Dneska je den plesu ale za dva dny se odjíždí..
Odejdou spolu, nebo se jejich cesty rozdělí a oba budou muset zapomenout?..
****
-Hermiona-
Celá nervózní už pár hodin běhám v županu po bytě, protože nevím, čím začít..
Draca jsem vyhodila i s věcmi k Blaisovi, jelikož chci, aby mě viděl až na plese, který začíná už za tři hodiny!!
Napustila jsem si vanu a umyla si své prozatím dlouhé vlasy.
Dnes mám v plánu změnit účes.
Naštěstí znám kouzlo, které mi dokáže vlasy zkrátit a do 48 hodin poté je vrátit do původního stavu.
Ještě mokré vlasy jsem si tím kouzlem zkrátila skoro nad ramena, sčesala si na stranu a jemně zkudrnatěla.
Tak a teď líčení..
Oči, tváře, rty a máme hotovo..
Otočila jsem se ke skříni a povzdechla si.
Konečně nastal ten den..
Ten den na který jsem se před nedávnem tak netěšila.
A teď se netěším na odjezd..
Opatrně vytáhnu šaty, položím je na postel a koukám na tu krásu.
Je čas..-Draco-
"Co je?" Zeptá se čerstvě probraný Blaise.
"Hermiona mě vypakovala.." odseknu a vejdu dovnitř.
"Proč? Jste se pohádali?"
Zeptá se překvapeně a padne na gauč.
"Ale ne, jenom se chce v klidu připravit, aniž by jí někdo vyrušoval." Odfrknu si a zamířím do koupelny.
Podívám se na svůj odraz v zrcadle.
"Uvidíme se na plese a teď už běž" řeknu pisklavým hlasem parodujíc Hermionu a Blaise propukne v nekončící záchvat smíchu.
"Tak ty jdi do divadla" řekne a utírá si oči od slz.
"Před chvílí to bylo jak je úžasná atd..a teď jsi na ní naštvaný." Směje se dál.
"Jak by ti bylo, kdyby jsi se vzbudil a chvíli poté stál v pyžamu s věcma v ruce v hotelové chodbě? Víš jak jsem se cítil, když kolem mě procházeli lidi, než jsi mi otevřel?" Odpovím a neubráním se mírnému úsměvu.
Ano taky mě to pobavilo.
Obvykle to jsem byl já, kdo vyhazoval ostatní z pokoje a ne, aby někdo vyhazoval mě."
"Sako, kravata, prohrábnout vlasy a hotovo .." zamumlám a musím se pousmát nad svým vzhledem.
"Musím uznat, že ti to sluší brácho." Řekne Blaise a poplácá mě po rameni.
"Tak ..já jdu. Snad se tentokrát neztrapnim" řeknu s úsměvem, když si vzpomenu na skandál, který se stal před lety.
"Kongresové centrum, Parish"
Zamumlám a přemístím se.Tentokrát obtěžuji svými kecy až po kapitole..divné co? :D
Ano, i mě je jasné, že jsem tuto kapitolu total zkonila, ale dneska mi to nějak nejde..
Tak, snad se aspoň trochu líbilo..:))
Lucc<33
ČTEŠ
Dramione- Už Nikdy
FanficMladá dívka, které padá k nohám nemálo mužů.. Z té slušné a hodné holky tak chladná žena, ve které nedřímá ani kapka citu. Její rudě namalované rty vytváří posměšný úšklebek. Šaty ladící s jejími rty ukazují její zcela perfektní postavu...