Ahojte! tak jsem se dneska i přes všechnu tu únavu a to všechno dokopala k další kapitolce! <3
prosím berte v potaz, že jsem dlouho nepsala, takže bude trvat delší dobu, než se zase dostanu do formy..:)
Enjoy!:3
Lucc
Hermiona-
Ve chvíli, co vylezeme z výtahu se na nás všichni podívat a začnou si ne až tak moc potichu šeptat... ,,Že se nestydí vylézt po takovém skandálu na veřejnost! Tomu já říkám odvaha.''
Překvapeně se podívám na Dracův pobavený úsměv..
,,Co je na tom tak vtipnho?!'' zasyčím naštvaně a všimnu si, jak se jeho úsměv ještě více prohloubil..
Tak to už si ale ze mě dělá srandu ne? To já mám plán! Ne on!
A je na čase ho pomalu začít uskutečňovat..
Zhluboka se nadechnu, a s falešným úsměvem se podívám na Draca..
,,Krásný den dnes, že ano lásko?'' zeptám se a vidím jak všem lidem okolo spadla pusa až na zem. Ticho, že by byl slyšet spadnout i špendlík.
-Draco
Ve chvíli co z jejích úst vyleze tato věta na vteřinu zkamením..
Lásko? ..Vážně mi řekla lásko?
Odkašlu si a s úsměvem jí opětuju..
,,Ano velice krásný a jsem moc rád, že jsi s radostí přijala moje pozvání na oběd.
,,To já taky'' usměje se a začne se pomalu přibližovat k mým rtům..
,, To si se mnou hraješ?'' zeptám se mírně naštvaně, ale ona se jenom sladce usměje, tak jak to umí jenom ona..
,, S tebou? S tebou ne, ale s nima ano'' mrkne na mě a zruší zbylé centimetry mezi náma.
Ty její rty .. já se jich snad nikdy nenabažim. Po chvíli se nechtě odpojím, propletu s ní prsty a nehledě na ‚diváky' vyjdeme z hotelu.
,,Tak kam to vlastně jdeme?'' zeptá se zvědavě Hermiona a podívá se na mě těma nádherně sytě hnědýma očima ve kterých by se snad každý člověk dokázal utopit.
,,Uvidíš'' zašeptám a přemístím nás.
,,Dobrý den, máme tady rezervované místo na jméno Malfoy''
řeknu číšníkovi a ten nás zavede k našemu stolku.
Pomůžu Hermioně usadit se a sám se posadím naproti ní.
Sladce se usměje a potichu pronese..
,,Je to tady krásné'' zašeptá a kdybych neseděl, tak se mi asi podlomí kolena.
,,Takové normální místečko. Kde si člověk může v klidu posedět, aby ho nikdo nerušil'' ušklíbnu se a pod stolem se lehce dotknu jejího kolene a jedu výš a výš..
-Hermiona
Ve chvíli co se jeho ruka dotkne mého stehna, projede mnou příjemný třes.
V jeho očích je vidět chtíč, ale zároveň nejistota, jestli se budu bránit, nebo ne.
Lehce vydechnu a všimnu si jak se pousmál.
Tak tohle se ti líbí.. pousměju se tenkrát já a, kousnu se do spodního rtu a v tu chvíli ucítím, jak stisk jeho ruky zesílil.
Prohrábnu si vlasy a znovu vydechnu, ale tentokrát tak, aby to slyšel.
,,Vaše objednávky..'' vyruší nás číšník a moje hlava radostně zavýskne.
V tichosti se najíme a ve chvíli co jsme poté vyšli z restaurace se kousek za náma ozve..
,,Takže je to pravda! Hermiono jak jsi mohla?''
Zprudka se otočím a ..
,,Ty? Co ti je do toho s kým já se stýkám nebo ne?''
Ve chvíli co mě Draco uslyší křičet se otočí a postaví se přede mě..
,,Weasley?! ‚' ....
ČTEŠ
Dramione- Už Nikdy
FanficMladá dívka, které padá k nohám nemálo mužů.. Z té slušné a hodné holky tak chladná žena, ve které nedřímá ani kapka citu. Její rudě namalované rty vytváří posměšný úšklebek. Šaty ladící s jejími rty ukazují její zcela perfektní postavu...