"Noi chiar facem asta ?" oftă Victor așezând o chitară electrică pe un stativ decorat cu pânză de paianjen falsă.
Se pare că trebuia să așezăm toate instrumentele trupei care vine să cânte diseară. Nu era mare lucru de făcut, dar era enervant, știind că ne puteam aranja propriile instrumente acolo, în loc să angajăm o trupă de la o școală din Doncaster. Eu și Abel reușisem să-l convingem pe Victor să nu abandoneze The Monarchy, dar asta însemna să ne punem serios pe repetat și învățat lucruri noi.
M-am uitat în foile pe care le țineam în mână, apoi în sala ce acum era decorată perfect pentru Halloween. Majoritatea pregătirilor erau terminate, dar încă erau câțiva elevi cățărați pe o scară care încercau să prindă un afiș lunguieț. Alt grup se asigura că la bufet sunt suficiente pahare, farfurii și furculițe de plastic pentru toată lumea. Eu îi coordonam pe toți pentru că Tomlinson nu se obosise să mă ajute măcar la asta. Olivia în schimb venise aici de dimineață și ajută firma de decorațiuni la montat baloanele și pânza de paianjen.
"Cred că e bine acum, băieți. Lăsați-le și mergeți acasă să vă pregătiți." le-am zis lui Abel și lui Victor. După ce am văzut că încep să-și strângă lucrurile în rucsac, m-am îndreptat spre alt grup de elevi și le-am analizat munca, apoi i-am asigurat că se pot duce și ei acasă. În numai câteva ore, toată sala avea să fie plină de elevi și profesori costumați în chestii hidoase.
Am analizat din nou fișele din fața mea, majoritatea făcute de Olivia și am început să bifez tot ce era gata. Mâncarea de la firma de catering venise și era în frigiderele de la cantină, decorațiunile erau montate, scena era pregătită pentru trupa, aparatele de fum și amplificatoarele mergeau cum trebuie. Tot ce lipsea era întunericul.
După ce și ultimul grup de elevi voluntari plecă, am rămas singur și am verificat vestiarele și băile ca să fie curate, apoi am dat încă o tură prin sală și m-am holbat la manechinul de la intrare. Avea un cap din dovleac și niște haine urâte și rupte. Perfect.
Am mers unde îmi lăsasem rucsacul și hanoracul și am început să-mi strâng agenda, foile, pixurile și cablurile. Am stins lumina puternică din sală și am admirat pentru ultima oară locul unde avea să fie primul eveniment organizat de mine în calitate de președinte al consiliului elevilor.
Ușa de la intrarea în sala de sport se deschise și m-am întors. Era Olivia îmbrăcată în niște blugi bleu și un pulover roz pal cu mâneci mai lungi decât mâinile ei.
"O, hei. Mi-am lăsat tabelele aici, poți să aștepți două minute ?" întrebă și veni spre mine.
Se uită și ea din cadrul ușii în sală și mări ochii zâmbind. Adoram să-i citesc toate sentimentele și gândurile pe față.
"Wow, a ieșit grozav !"
Am dat aprobator din cap și m-am sprijinit de cadrul ușii. Ea mai stătu câteva secunde,apoi se îndreptă spre un calorifer și își luă clipboardul cu tabelele ei.
"Sper că ți-ai învățat replicile." îmi zise ridicând o sprânceană.
M-am strâmbat când ajunse lângă mine și ne-am îndreptat amândoi spre ieșire.
"Dacă Louis își făcea treaba nici măcar nu mai trebuia să fiu prezentator." m-am plâns eu, iar ea își plesni limba de cerul gurii.
"Andrew ?"
Am deschis ușa și am lăsat-o să iasă prima, apoi mi-am dat ochii peste cap și am pufnit.
"Da, le-am învățat, domnișoară organizator." i-am zis închizând ușa după mine și scoțându-mi cheile.
YOU ARE READING
Lovesick Fool
RomanceUn toboșar simpatic, un chitarist glumet, un bassist chipeș si un pianist visator. The Monarchy pare trupa rock perfecta dintr-un liceu de elita. Dar nimeni nu crede in perfectiune. Cand Andrew se indragosteste de Olivia, se va putea concentra la fe...