16. Am I a Lovesick Fool ?

91 11 3
                                    

Abel aprinse bricheta pe care o folosea de obicei pentru țigări și se uită din perspectivă la flacără înainte să o atingă de fitilul lumânărilor lungi de pe masă. 

"Olivia va ajunge în curând. Crezi că e prea mult ?" întrebă scoțând un pachet de țigări din buzunar. 

Am ridicat din umeri și mi-am vârât o măslină dintr-un castronaș în gură. 

"Pentru o cerere în căsătorie, nu." am comentat sprijinindu-mă într-un zid. 

Acoperișurile deja erau la modă în viața mea. Abel decise să pregătească o cină romantică pentru Olivia pe acoperișul unei clădiri părăsite de la marginea orașului. Și nu că m-ar deranja faptul că dacă mă împiedic pe unde nu trebuie, cad vreo patru etaje și sfârșesc cu capul strivit, dar e al dracului de frig în noiembrie. 

"Vreau să ducem relația puțin mai departe. Adică destul de departe încât să nu mai am probleme cu boboacele care stau după fundul meu." explică suflând fum de țigară. 

M-am încruntat la el, deși nu cred că observa tocmai asta prin întunericul de afară. 

"Ce ai zis ?" 

"Am zis că vreau ca țâncele de a noua să știe că am o iubită și să mă lase în pace." 

"Dacă nu ar veni din gura ta, aș zice că te folosești de Olivia." i-am zis cu mai mult sau mai puțin sarcasm adăugat în voce. 

"Nu, frate. Olivia e o fată bună, ador să petrec timpul cu ea, nu aș sta cu ea dacă nu mi-ar plăcea să fiu cu ea." 

Dar nici măcar nu stai cu ea. Nu te interesează unde stă, cu cine stă, cum stă, ce face, cum se simte. Vorbești cu ea câteva minute pe zi, în pauzele de la școală. 

"Doar atât poți să zici ? Că îți place să petreci timpul cu ea ?" 

Abel ridică din umeri, trăgând puternic din țigară, apoi aruncând-o pe jos și călcând-o cu talpa ghetei. 

"Ar trebui să fii recunoscător pentru că știe aproape toată școala de tine, nu să te plângi că unele copile roșesc când treci pe lângă ele." 

"Știi cum e să se holbeze toată lumea la tine când treci pe hol ? Să simți toate privirile asupra ta ?" 

"Știu Abel, sunt și eu în trupă și pe deasupra sunt și președintele consiliului elevilor. Am avut fața pe niște afișe lipite pe toate ușile. Nici la baie nu mă puteam duce fără să-mi văd fața." 

"Ei bine, pe mine mă deranjează. Probabil e o chestie de la zodiac." își dădu el ochii peste cap și începu să dea cu piciorul în niște gunoaie de pe jos. 

"Vrei să zici că de acum speri să umblii peste tot la braț cu Olivia și să te ignore lumea pentru că ai iubită ?" 

"Vreau să zic că dacă mă afișez mai des cu Oli, fetele nu vor mai avea curajul să vină la mine să-mi ceară numele de twitter." a zis uitându-se în ochii mei. 

M-am dezlipit de zidul de care mă sprijineam și m-am apropiat de masa frumos aranjată. Am netezit un șervețel cu degetele și am luat altă măslină din coș, începând să o învârt între degete. 

"Trebuie să ajungă din minut în minut, deci dacă am terminat, cred că poți să pleci." 

Mi-am apucat rucsacul de jos, trăgându-mi nasul și mi l-am pus în spate, aranjându-mi geaca. Nu pot să cred că tocmai îl ajutasem să pregătească o cină cu aperitive și lumânări pe un acoperiș întunecat și friguros de la marginea orașului. Asta pentru fata pe care doar cu o zi înainte am sărutat-o ca un nebun. 

Lovesick FoolWhere stories live. Discover now