. Počaj môjho uvažovania prečo vlastne sedím v tejto obývačke s nimi prišla z kuchyne Sasha. Držala v ruke mobil, určite si zase písala s Tomom. Sadla si na gauč vedla Mii a keď videla, že som ticho a je mi to celkom trápne tam sedieť usmiala sa. Neviem či sa chcela usmiať len v duchu alebo to spravila naschál.
Za pár minút bolo počuť ako pred domom postálo čiesi auto. Rick sa pozrel cez okno pokýval hlavou ako kebyže nie je možné to čo vidí.
" Sasha čo tu robí Tom?" spýtavo nadvihol obočie.
" Rick čo tu robí Kijara?" povedala celkom podráždene Sasha na Rickou otázku.
" No čo by tu asi tak robila." pretočil očami," býva tu." popri tom začal rozhadzovať rukami toto nie je dobré.
" Rick kľud, nenervač sa teraz aj tak s tým nič nespravíš tak či tak je pred našimi dverami a každú chvílu zazvoní." skočila som do debaty medzi nimi ale Sasha sa samozrejme musela ozvať lebo som niečo povedala.
" A teba čo do toho?" pozrela sa na mňa pohľadom čo ťa to zaujíma," ty tu pekne buď pri mojom bratovi a pekne ho štvi proti mne ďalej." bola riadne nabrúsená chudák Tom si to celé teraz určite odnesie. Mii na túto našu scénu chýbal už len popcorn aby mala dokonalé divadlo. V tom zazvonil Tom. Sasha sa z hlboka nadýchla a Rick si sadol späť na svoje miesto so zaťatými päsťami.
Otvorila mu dvere ," Vitaj!" vyštekla po Tomovi. Mal naozaj krásne privítanie. Vstúpil dnu pohľad mu padol najprv na mňa potom na Ricka a nakoniec na Miu.
" Ahoje." povedal a trocha sa usmial, no dusno v tejto miestnosti to vôbec ani trocha nerozbilo.
" Asi by som mala ísť." povedala Mia a postavila sa z gauča.
" Nie kľudne zostaň." usmiala sa na ňu Sasha," i keď ja tu nebuem môžeš tu kľudne zostať s Rickom a Kijarou však?" pozrela sa na Ricka a prebodla ho pohľadom. Mňa pre istotu totálne ignorovala.
" Jasné." povedal Rick a venoval Sashi rovnaký pohľad ako ona jemu a potom sa pozrel na Toma ktorého priam bodal nožmi. Kebyže pohľad zabíja bol by už dávno mŕtvy.
" Tak mi radšej pôjdeme ku mne do izby." povedala Sasha a odišla aj s Tomom k nej do izby vtedy Rick ešte silnejšie zaťal päste.
" Vážne mám zostať? Neviem či je to dobrý nápad." povedala Mia.
" Kľudne zostaň." povedala som a venovala som jej krátky úsmev. Potom nastalo na chvílu trápne ticho ale dlho netrvalo. Rick sa zase začal o niečom baviť s Miou a ja som tam bola naviše, zase.
Sashin pohľad
Bola som neuveriteľne naštvaná na Kijaru a Ricka,no viac na Kijaru a je aj jasné prečo. Hucká proti mne môjho brata asi jej nestačí čo som si prežila a chce ma pripraviť aj o to posledné čo mám. Najradšej by som jej strelila guľku do hlavy tú čo som mala schytať ja kebyže sa Tom predomňa nehodí. Bože... Ešte aj ten sa naozaj musel dotrepať. No nevadí neako to s ním prežijem bude to len pár hodín.
" Takže..." začal Tom
" Takže čo?" nadvihla som obočie a otvorila dvere od mojej izby. Mohla som si trocha lepšie upratať, ale ja nemôžem zato že prišiel neohlásene, keď sa mu niečo nepáči môže kľudne odísť.
STAI LEGGENDO
V objatí slobody
Storie d'amoreKijara je 16 ročné dievča ktoré žije v osade. Do jej rodiny zapadá len jej ujo. Rodičia jej údajne zahynuli po napadnutí divého zvieraťa. V svojej osade sa cíti byť zatvorená ako v klietke. Ale čo sa stane keď jej osadu niekto napadne a celá zhorí...