15.

3.8K 150 10
                                    

15 maj 2016

"Vänta lite" yttrar du plötsligt när jag är påväg bort mot badrummet. Jag vänder mig sakta om för att upptäcka hur du plötsligt står väldigt nära.

"Du var alltid hans lillebror, lilla Felix. Jag fick alltid skuldkänslor av att tänka de tankarna" yttrar du tankspritt och mina andetag stockar sig i halsen. "Men du är 18 nu, du är inte liten längre" yttrar du sedan och jag sväljer nervöst, vet inte riktigt vart det här är påväg.

"Du är så sexig Felix, tidigare har jag nästan straffat mig själv om jag tänkt de tankarna. Men nu är det okej, jag får göra såhär" yttrar du lugnt och i nästa ögonblick blir jag upptryckt mot kylskåpet samtidigt som dina läppar finner mina och ivrigt kysser jag tillbaka.

"Jag får till och med göra såhär" yttrar du när du tar tag om nacklinningen av min tröja och drar den över mitt huvud tills den landar på golvet och våra bara överkroppar pressas mot varandra.

"Men du är fortfarande hans lillebror" yttrar du sedan, aningen tveksamt och backar undan en bit varpå jag suckar ljudligt.

"Kan du inte bara skita i det för ett ögonblick Oscar? Kan du inte skita i min ålder, glömma vår tidigare historia och bara fokusera på nu?" Yttrar jag och du sänder mig en lång blick.

"Vad vill du göra med mig exakt nu?" Frågar jag sedan med ett försök till en stadig röst och du biter dig löst i läppen innan du kommer några steg närmare.

"Jag visar bättre än förklarar" yttrar du med en mörk röst innan dina fingertoppar rör sig upp längs min bara bröstkorg och jag andas tungt.

Vill ha dig så mycket att jag knappt vet vart jag ska ta vägen.

Nya perspektiv ~ foscarWhere stories live. Discover now