Epilog...

4K 191 51
                                    

O pět let později:

"Že mě nechytíš!" Zakřičí se smíchem dívčí hlásek.
"No počkej!" Odpovím a pomalu procházím po domě ve snaze jí najít.
Od doby co se nám před 4 lety narodila Angie, se náš 'poklidný' život obrátil vzhůru nohama.

Malá holčička s kudrnatýma blonďatýma vláskama a kaštanově hnědýma očima…
Na pohled vypadá jako anděl, ale když jí poznáte lépe … stane se z ní ďábel, před kterým se jen tak neschováte.

V momentě, co se potichu pokouším projít chodbou, poblíž kuchyně se s hlasitým "Baf" naproti mě rozběhne a skočí mi na záda.
"Nenašel si mě"  pronese s úsměvem.
"Za to budeš můj kůň a já tvůj jezdec, psesně, jak zíkal stlejda Hally" breptá.
Ta, když otevře pusu tak jí dokáže umlčet snad jen knížka a nebo jídlo. Celá máma.
"Hyjé konícku, hulá do kuchyně!" Zvolá a já jako správný oř se pomalu proklušu do zadní části domu.
Položím Angie na stoličku a obejmu Hermionu kolem pasu.
Překvapeně vyjekne, rychle se otočí a začne mě mlátit do hrudi.
"Kolikrát ti mám říkat, aby jsi mě takhle neděsil!" Vykřikne vyděšeně, ale víc už nevnímám…
Chytnu jí za bradu, lehce nadzdvihnu její tvář a pomalu se začnu utápět v jejích očích.
Přijde mi, že není den, co se na ní nepodívám a nezamiluju se do ní ještě více.

"Tak odpovíš mi?" Zeptá se.
"Ano, odpovim…" zlehka otřu její rty o ty mé… "Taky ti přeji Dobré ráno"
"Malfoyi, neštvi!" Okřikne mě s mírným náznakem hněvu, ale s úsměvem na tváři.
"Malfoyová, neoslovuj mě laskavě příjmením!" Vrátím jí to s ještě větším úsměvem.
"Že já radši nezůstala Grangerová".falešně si povzdechne a pomalu předemnou začne couvat s rukama nataženýma v obraně, před sebou a uteče.
Ve chvíli co za náma zabouchnu dveře od ložnice, si jí vezmu do náruče, opřu o zeď a zamumlám.
"Malfoyová zasloužíš si připomenout, proč sis mě vzala…"
"Ale já vím, proč jsem si tě vzala."
"A proč teda?" Zamumlám s falešným překvapením.
"Protože tě Miluju" zamumlá a spojí naše rty v polibku, jako kdyby to bylo poprvé.
Jsem ten nejšťastnější chlap na světě.

Ahojte! Snad se vám to líbilo.
Omlouvám se, že to trvalo tak dlouho, ale mezitím, co vy si užíváte prázdnin, tak já ve škole ještě nahrazuju praxi, abych už v klidu mohla oznámit, že jdu do třeťáku.
Plus do toho brigáda ještě.
Děkuju všem, co byli s Dracem a Hermionou do úplného konce.
Moc si vážím všech čtenářů…<3 Vy jste mi pomohli dopsat tento příběh! ^^
Proto ho věnuji všem, co kdy okomentovali můj,příběh a tím mi pomohli, abych to nevzdala a dopsala ho!^^
Thank you so much!^^
Brzo by se tu měla objevit recenze na moje nové Dramione, tak doufám, že se bude líbit, jako tento!^^
ještě jednou moc děkuji za všechno!
Naposledy vaše Lucc<3

Dramione- Už NikdyKde žijí příběhy. Začni objevovat