22. Nemůžu..

3.5K 180 23
                                    

Tak konečně jsem dopsala!
Dlouho očekávaná kapitola je tu!
Mooc doufám, že se bude líbit^^:)
Enjoy!
Luc<33
-Hermiona-
Dnes mám v plánu se bavit, jako už dlouho ne!
Security nás pustí dovnitř a o minutu později už stojím u baru,a objednávám nám ohnivou whiskey.
Kopneme ho do sebe a už objednávám další.
Asi po pěti dalších panácích se zvednu z baru, ruku v ruce s Dracem a se slovy "pojď tancovat" ..

-Draco-
Nevím, vážně nevím, co to do ní vjelo, ale takhle se mi snad líbí ještě víc.
Oba v náladě, uprostřed parketu vnímáme pouze hudbu a přítomnost toho druhého.
"Dojdu nám pro pití" zakřičím na ní a dopotácím se k baru pro další sadu whiskey.

-Hermiona-
Sleduju Draca, jak se motá u baru, když mi náhle někdo dvakrát ťukne na rameno..
"H. Jane Grangerová?" kývnu a otočím se k němu čelem.
Takhle mi říkají pouze oni.
"Máte to?" zeptám se a on vytáhne malý balíček.
Zaplatím mu a on se spokojeným výrazem odejde.
Ano..když si takle občas někam zajdu, tak proč si nedát?"

-Draco-
Tak jsem tady krásko! Zakřičím asi o další hodinu později na tomto báječném místě a s dalšíma panákama v ruce.
Hermiona se ke mě nakloní.
"Na dej si!" zakřičí, ale i přes tu hudbu jí pořádně nerozumím..
"Co to je?" zeptám se.
"Uvidíš" mrkne na mě a se smíchem si dám pilulku do pusy a spolknu.
"Hořký,hořký!" křičím a zapíjím to panákem.
"Si zvykneš" odpoví mi se smíchem, chytne mě za ruku a táhne mě na parket.
Teď se tu budeš bavit víc, uvidíš." zašeptá mi, ale já jí i přes tu hudbu zřetelně slyším.. Co mi to sakra dala? ..
***
Zastavím se uprostřed tance a pozoruji ten nádherný pohled co se mi naskytl.
Hermiona s rukama v už rozpuštěných vlasech kroutící se do rytmu hudby.
Přiblíží se ke mě, dá mi ruce kolem krku a donutí mě tancovat s ní.
"Na co jsi tak koukal?" zeptá se se smíchem.
"Na tebe" zašeptám a ve chvíli co se na mě podívá těma sytě hnědýma očima, jakoby se zastavil čas...
Vnímám každý dotek jejích rukou, cítím zrychlující se tep, každičkou změnu jejího výrazu..
Vezmu jí za ruku a táhnu jí kousek od parketu.
Dám jí ruce nad a hlavu a pozoruji její zrychlující se dech, skouslý ret a chtíč v jejíč očích.
Už se neovládnu a s tím největším chtíčem jaký jsem kdy měl, zruším zbylé centimetry a v tu chvíli bylo moje sebeovládání v koncích.
Pustím jí ruce, které ihned zajely do mých vlasů...
Rukama jí vlezu pod tričko a zkoumám každičký centimetr jejího těla.
Vydechne slastí..
To mě ještě víc vzpruží a triko po chvilce letí vzduchem.
Odpojíme od sebe rty a s přerývavým dechem se pozorujem, dokud se Hermiona nezačne smát, nechytne mě za ruku a nepřemístíme se.

-Hermiona-
'Chci ho! hned!'
Chytnu ho za ruku a přemístím k nám před pokoj.
Opřu se o dveře a hladově se vrhnu na jeho rty.
Neprostestuje, jednou rukou mi opět vjede pod podrsenku a druhou hledá klíč..
"Alohomora" zašeptá mezi polibky a ihned vpadnem do pokoje.
Nohou zabouchnu dveře a sundavám mu tričko.
Rukama prozkoumávám jeho nádherné, žhavé tělo.
Cítím jak se pod mým dotekem celý napnul a z jeho úst vyšel vzdech..
Rozepl mi podprsenku, která odlétla bůhvíkam.
V ložnici mě hodí na postel, klekne si na mě a dravě mě políbí.
"Neříkám, že mě nepřitahuješ, teď bych tě nejradši využil..využil tvého a mého stavu, ale nemůžu ti to udělat, jsi jiná.. A určitě jsme si to oba představovali jinak.." říká a znovu mě políbí.
Podá mi skleničku s práškem na spaní, vypiju to a už cítím, jak padám do říše snů.
Poslední co zaslechnu, než upadnu do spánku..." jednou ten den přijde, ale musíme si počkat.."

V další kapitole (nejspíš zítra)
Bude Hermiona zpytovat svědomí..:)

Dramione- Už NikdyKde žijí příběhy. Začni objevovat