Mâinile îmi tremurau îngrozitor pe clape. Întarziasem cateva secunde bune pe scena, iar cand am intrat, inca era zarva in public. Ne-am asezat fiecare in dreptul instrumentului său, cum o faceam de obicei. Dar nu aveam intentia sa cantam. Nici noi nu stiam ce facem. Am stat asa vreo treizeci de secunde, pana s-au stins luminile din sala si un reflector puternic ma izbi in ochi, facandu-ma sa mi-i acopar cu brațul.
Era acesta chiar momentul la care visasem din totdeauna ? Și acum era stricat în totalitate ? Dacă prima noastră apariție în fața unui public atât de mare avea să ajungă motivul unor glume, atunci era chiar asta ceea ce îmi doream ? Să stau în fața sutelor de oameni ?
Știam un singur lucru. Dacă seara asta avea să meargă prost, Victor va semna cu acea trupă ce i-a propus un contract, Abel va renunța de tot la muzica și...ei bine, la mine, iar Matt va fi singurul care încă va mai crede în trupa noastră. Dar care trupă ?
M-am uitat in spate la Abel, apoi la Victor si Matt. Nimeni nu facea nimic. Nimeni nu schița niciun gest. Nu putea canta niciunul dintre noi notele inalte ale lui Jax. Nu putea face nimeni nimic.Era deja clar totul. Ne făceam de râs, pierdeam concursul, pierdeam banii investiți, le dezamăgeam pe fete... și ne pierdeam trupa.
Am oftat adânc, apoi am bătut cu degetul pe microfon, care scoase un râcâit ce făcu sala să amuțeasca si să-și îndrepte atenția spre mine.
"Ne cerem scuze, dar in seara aceasta noi..."
"Așteaptă !" striga Olivia. M-am uitat spre ea, in backstage. O fata si Zack o tineau de mâini si vorbeau cu ea, țipau la ea. Se crease o întreagă scenă.
"Daca faci asta ia-ti adio de la noi toți ! Ia-ti adio de la imaginea ta in scoala noastra !" urlă Zack la ea.
Olivia se smuci atat de brusc din mainile lui, încat Zack facu un pas in spate.
"Asta e un bonus ?" zise Olivia, apoi se întoarse cu fata spre noi. Noi toti de pe scena ne uitam la ea, iar publicul mai mult ca sigur auzise scurtul schimb de replici. Acum era doar o liniste mormântală. "Poate am fost noi grupul de populari, grupul pe care îl știa toată lumea, dar dacă stau să mă uit înapoi, eram cu toții niște ratați de bani gata, cu haine scumpe și vorbe ieftine." vorbi ea răspicat, punctând cu degetul și aproape să-l ia la bătaie pe Zack. "Da, am plecat din Manchester pentru că am fost nevoită ! Am locuit pe un acoperiș, într-o casă cât baia voastră de mare și cu niște vecini scârboși. Dar ghiciți ce ? Am fost la o școală. La o școală de două ori mai reală decât prostia voastră de colegiu. Acolo toți elevii sunt egali, toții elevii pot cunoaște și pot fi cunoscuți ! Voi, băieți, aveți o trupă formată de profesorii de muzică din școală și sponsorizată de direcțiune." Se întoarse o clipă spre noi, recăpătându-și respirația. Era roșie ca un rac. "Băieții ăștia au o trupă pentru că au vrut să aibă una ! Se distrează împreună, repetă din plăcere, compun din talent și se descurcă cu banii lor ! Și cu toate că nu au instrumente la fel de bune ca ale voastre, și nu or fi ei niște profesioniști ca voi, băieții ăștia, The Monachy, o să fie de zece ori mai tari decât voi în seara aceasta !"
Am făcut schimb de priviri cu Abel, Victor și Matt. Zâmbeam slab cu toții, mișcați de lumina în care ne văzuse Olivia în tot acest timp. Era adevărat. The Monarchy obișnuia să fie refugiul nostru, activitatea noastră făcută din plăcere.
"Olivia van Gaal ! Ești una de a noastra. Mereu ai fost !" striga Adam dupa ea, iar Olivia se uita drept in ochii mei, apoi se întoarse spre Adam.
"Adevarat. Am fost. Dar vreau si sper ca nu o sa mai fiu de acum inainte. Chiar daca asta inseamna sa ma mut de la scoala noastra !"
Făcu un pas spre scena, iar Zack o prinse de tricou. Cand Olivia se smuci cu forță, se împletici intrând în scena, aproape căzand in nas și totul însotit de un zgomot de material rupt. M-am îndepartat imediat de clape. Olivia isi recăpată echilibrul și se uita de la bluza ei cu Two Ways Down ruptă in partea de jos, la materialul din mâinile lui Zack, apoi, scârbita, se uita spre Adam.
YOU ARE READING
Lovesick Fool
RomanceUn toboșar simpatic, un chitarist glumet, un bassist chipeș si un pianist visator. The Monarchy pare trupa rock perfecta dintr-un liceu de elita. Dar nimeni nu crede in perfectiune. Cand Andrew se indragosteste de Olivia, se va putea concentra la fe...