15. Let me love you, goodbye.

109 9 5
                                    

Mi se tăia respirația cu fiecare scară pe care o urcam. Cu chitara în spate și un cap de cățeluș ieșind din husa ei, urcatul scărilor de urgență părea mult mai greu. Când am ajuns în sfârșit pe acoperiș, mi-a luat câteva secunde să-mi recapăt ritmul normal al inimii. M-am uitat în jur și tot ce am văzut a fost mica căsuță a Oliviei, niște arbori ciudați și niște valize. Luminile erau aprinse în casă, așa că nu am mai pierdut timpul din frig și m-am îndreptat spre ușă. Ziua asta fusese atât de obositoare începând cu orele, detenția și ședința și terminând cu Abel care îmi spune că vrea să îl ajut să pregătească o cină pentru Olivia. 

Am ridicat mâna să bat la ușă, dar nici nu am apucat să bat, că ușa s-a deschis și nu era nimeni în fața mea. Am făcut un pas înainte, exact când am văzut o parte de valiză roz apărând de după ușă. Am mai făcut un pas și valiza se izbi de mine, cu tot cu Olivia, care aproape căzu în fața mea. M-am speriat de ea, și ea de mine. Doar ea țipă, deși recunosc că mi-am mușcat limba de-a binelea. Olivia începu să râdă recăpătându-și echilibrul pe picioare și dând drumul imensei valize roz. 

"Oh, Andrew. M-ai speriat." 

"Ce faci cu asta ?" am întrebat dând ușor cu piciorul în valiză. 

"Asistentul social mi-a dat câteva ore să-mi strâng toate lucrurile." Se uită în spatele meu, într-o parte și în alta căutând ceva. "L-ai adus pe Pysky ?" 

M-am întors cu spatele iar Olivia exclamă de bucurie și își luă cățelul din buzunarul husei mele de chitară. Îl strânse în brațe, ciufulindu-l, în timp ce micul drăcușor de cățel o lingea pe obraz. Olivia râdea. 

"Te ajut cu asta ?" 

Olivia dădu din cap, fiind atentă la cățelul ei. I-am luat valiza într-o mână și am scos-o afară, lângă ușă. Nu avea mai mult de zece kilograme, dar Olivia nici cu ambele mâini și toată forța nu a putut să o ridice. M-am întors în casă și am închis ușa după mine. Olivia și Pysky nu mai erau pe hol, iar e nu credeam că era prea potrivit să întru mai departe în casă. 

"Olivia ?"am strigat balansându-mă pe călcâie. 

Ieși de după ușa de la o cameră, văzându-i-se doar capul. 

"Descalță-te și intră. Sau nu te descălța, oricum nu o să mai locuiască nimeni aici de mâine." 

Dispăru din nou, iar eu m-am foit puțin în holișor până am decis să-mi dau jos chitara din spate și să o sprijin de un perete. Era mai cald în casă decât afară, dar preferam să-mi păstrez geaca subțire pe mine. Am înaintat până la ușa pe care intrase Olivia și mi-am vârât capul înăuntru, fiind nevoit să mă aplec puțin. Era bucătăria. O bucătărie decorată în roz, alb și vernil. Într-un colț era cutia de mâncare a lui Pysky, deasupra căreia era acum aplecată Olivia, turnând bobițe de mâncare, cu Pysky dând din coadă printre picioarele ei. 

"Uite, micuțule, știu că sunt preferatele tale." 

M-am trezit uitându-mă de sus până jos de-a lungul picioarelor ei. Mi-am frecat fruntea și m-am lipit de peretele de pe hol strângându-mi ochii și repetându-mi în minte tot ce îmi ziceam de când am aflat că Olivia și Abel erau împreună. Tot felul de propoziții care să-mi aducă aminte cât de bun prieten eram cu Abel, cât de fericiți erau Olivia și Abel împreună și cât de nesimțit aș fi dacă m-aș gândi la Olivia așa cum o fac de fiecare dată când o văd în fața ochilor. 

"Andy ?" strigă Olivia probabil crezând că am intrat în sufragerie. 

Am inspirat adânc, apoi am expirat lent și am intrat în bucătărie. 

Lovesick FoolWhere stories live. Discover now