15. "Provedl jsem něco?"

3.4K 192 7
                                    

Hello! Next chapter is here !:3
Byla by dřív, ale šla jsem na 'jedno' s kámošem (však určitě znáte :D )
Snad se bude líbit.
Luc:3
-Draco-
Chvíli jenom ztuhle stojí, ale po chvíli se uvolní, obejme mě kolem krku a něžně mi polibky vrací.
'Tak to ...tohle je splněný sen!' povzdechnu si v duchu a pomalinku začnu náš polibek prohlubovat.
Neprotestuje, naopak..svými prsty zajede do mých,vlasů a jemně mi za ně zatáhne.

-Hermiona-
Eiffelova věž..
"Je..je to vážně nádhera.." vydechnu a rozhlížím se kolem dokola.
"Je tady neco ještě krasnějšího.." ozve se potichu těsně vedle mě.
Překvapeně se na něho otočím..
Co je ještě krásněj...?
"Ty.." zašeptá a přitáhnu si mě blíž a spojí naše rty v polibku..konečně..
'Nikdy bych neřekla, že mi budou chybět rty Draca Malfoye!'
Po chvíli se osmělím a polibky mu opatrně začnu oplácet.
Obejmu ho kolem krku a v té chvíli začne náš polibek prohlubovat.
Tiše vydechnu..takový pocit...jsem nezažila nikdy v životě.
Ano..polibky od Ronalda, ale to byli spíše ..byla tam láska aspoň z mé strany..ale nebyla tam cítit právě ta od něho ..
Jako kdyby ve ně vybuchla bouře a já se pomalu přestávala ovládat.

-Draco-
Moje sebekontrola je v háji..
'Nechceš to zkazit..!'
"Stop" vydechnu a Hermiona ode mě se skloněnou hlavou pomaličku odstoupí.
"Nechtěl jsem,..teda chtěl..sakra já nevím, ale vím, že nechci nic unáhlit, aby jsi neudělala něco, čeho by jsi pak litovala." zašeptám, přiblížím se k ní a zlehka jí pohladím po její načervenalé tváři.
Zlehka kývne a obejme mě.
"Pojď jdeme do tepla." zašeptám jí a přemístíme se zpět do hotelu.
Po zbytek večera bylo na mě až nepříjemné ticho..

-Hermiona-
"Jdu spát, tak..dobrou" vstanu a ve chvíli co chci otevřít dveře od ložnice se z obýváku ozve "Provedl jsem něco?" zeptá se provinile.
Povzdechnu si a posadím se vedle Draca.
"Právě že naopak..já jsem ti vděčná, že jsi to zastavil, dřív než...prostě je to všechno pro mě 'nové' a já nechci pospíchat..
Pohladím ho po ruce a odeberu se do ložnice, kde upadám do u mě pořád opakujícímu polibku...s Dracem..

-Draco-
Ve chvíli co se za Hermionou zavřou dveře od ložnice se odeberu pro lahev whiskey a skleničku..
Pořád mám v hlavě její slova, který mi nějak nejdou pochopit..
"Je to všechno pro mě nové.." co tím myslela?
Vždyť s Weaslem se musela určitě aspoň jednou políbit..
Kopnu do sebe už asi pátého panáka..
Je načase jít spát.
Uklidim vše na své místo.
Potichu otevřu dveře od ložnice a lehnu si vedle už brzo mé krásky.
Pozoruji její mírně nadzvedající se hrudník, její menší úsměv na tváři..
Lehce jí políbím do vlasů a už pomalu upadám do říše snů..
Už jen 12 dní ..

Dramione- Už NikdyKde žijí příběhy. Začni objevovat