Danny și Olivia au luat-o înainte cu rolele lor, iar eu am rămas după Lydia, care trebuia să îmi dea bicicleta lui Abel. Când în sfârșit terminase să se învârtă î cerc în jurul fântânii, îmi dădu bicicleta, iar eu am putut să plec din parc. Pe drum mă tot gândeam cum fratale meu a stat zile întregi în fața camerei web cu Olivia jucându-se pe PS4. Și de când o fată normală de șaisprezece ani joacă Battlefield și Hitman și poate chiar FIFA 16.
Undeva prin centrul orașulul, i-am găsit pe amândoi pe o bancă, fiecare cu acadele mari colorate frumos. Am râs de ei și am lăsat bicicleta sprijinită de bancă, apoi am luat acadica din mâna lui Danny și am gustat-o.
"Hei, tu ai mereu acadele. Asta-i a mea." se miorlăi el, apoi i-am dat-o înapoi. El se strâmbă la mine și dădu din picioarele care nu-i ajungeau acum pe jos.
"Ai venit până aici mergând cu bicicletă pe lângă tine ?" întrebă Olivia apoi își băgă o parte de acadică în gură.
Mi-am frecat ceafa și m-am bucurat că între noi stătea acum Danny.
"Nu cred că mai știu să merg pe bicicletă." am zis încet.
M-am așteptat la un râset, dar ea doar se aplecă în fața ca să mă poată privi.
"Oh, haide, Andrew ! Cum să nu știi să mergi pe bicicletă ? Urcă-te pe ea !"
M-am uitat la bicicleta lui Abel apoi la palmele mele și m-am încruntat.
"Ă, e deja cam întuneric, poate ar trebui să mergem acasă."
Olivia se uită urât la mine, iar eu m-am ridicat. Danny și Olivia se ridicaseră și ei. Am luat bicicleta și am început să merg cu ea pe lângă mine. Ei doi se chinuiau să meargă încet doar pentru că eu eram cu tenișii. Olivia ajunse cumva lângă mine și mă lovi ușor cu pumnul în umăr.
"Haide, nu o să mori !" zâmbi ea la mine, încurajându-mă.
Am ezitat, dar ea continua să se uite spre mine și am cedat, zicând că dacă nu mă descurc mă dau jos. Nu voiam să mă fac de râs în centrul orașului.
"Și încă ceva. Dacă ai cheile de la școală la tine, putem să ne oprim ca să îți luam chitara ?"
M-am încruntat întrebător la ea.
"Sigur." am zis ridicând din umeri apoi am încălecat șaua.
Ea zâmbi. Dacă aș fi un mic elf, aș fi încântat să locuiesc într-una dintre gropițele ei.
Am pus un picior pe pedală și am apăsat-o convins. M-am așezat din mers pe șa și am reușit să îmi țin echilibrul, deși ghidonul meu se muta dintr-o parte în alta. Danny râse de mine și o luă înainte.
"Ține ghidonul drept." îmi zise Olivia din spate iar eu mi-am strâns mâinile pe ghidoane până ce încheieturile degetelor mi-au devenit albe. "Nț. Nu te încorda, las-o mai moale." mi-a zis calm în timp ce încetineam. A mărit viteza și ajunse în stânga mea. Mi-a pus mâna peste degete și a tras ușor de ele. "Relaxează-te." mi-a zis încet și asta am încerxat să fac. Apoi am pedelat ceva mai repede, cu ea mergând lângă mine. Ghidonul lol îm juca în mâini, dar era ceva mai bine ca înainte, și puteam păstra oarecum direcția. Ea își puse din mers mâna peste a mea și mă ajută să păstrez ghidonul cât se putea de drept, însă nici gând să mă mai pot concentra sau uita înainte când mă atingea. Mi-am mutat puțin privirea spre ea, iar ea observa asta imediat și se uită la mine.
"Uită-te în față, cap-pătrat." îmi zise fără răutate.
"De fapt capul meu este perfect oval." i-am spus păstrând contactul vizual cu ea.
YOU ARE READING
Lovesick Fool
RomanceUn toboșar simpatic, un chitarist glumet, un bassist chipeș si un pianist visator. The Monarchy pare trupa rock perfecta dintr-un liceu de elita. Dar nimeni nu crede in perfectiune. Cand Andrew se indragosteste de Olivia, se va putea concentra la fe...