,,Ogarnij dupę, zaciśnij pięści i daj radę. Nieważne, że nie ma dla kogo - ważne, żeby opadły im kopary."
***
Wstaję bardzo wcześnie. Ze spokojem wchodzę do łazienki i biorę długą kąpiel. Robię sobie bardzo dokładny makijaż, składający się z bardzo grubych kresek zrobionych eyelinerem, dokładnie wytuszowanych rzęs i idealnie pomalowanych ustach krwistoczerwoną pomadką. Ubieram się w ciut przy krótkie spodenki, topik i buty na wysokim obcasie z ćwiekami. Do tego, jako dodatek biorę naszyjnik. Włosy myję i lekko kręcę na końcach. Nie przejmując się widocznymi bliznami sięgam po plecak i ruszyłam do szkoły.
Przechodząc prze korytarz, wszyscy na mnie patrzą z otwartymi buziami. Nie ukrywam, że na taki efekt liczyłam. Omijam chłodno Niall'a i nie zwracając uwagi na jego wołanie ruszam pod klasę. W między czasie omijam też Harre'go. Mrugam do niego i wchodzę do pomieszczenia. Siadam w ostatniej ławce przy ścianie - na miejscu tych "fajnych". W tym samym momencie do klasy wbiegają blondyn i brunet. Doskakują do pustego miejsca koło mnie i zaczynają się kłócić, kto na nim usiądzie.
-Przepraszam, ale... Mirek ze mną siedzi. - mówię sarkastycznie i na krześle stawiam swój plecak.
Obydwoje zdziwieni patrzą na siebie. Do klasy wchodzi Zayn i unikając mojego wzrok ciągnie Niall'a za koszule za sobą. Obydwoje siadają niedaleko mnie. Natomiast Harre'go musi odciągać Louis, bo Styles nie daje za wygraną. Ilianor patrzy na mnie jak na jakąś gwiazdę, co jeszcze bardziej poprawia mój humor.
-Mam nadzieję, że ten strój, który odsłania więcej niż zakrywa i twoje malowidła na rękach znikną. - mówi pan od fizyki.
-Nope. - odpowiadam złośliwie. - Nie pan w tym chodzi, więc proszę się nie wtrącać. - a te "malowidła" to blizny. Prawdziwe - dodałam w duchu.
Na przerwie obiadowej mam bardzo dużo towarzystwa płci męskiej, przez co na oczach Niall'a i Harre'go maluje się zazdrość.
***
Po lekcjach udaję się szybkim krokiem do kafejki. Zayn już tam jest. Podchodzę do niego i prosto z mostu pytam:
-Niall i Anabell się spotykają?
CZYTASZ
I Need You... || NH ✔
Fanfiction,,-Zranił Cię ktoś? -Tak... -Zabiję go. -Zabijesz siebie...?" Ona - dziewczyna z problemami, zamknięta w sobie, samotniczka. On - pomocny, przystojny, uparty. Omijając się na szkolnych korytarzach, nie wiedzieli jeszcze, że los ich połączy. ,,-Poka...