31. Ples

2.9K 174 9
                                    

Tak ahoj!
Nejdříve vás budu zase prudit těma svýma typickýma kecama. :D
Chci vám poděkovat za 4K přečtení
Neskutečně moc si toho vážím!
Dekujidekujidekujidekuji :3
Luc<3

Nervózně přešlapující mladý muž, sám stojí v hale, kde se má konat ples.
Jeho partnerka má zpoždění a on má strach, jestli si to nerozmyslela..
Jestli nemá strach vyjít na veřejnost...S ním, jako pár.
Mezitím, co se mladý muž děsil myšlenky, že nepřijde, dovnitř vešla nádherná dívka.
Všem, co jí uviděli se zdálo, že se vznáší, jak ladnou chůzí se pohybovala.
Zatajovali dech nad tou krásou,
S nervózním úsměvem kráčí k onomu muži...

"Ehh Draco?" Nesměle ho osloví a ve chvíli co se na ní otočil, málem ztratila slov.
Vypadal ...nádherně.
A v tu chvíli si byla jista, že s ním chce strávit každou vteřinu, kterou bude moct.
Doopravdy se zamilovala.
A Draco na tom byl podobně.
Vypadala jako princezna.
V tuto chvíli nechápal, jak jí někdo mohl provést cokoli.
Ale on nemá co říkat ostatním, sám se k ní ve škole nechoval zrovna ukázkově.
Toto je dívka jeho snů.
Líčení jí dalo na kráse ..
Šaty zase na její ženskosti, ale zároveň i na tom, jak je něžná a citlivá žena.
Konečně se Dracovi vrátí řeč, lehce nadzvedne Hermioninu ruku a vtiskne jí na hřbet ruky jemný polibek.
"Jsi úchvatná krásko .." zašeptá a oslovená lehce zrudne.
"Vy taky nejste k zahození mladý muži.." zašeptá a políbí ho na rty.
Poté jí nabídne rámě a společně ignorujíc pohledy ostatních vstoupí do sálu.

Dramione- Už NikdyKde žijí příběhy. Začni objevovat