22. Dance with the Devil

76 6 1
                                    


"Nu crezi că e puțin cam nepotrivit să ascultăm asta înainte de competiție ?" râse Victor de pe scaunul din dreapta șoferului, iar Lydia își dădu ochii peste cap, rămânând atentă la drum. Pe banca de la mijloc eram eu, Abel și Jessica, înghesuiți și plictisiți, iar în spate, printre toate instrumentele și echipamentele, erau Matt și Jax, care chicoteau încontinuu și Dumnezeu știe ce mai făceau pe acolo.

"Nu e niciodată nepotivit să aculți Scorpions. În plus, Still loving you e melodia mea preferată." zise Lydia accelerând pe șoseaua liberă.

"E prea tristă și siropoasă pentru gustul meu."

"Tristă și siropoasă ?" m-am încordat eu. "Nu e tristă... e doar realistă."

"Crezi ?" pufni Abel, coborându-și căștile după gât, cu ochii închiși.

Jessica stătea între noi. Bună idee Jessica, bună idee. Ultima repetiție a fost chiar alaltăieri, la nici o săptămână după Crăciun. Ne descurcăm destul de bine în ceea ce privește muzica. Totuși, tensiunea din garajul lui Matt a fost aproape insuportabilă.

Jessica făcuse o treabă excelentă cu posterele și afișele. Arătau ca ale unei trupe legendare. Lydia și-a vândut laptopul primit de Crăciun și ne-a cumpărat câteva piese de îmbrăcăminte penstru scenă și, desigur, a confecționat tricouri cu logo-ul trupei, pe care să le purtăm în timpul dezbaterii juriului și la after party.

Mergeam deja de vreo oră, iar nervii mei începeau să ajungă la limita răbdărilor, așa că m-am întors pe scaun și m-am uitat în spate după Jax și Matt.

Se lingeau unul de celălalt peste amplificatorul imens al lui Victor, dar măcar aveau toate hainele pe ei. Petrecuseră aproape toată săptămâna trecută împreună, iar Jax dormise zilnic la Matt acasă. Nu aveam ce comenta totuși, Jax s-a adaptat perfect cerințelor noastre, cântă totul corect și bine, și pe deasupra ne-a făcut rost și de fonduri pentru câteva cabluri, pene, acordoare și metronoame noi.

"Yah! Voi doi. În zece minute ajungem în campusul colegiului, deci potoliți-vă."

"Relaxează-te, abia am intrat în Manchester." mârâi Matt, atent la gâtul lui Jax.

Mi-am dat ochii peste cap și m-am trântit înapoi în scaun.

"Are dreptate. Relaxează-te." îmi zise Jessica și îmi luă mâna în poala ei. M-am uitat mirat la ea, dar ea doar începu să îmi maseze ușor palma și degetele. Îmi plăcea ce făcea, dar nu-mi plăcea ce făcea. Mi-am retras mâna ușor, fiind conștiend de căutăturile pe care Abel i le arunca acum Jessicăi.

M-am întors pe o parte și mi-am băgat căștile în urechi.

Campusul colegiului era foarte aglomerat. Erau majorete pe trotuare, mascote și oameni cu pancarte. Mai multe dubițe și autocare intrau pe imensa poartă. La urma urmei, erau regionalele de la Bătălia Trupelor. Toată lume dorea să fie aici.

Am fost primiți cu exclamații și pompoane ridicate în aer. Victor deschise geamul și făcu cu mâna la zecile de elevi și studenți care așteptau la coada imensă pentru a intra pe stadionul închis, unde aveau să se țină concertele.

În mai puțin de o oră eram deja instalați în vestiarul nostru și ne pregăteam să intrăm pe scenă pentru repetiția generală –ultima repetiție înainte de concurs-. Holurile erau pline și agitate de membrii din staff, alți concurenți și oameni din comisia de organizare. Ne-am cărat instrumentele până în backstage, unde ni s-a spus că intrăm pe scenă pentru repetiția generală într-un sfert de oră și că avem dreptul la zece minute.

Lovesick FoolWhere stories live. Discover now