Rindu

61.6K 645 4
                                    

"Pergi mana?", keras nada Aulad tanya aku masa aku baru tutup pintu rumah. Entah bila dia berdiri di belakang aku. Muka dia punya bengis macam nak telan aku. Jam dah pukul 12, patutlah marah.

"Jumpa King", aku balas selamba dan terus jalan masuk bilik. Dia ikut aku. Aku capai baju tidur dan mandi. Aku pakai baju siap-siap dalam bilik air. Bila aku keluar, Aulad tengah berbaring atas katil. Muka dia macam tak jadi nak marah aje.

"Kenapa tak bagitahu abang?", dia tanya.

"Kenapa? Dah tak boleh nak ada life sendiri? Semua benda nak kena report? Dah nak kongkong hidup Alin?", bertubi-tubi aku tanya tanpa pandang dia. Aku duduk di meja solek dan pegang phone aku.

Ada mesej dari Mimi. Dia cakap thank you sebab kembalikan King pada dia. Aku rasa King dah pergi berbaik dengan dia lepas seronok bercinta dengan aku tadi. Haha!

"Bukanlah macam tu, cuma kan selalunyakan sayang keluar bagitahu abang", dia tepuk-tepuk katil sebelah dia, isyarat suruh aku naik tidur atas katil.

"Tidur bilik sebelah", aku terus keluar pergi bilik sebelah. Aulad mengeluh perlahan.

Baru saja aku nak terlelap, aku rasa katil aku dinaiki orang. Terasa tangan Aulad peluk aku dari belakang. "I miss you sayang", dia bisik di telinga aku.

Aku nak tepis tangan dia, tapi dia pegang tangan aku. Aku biarkan ajelah. Cuba nak tidur, tapi tak mampu sebab tangan Aulad makin lama makin meliar naik ke dada aku.

"Sayang, abang rindu", dia bisik manja. Aku terbuai. Aulad ini yang aku nak, bukan Aulad yang asyik tayang muka ketat depan aku. Bukan Aulad yang asyik marah-marah dengan aku.

"I miss this side of you. Bukan yang garang-garang tu", aku pusing badan berbaring menghadap dia dan rapatkan muka aku dengan dada dia. "I'm so sorry, sayang", dia cakap perlahan. Aku cium dada dia perlahan naik ke leher. Aulad mendesah kecil.

"Jangan goda abang, sayang. Nanti tak boleh stop", dia cakap dengan mata terpejam. Aku peck mulut dia dan terus peluk dia. Dia cium ubun-ubun aku.

"Siapa perempuan tu?", aku tanya perlahan. Aulad tersentak. Badan dia mengeras sekejap sebelum eratkan pelukan. "No one, sayang".

"No one? Panggil perempuan tu baby bagai and she's no one? Habis tu, me?", aku mula bengang, dah tolak tolak dia. Benci aku membuak-buak semula.

"Hei hei hei, shhh sayang listen", dia tarik tangan aku ke arah dia. Bila aku dah berhenti meronta, dia tekapkan dahi dia dekat dahi aku. "You are my wife. Mine. Perempuan tu bukan sesiapa pun. Abang takkan pilih orang lain kecuali sayang", dia cakap lepas tu cium aku perlahan. Aku balas ciuman dia sambil tekan dada aku kat dada dia. Sengaja aku mendesah kuat, cuba nak pancing nafsu dia.

"Sayang, no", dia bagi amaran dekat aku. Benci dengan lagak suci dia, aku tekan pinggul aku ke pinggul dia. Aulad terkedu.

"Sayang?", dia tengok aku dengan muka tak percaya. Aku senyum menggoda dan cium jaw dia. Bila dia mula tanggalkan bra aku dan masukkan tangan dalam seluar dalam aku, aku rasa aku dah tahu apa yang aku nak buat dengan hidup aku yang makin huru-hara ni.

****

Fuh tetiba baru perasan dah lama tak update.

Saya memang rancang nak habiskan cerita ni cepat. sebab kelas sem ni pack dan menyakitkan hati.

Maaf kalau macam dewasa sikit, and maaf jugak kalau bosan. Enjoy ye.

****

Peluang KeduaWhere stories live. Discover now