O săptămână mai târziu mă găseam împărțind fluturași prin școală cu mine și cu Olivia. Am ales o poză cu mine îmbrăcat în uniforma școlară și cu părul aranajat frumos, deși descrierea de pe spate spunea că lupt pentru libertatea de expirmare a elevilor. Intenționam să scap de uniforme anul acesta, dar pentru a ajunge acolo aveam nevoie și de susținerea profesorilor în cadrul alegerilor. Perioada de vot era de două zile. În prima zi, votau clasele de a 5-a, a 7-a, a 9-a și a 11-a, iar în cea de-a doua zi, restul. Norocul meu, mă ocupam și de organizare, așa că zilele astea nu trebuia să particip la ore. În afara orei lui Doofensmirtz. Pot avea și un tub în gât pentru a respira, lipsesc de la matematică și mă trezesc cu nota 8 la purtare.
În orice caz, când veneau să semneze cei care au votat, îmi zâmbeau și îmi șopteau că au votat cu mine. Cei de a 5-a probabil puneau la nimereală, dar și așa aveam să câștig.
În pauza de la unsprezece, colegii mei s-au adunat în holul principal și s-au dus să voteze. Câteva colege au venit la mine zicându-mi că dacă ies președinte, vor să le fac populare. Doar dădeam din cap și mă strâmbam la ele. Abel veni zâmbitor spre mine, cu un pix în mână. Am bătut pumnul cu el, iar el mă bătu pe spate.
"Ce face viitorul președinte al consiliului elevilor ?"
Am pufnit.
"Mă uit atent de fiecare dată când vreo fată se apleacă peste masă ca să semneze că a votat. Vrei să încerci ?"
"Vrei să îți țin locul, nu-i așa ?" râse el mijindu-și ochii. "Bine, o s-o fac, dar nu mă mai ademeni așa. Am o iubită, îți amintești ?"
Am dat din cap strâmbându-mă la el și mi-am strâns agenda și pixul de pe masă, apoi m-am întins și m-am dezmorțit. Am plecat spre magazinul școlii ca să-mi iau ceva de mâncare, dar chiar atunci m-am întâlnit pe hol cu Lydia, Victor și Olivia, discutând despre alegeri.
"Cum merge treaba ?" mă întrebă Lydia trecându-și mâna peste medalionul de la gâtul ei.
"Bine. Chiar bine." m-am uitat la Olivia și m-am gândit să o asigur că împărțisem toate pliantele ei.
"Păi presupun că voi avea un coleg de trupă președinte și o colegă de clasă vice. Asta-i de bine, frate !" zise Victor cu accentul lui de Yorkshire.
"Ă, în legătură cu asta." mi-am îndreptat atenția pe Olivia, care deja se uita la mine. "O să se numere voturile de azi, după ora două. Dacă vrei să fii de față, ne vedem în sala de sport. Din câte am mai auzit, ești preferată pentru vice. Oricum, mult mai preferată decât Louis Tomlinson. Copilul e a noua, nu pot să cred că s-a înscris măcar."
Olivia ridică o sprânceană la mine. Dădu să comenteze ceva, dar Lydia și Victor începură să vorbească unul cu altul și să se îndepărteze, luând-o și pe Olivia cu ei.
În orice caz, am vrut să profit de mica mea pauză deci tot ce am făcut a fost să-mi iau o felie mare de pizza de la magazinul școlii și să o înfulec sprijinit de un zid mai vechi unde stăteau de obicei idioții care fumau țigara după țigară. Câteva minute mai târziu mi se alăturară doi colegi care acum încercau să se dea bine pe lângă mie. I-am ignorat și mi-am terminat pizza în fața clasei mele. Când clopoțelul sună, colegii mei și cei de vis-a-vis se îmbulzeau în clase. Abel veni în fugă și ridică din umeri la mine, vinovat.
"Scuze, frate, dar e plictisitor acolo."
Intră în clasă înainte să pot să comentez ceva. Super. Trebuia să stau și următoarea oră pe hol cu Tina de la a 12-a, fosta președintă. Era simpatică, dar nu făcuse mare lucru anul trecut.
YOU ARE READING
Lovesick Fool
RomanceUn toboșar simpatic, un chitarist glumet, un bassist chipeș si un pianist visator. The Monarchy pare trupa rock perfecta dintr-un liceu de elita. Dar nimeni nu crede in perfectiune. Cand Andrew se indragosteste de Olivia, se va putea concentra la fe...