Všude kolem mě jsou policejní auta. Snažím se jim ujet, ale je tu moc zatáček a tak každou chvíli musím brzdit.
Konečně se mi podařilo jim trochu ujet. Dál uháním nepřehlednými ulicemi a jen se modlím, abych to do někoho nenapálila nebo naopak. Když už se zdá, že jsem z toho venku přichází obrovský náraz zprava. Mé auto udělá pár otoček vzduchem a přistává na střeše. Svět okolo sebe skoro vůbec nevnímám. Pásy se mi podařili rozepnout což byla možná chyba. Kdybych nad sebe nedala ruce spadnu na hlavu. Snažím se z auta vyprostit, ale moc se mi to nedaří. Mé smysly jsou ochromeny nárazem. Pořádně nevidím, ruce se mi klepou. Pak se někomu podaří otevřít dveře. Popadnou mě dva páry silných rukou a vytáhnou mě dřív než auto vybouchne.
"Honem musíme ji dostat do auta" slyším něčí hlas, ale ten náraz byl moc silný a mě se motá hlava
"Popadni ji za nohy, musíme vpadnout dřív než dorazej fízli" slyším dalšího, snažím se udržet oči otevřené a zaostřit mé zachránce jenomže mi to nejde.
"Sedni si za ní" nevím kdo to řekl jejich hlasy se mi slily do sebe
"Jak se jmenuješ?" Snaží se se mnou navázat kontakt
"Gi- Ginger" jazyk se mi plete jako bych byla opilá
"Li- Li- Liam. On. Já. Kde je? Musím..."
"Ty teď nic nemusíš. Najdeme ho neboj" snaží se mě uklidnit
Ležím na zadní sedačce auta a hlavu mám položenou v jeho klíně. Hladí mě po vlasech a šeptá, že všechno bude dobrý. Jenže ono už nic nebude dobrý. Snaží se mě držet při vědomí, ale jde mu to stěží. Z nosu mi teče krev a všude na rukách a nejen tam je ona červená tekutina. Nakonec se mi zavřou víčka a usnu.
Liam view
"Kluci?!" přiřítí se do místností Bí, její oči jsou zarudlé a hlas se jí chvěje
"Stalo se něco?" zeptal se Niall
"Jde o Gigi" vzlykla
"Co se stalo?!" vystartoval jsem k ní
"Ona, ona měla nehodu" vykoktala
"A kde je? Je v pořádku. No tak Bí, mluv se mnou!"
"Je mrtvá" vydechla
Tahle slova se mi vyryli hluboko do hlavy. Ani jsem nepostřehl, že jsem se sesunul podél zdi na podlahu. Neustále mi v hlavě zní ta dvě slova Je Mrtvá.
"Ne, to není pravda" vykřikl Harry a převrhl stůl "Moje sestra není mrtvá je to nejlepší závodnice, kterou jsem kdy potkal, ona by v životě nenabourala" naštvaně odešel a nezapomněl prásknout dveřma.
"Jsi si jistá?" vložil se do toho Cameron
"Honili nás cajti. Byla jsem kousek za ní a pak do ní narazilo auto. Udělala pár kotrmelců a přistála na střeše pak auto z-za-začalo hořet"
"Dost!" vykřikl jsem "Tohle už nebudu poslouchat" vstal jsem a zavřel se u ní v pokoji. Sáhl jsem po naší společné fotografii, kterou má zarámovanou. To není pravda, ty žiješ. Snažil jsem se přesvědčit o opaku. V hloubi duše však vím, že to není pravda a ona je mrtvá. Po tváři mi stekla první slza a dopadla na sklo na fotografie.
Drew view
"Zastav tady u toho fastfoodu mám hlad" šťouchl jsem do svýho kamaráda
"Už zase?!" zamračil se na mě Levi (to je ten kámoš)
"Jak zase?"
"Jedl si před dvěma hodinama"
"A?"
"Nic" když zaparkoval mohli jsme vystoupit
Když v tom se za náma ozvala obrovská rána. Oba jsme se ihned otočili tím směrem. Srážka dvou aut. Race of town si vyžádal další svou oběť. Né, že bych tomu nějak extra rozuměl, ale pár závodů už jsem taky jel. Není to však nic pro mě.
"Levi, auto. Já to vezmu po svých" štouchl jsem do svýho kámoše
"Jasný" odpověděl a usedl za volant
Přeskočil jsem plot a běžel dál k autu. U dveří jsem do padl na kolena a začal otvírat dveře. Až s Leviho pomocí jsem ty zatracený dveře otevřel.
"Honem musíme ji dostat do auta" křikl na mě Levi
"Popadni ji za nohy, musíme vpadnout dřív než dorazej fízli" houkl jsem na Leviho
"Sedni si za ní" houkl zase on na mě
"Jak se jmenuješ?" snažil jsem se ji udržet při vědomí. I když nejsem doktor poznal jsem, že musí mít alespoň malý otřes mozku
"Gi- Ginger" to jméno už jsem někdy slyšel
"Li- Li- Liam. On. Já. Kde je? Musím..." vytřeštila oči a začala se vzpouzet
"Ty teď nic nemusíš. Najdeme ho neboj" snažil jsem se ji uklidnit
Přikývla a zase si lehla. Pak začala zavírat oči. Třásl jsem s ní, snažil se ji probudit, ale marně.
Filip můj kamarád dělá v nemocnici doktora takže ji bez problémů přijal a prohlídl.
"Silný otřes mozku, vnitřní krvácení, pár zlomenin. Není na tom moc dobře. Mezi tím co vám to tu vykládám ji připravují na sál. Zatím je to asi vše takže když mě teď omluvíte půjdu se připravit a vy by jste měli jít domů se trochu vyspat a umýt" rozloučil se s nama Filip a odešel
"Ahoj klu.... Panebože co se stalo?!"
"To není moje krev" snažil jsem se na ni usmát, ale moc mi to nevyšlo
"To jste jako někoho zabili nebo co?!"
"Když se uklidníš tak bychom ti to i vysvětlili" zasmál se Levi i když smích v této situaci asi nebyl vhodný
Posadili jsme se a začali jsme jí líčit slet dnešních událostí.
Video Giginy nehody. Je to jen přibližně není to tam úplně dopodrobna. Takže na to vemte trošku ohled a tímto bych chtěla říct, že první část Gigina příběhu je za námi. Ano tou to částí jsme se dostaly do poloviny a teď vás bude čekat už jen ta druhá ;) Lola:)
ČTEŠ
Street racing
Fiksi PenggemarAuta, závodění, krádeže, obchodování všechny tyhle věci patří k mému životu a bez nich bych to ani nebyla JÁ