Další kapitolka na světěě! Ano děkuji děkuji :D :3
snad se bude líbit!
Lucc<3-Hermiona-
"Za pár dní je ples a jestli tam půjdem s takovým skandálem!" Ani raději nebudu myslet na následky.. Draco pouze souhlasně zamručí.
Ve chvíli, co nám.na okno přistála sova s Věštcem se bleskurychle zvednu a běžím pro něj.
"Já tu Ritu trefím!" Zamručím, když se podívám na Titulní stranu.Hermiona Grangerová
&
Draco Malfoy
Tajná láska? Samozřejmě že ano!Není to ani pár dní, co jsme.tento pár viděly v Paříži..
Skrývali se dlouho nemyslíte?
Jak si jistojistě pamatujete, tak jsem vám slibovala, že o nich neslyšíme naposledy.
Tento pár ukrýval svojí lásku před námi hodně dlouho nemyslíte?
Dny...měsíce..či snad roky?
Včera jsme ty dva vyrušili, když si zrovna užívali jeden druhého, jak bylo vidět podle rozházených svršků..
Anonymní osoba se nám k tomuto tématu vyjádřila..
"Nemyslím si, že by toho byli schopni.. Nenáviděli se.."
Ale neříká se snad, že od nenávisti zbývá k lásce pouze nepatrný kousek?
Jsem si jista, že o tomto páru budeme ještě hodně slýchat..
Nejdiskutovanější pár bláblá.."Pff tajná láska.." odfrknu si, začnu se smát aaa hodim noviny po Dracovi.
"Nejdiskutovanější pár..pche! To tak!"
"Ale má to jeden háček.." zasměje se.
"Jaký?" Zeptám se zvědavě.
"My nejsme pár.." odpoví a mírně se začervená.
'Co není může být' proběhne.mi hlavou.
'Nemysli na to! Až to tady skončí vše s tím spojené.
Už nebude on a já..
Ale pouze Já a pouze On.
Žádné My nebude..'-Draco-
Hermiona je k nezastavení..
Jelikož já jsem na toto zvyklý, tak je mi to, co tam píšou pěkně u prd..zadku.
"Šel bych se projít." Vyletí ze mě.
Rozzuřeně se na mě podívá.
"Po tomto? Po tom co tqdy napsali se chceš sebrat a jít se projít? Jsi se totálně zbláznil. Začne se smát.
"A to se chceš zbaběle schovávat na pokoji v hotelu Nebelvírko?"
Musíš jim dokázat, že ti je jedno, co kde píšou.
Takže se jdi připravit, půjdeme na oběd! Bez řečí!" Rozkážu zcela vyjevené Hermioně, která zcela oněmnělá zmizela za dveřmi koupelny.-Hermiona-
"Tak Nebelvírko jo? No počkej já ti ukážu Nebelvírku Zmijozele! Máš se na co těšit.." ušklíbnu se a vylezu ze sprchy.-Draco-
"Tak jdeme?" Zakřičím z předsíně.
"Chvilinku!" Ozve se už asi po milionté z ložnice.-Hermiona-
Lehce kudrnaté vlasy, černé mini šaty, lodičky, silně nalíčená..
Vylezu z ložnice a Draco se při pohledu na mě zakuckal.
"Jsi v pohodě?" Zeptám se naoko překvapeně.
Sama totiž musím uznat, že mi to dneska dost sluší.
"J-o jo..tak..tak jdem?" Nabídne mi rámě a ve chvíli co otevře dveře nasadím tu svojí masku..
ČTEŠ
Dramione- Už Nikdy
FanfictionMladá dívka, které padá k nohám nemálo mužů.. Z té slušné a hodné holky tak chladná žena, ve které nedřímá ani kapka citu. Její rudě namalované rty vytváří posměšný úšklebek. Šaty ladící s jejími rty ukazují její zcela perfektní postavu...