Miami je krásné město. Vysoké budovy, rozlehlé pláže. Pohoda a klid. Všude plno lidí, kteří se tlačí tam a zase zpět. Všichni pořád někam spěchají. Do práce, na schůzku nebo kamkoli jinam. Takhle to tam vypadá ve dne, ale co se v těch ulicích děje když padne noc?
Do ulic a zapadlých uliček se vydávají drogoví dealeři s drogami nejrůznějších druhů jako jsou například kokain, marihuana, extáze, pervitin, heroin, crack, LSD a další. K nim se připojují objeti těchto drog jenž bez nich nemůžou žít. Pak jsou tu různí překupníci a obchodníci. Mládež navštěvuje noční kluby a pořádá party na kterých se opíjejí do němoty, tančí tělo na tělo a ve většině případů se prostě a jednoduše baví. My se však zaměříme pouze na jednu skupinu lidí a tou jsou pouliční závodníci.
Provozují nelegální závody při kterých ukazují svá nablízkaná auta a řidičské schopnosti. Často si musejí dávat pozor na muže zákona, kteří je často při závodech vyrušují a nahánějí. Nemají to lehký jenže když to milují co mají dělat? Všichni tak strašně milují tu vysokou rychlost, soupeřivost, holky motajíc se kolem závodníků a jejich aut kromě závodníků ženského pohlaví. Kolem nich se motají samozřejmě přitažlivý muži.
Tak takhle nějak vypadá Miami město dvojí tváří a domov našich hrdinů.
ČTEŠ
Street racing
FanfictionAuta, závodění, krádeže, obchodování všechny tyhle věci patří k mému životu a bez nich bych to ani nebyla JÁ