19. Mám vybráno!

3.5K 182 8
                                    

Tato kapitola byla namáhavá jak pro , tak i pro Hermionu..bylo těžké vybrat šaty, aby Malfoy padl na zadek..:D ale po par hodinkách je mám!^^
Enjoy!
Luc<3

-Hermiona-
"Crr!"
Rychle vypnu budíka, ať nevzbudím Draca.
Podívám se na jeho klidný výraz a musím se nad tím pousmát.
Prohrábnu si vlasy a vzpomínám na včerejší večer.
Jeho rty na těch mých a na mém krku..
Ty jeho láskyplná slova...
Nebýt mého chladného myšlení došlo by to i dál..
Povzdechnu si a začnu se chystat na dnešní důležitý den.
Ples je už za osm dní a já nemám šaty, ani žádné doplňky.
Vylezu ze sprchy, vrátím se do ložnice a ve chvíli co se otočím k zrcadlu, se kolem mého pasu omotají Dracovi ruce.
"Dobré ráno" uchechtnu se.
"Dobré" zazní ospale kousek od mého ucha.
Asi pět minut takle v tichosti stojíme..
"Můžeš mě prosím pustit? Já se musím připravit." usměju se a za zády se ozve nesouhlasné zamručení.
"Já se chci obléknout prosím." řeknu už trochu víc nahlas, jelikož tu stojím omotaná pouze v osušce.
"Stejně tě jednou uvidím.." povzdechne si.
"To si jenom myslíš Malfoyi." ušklíbnu se a vypláznu na něho jazyk.
"Co Malfoy chce to taky získá." zašeptá mi do ucha a mým tělem projede ta příjemná zima..
Jeho slova mě dostala.."co Malfoy chce?..Jako že on-mě-chce? Ale nebuď naivní Hermiono! Okřiknu se, využiju toho, že je Draco v koupelně a obléknu se.
Ve chvíli co se dolíčím, se otevřou dveře.
"Předtím ses mi líbila víc" řekne naoko smutně.
"Promiň, že nechci jít obalená v osušce." odfrknu si a začnu se smát.

-Draco-
'Počkej Grangerová! Já tě stejně získám!' pomyslím si, když se za ní zabouchnou dveře.
Mohl bych jít pomoct s přípravou plesu..pomyslím si a vážně.
O hodinu později už hovořím s hlavním pořadatelem..
Nabídl jsem se, že mu pomůžu s čímkoli a teď mě požádal, abych sám vyzdobil zbytek sálu..
Tak to mám o práci na zbytek dne zařízenou.

-Hermiona-
Už se tu trmácím skoro čtyři hodiny a pořád ne a ne najít ty správné šaty..
Po obědě to vzdám a přemístím se přímo k Ginny.
Vběhnu k ní do obýváku a ve vteřině na ní skoro vykřiknu.
"Potřebujupomoctužjsemzoufala a jenomtymimůžešpomoct!"
"Co-že?" zeptá se překvapeně.
Tak jinak..
"Já-ples-nemám-šaty-ani-doplňky-potřebuju-pomoct!"
"Ty nemáš šaty? Hermiono Jane Grangerová ty si snad děláš srandu? Tak jdem a hned! Chytí mě za ruku a přemístíme se k ní do obchodu.
Ano Ginny Potterová je návrhářka..a moje jediná naděje.
Po zbytek odpoledne jsem si na Ginniny rady vyzkoušela snad miliardu šat..
"Ginny notak, necháme to na jindy..už je tma a já bych chtěla spát!" naříkám takle už asi hodinu, ale bohužel, ona je prostě neoblomná..
Znuděně procházím kolem jedné řady a najednou mi jedny z nich padnou do oka..
"Páni.." vydechnu okouzleně a Ginny, která má na tohle slovo za těch pár let radar, nebo co, ihned přiběhne a se slovy
"Že mě to nenapadlo dřív!"
mě nacpe do kabinky..
No musím uznat, že jsem vypadala úchvatně..
"Mám vybráno!" vylezu s největším úsměvem dneška z kabinky.. To je snad poprvé co zrovna ona nemá slov.
"S prominutím..ale Malfoy padne na prdel..jsi úchvatná...okomentuje můj vzhled.
**
Přijdu a všude to je zcela potichu..
S pečlivostí schovám šaty a s dekou a čajem se posadím na balkon a pozoruju nádherně čisté nebe, plné hvězd..
Za týden je ples..usměju se..

Dramione- Už NikdyKde žijí příběhy. Začni objevovat