16.

4K 144 14
                                    

15 maj 2016

Stapplandes rör vi oss tillbaka in i sovrummet. Mina händer smeker din varma hud och mina andetag stockar sig i halsen när du nafsar vid dina tidigare gjorda sugmärken som täcker min hals. Jag blir snart nerknuffad i sängen och du häver dig ner över mig för att låta dina läppar möta mina.

Med ivriga rörelser låter jag mina händer greppa tag om din rumpa innanför dina kalsonger som även är det enda som täcker din kropp. Du rör dig upphetsande mot mig, liksom gnider ditt skrev mot mitt och jag frustar till samtidigt som jag nafsar tag i din underläpp varpå ett mörkt stön lämnar dina läppar.

För att visa min dominans och visa dig att jag inte längre är killen utan erfarenhet så vänder jag oss bestämt om så att jag är den som bestämmer. Mina läppar rör sig ner längs din hals sökandes efter din weakspot, när jag finner den strax ovanför nyckelbenet, precis där hals övergår till axel så belönas jag med ett stön vilket får mig att flina nöjt innan jag märker dig.

Jag känner hur du växer under mig, känner ditt bultande kön mot min undermage genom ditt tunna tygplagg. Blir alldeles till mig, du gör mig så fruktansvärt kåt.

"Gör vad fan du vill, bara ta på mig" yttrar du desperat och jag flämtar till. Trycker ner min ena hand mellan våra sammanpressade kroppar och stryker längs med din hårdnad utanpå tyget, känner att du är stor. Det jag så länge undrat.

Min ringsignal viner plötsligt genom luften och jag suckar högt, börjar irriterat att famla runt efter den vid sidan av sängen för att få av ljudet. Men när jag sveper med blicken över skärmen och ser att jag redan har 9 missade samtal från mamma så svarar jag med en suck.

"Felix vart är du?! Ogge kommer hem idag och hela släkten är här, vi sitter och väntar på dig!"

Med stressade rörelser kommer jag upp ur sängen och börjar hastigt klä på mig vilket förtjänar en förvirrad blick från dig.

"Fan jag måste dra" yttrar jag stressat innan jag sveper med blicken över dig där du ligger i sängen med en tydlig bula i kalsongerna och spända magmuskler vilket nästan får mig att ändra mig.

"Måste du verkligen det?" Frågar du med en låg, sensuell stämma samtidigt som du retsamt smeker dig själv inför mina blickar och jag är nära på att skita fullständigt i mina planer. Men motvilligt nickar jag.

"Fan, ja. Men har du kvar samma nummer?" Frågar jag stressat och du nickar samtidigt som du kommer upp i sittande ställning i sängen. "Jag ringer dig, eller du ringer mig, eller jag, jag vet inte men fan jag måste verkligen dra nu" yttrar jag stressat innan jag med en sista blick över din kropp motvilligt lämnar lägenheten.

Jag hinner inte mer än ut på gatan innan min telefon plingar till och jag ser att du skickat ett sms.

Oscar
Det här är vad du missar baby
*bifogad fil*

Nya perspektiv ~ foscarDove le storie prendono vita. Scoprilo ora