Eight

421 22 1
                                    

Nadine

- Értem Newt - ölelem át - De kérlek próbálj kevésbé védeni engem - motyogom, mire érzem ahogy bólint. Pár másodperc múlva elengedem, mikor is Gally csatlakozik hozzánk.

- Gyertek bököttek kezdődik a gyűlés - jelenti ki. Bólintunk majd követjük őt a gyűlésterem felé.

Útközben rengeteg esőcsepp landol arcomon, ám nem nyafogok miatta. A hűs cseppek megnyugtatnak és lehűtik felhevült bőrömet.

Kíváncsi vagyok hova kerülök majd. Vajon Minho betartja az ígéretét? Futár lehetek? Vagy megszegi az egyezséget és inkább beajánl kóroncnak? Oké nem lenne olyan szörnyű de azért mégis inkább futár lennék. Hasznosabbnak érezném magam odakint.

A gyűlésteremhez érve elfog az idegesség. Gyomrom apró görcsbe rándul mikor bemegyünk és mindenki elfoglalja a helyét. Alby megáll középen, s elindítja a gyűlést.

- Nos, mindenki tudja miért vagyunk itt - kezdi hivatalos hangon - Zöldfület be kell osztanunk valahová - tárja szét karját - Serpenyő! Kezd te!

A fiú feláll, megtörli lisztes kezeit, majd megköszörüli a torkát. Nagyot nyelek mikor habozik pár percet megszólalása előtt.

- Nos a konyhába nem jöhet - int nemet kezével - Jobban elvagyok nélküle, de tényleg! - Alby bólint egyet - Láttam hogy a kóroncokkal elég jól kijött szóval szerintem lehetne kóronc - von vállat, és visszaül a helyére.

Francba! Remélem, nem sokan szavaznak majd mellette. Azt még megértem, hogy miért ne legyek a konyhába, de miért pont kóronc? Jó, oké élveztem azt is, de...mindegy.

- Köszönöm - bólint Alby - Clint - adja át helyét a fiúnak.

- Mi szívesen látnánk - szólal fel - Legyen kóronc!

Rövid és lényegre törő. Tipikus Clint. Kedvesen rámosolygok, amit viszonoz is. Ekkor Alby feláll és már kezdené is a szavazást. Kérlelően nézek Minho-ra aki megadóan feláll.

- Szerintem legyen futár - mindenki elhallgat. Értetlenül néznek az elöljáróra. Alby is felhúzott szemöldökkel próbálja megfejteni a fiú szándékát.

- Miért? - kérdi - Hiszen nem is volt nálad! - tárja szét a karját Alby.

- Tegnap versenyeztünk Nadine-nal - kezdi - Legyőzött. Olyan gyorsan futott, hogy szerintem bárkit le tudna győzni közülünk - jelenti ki, mire kitör a hangzavar - A lényeg - kiált fel, így ismét csend lesz - Hogy nagy segítség lenne az útvesztő feltérképezésénél!

És ekkor kitör a káosz. Mindenki beszélni, sőt kiabálni kezdett. A hangzavarból kihallatszott néhány "Még mit nem!" és "De hiszen ő lány!" kiáltás. Lehajtott fejjel várom, hogy csend legyen, ám hangosabban kiabálnak. Miért nem tudják nyugodtan megbeszélni ezt? Szerintem senki sem süket itt.

- Elég már! - nagy meglepetésemre Thomas az aki megelégeli a zűrzavart - Szavazzunk, hogy eldőljön Nadine sorsa! - hangosan kiált rá tiszttársaira, mire azok elhallgatnak - Ne legyetek már ilyen bököttek!

- Igaza van - helyesel Newt - Alby - adja át a szót vezérünknek.

- Aki azt szeretné, hogy Zöldfül kóronc legyen, tegye fel a kezét - Clint és Serpenyő azonnal cselekszik.

Jó páran teszik fel kezüket, de Newt nem. Ezek szerint belátta, hogy nem fogok szót fogadni neki. Helyes.

- Rendben - bólint Alby miután megszámolta hány kéz van a magasban - Most az tegye fel aki azt szeretné ha futár lenne - és már lendülnek is a kezek.

Thomas, Newt és Minho azonnal felteszi kezét. Nagy meglepetésemre a többi futár is cselekszik. Akárcsak Gally és az építők. A lögybölők közül is szavaznak páran, köztük Chuck.

- Azt hiszem ez eldőlt - vigyorog Minho a többség láttán - Holnaptól futár vagy Nad - borzolja össze a hajamat majd elhagyja a termet.

Mosolyogva követem a fiúkat. Az eső még mindig zuhog, így sietősen megyünk fedett helyre.

- Gratulálok - karol át Newt - Holnaptól kezdetek idegeskedni - sóhajt nagyot.

- Dehogy kell - nyomok egy finom puszit arcára - A fiúk vigyáznak rám - dőlök neki vállának.

- Főleg Tommy - vigyorog rám - Mi van köztetek?

- Semmi - vágom rá azonnal - Csak....ismerkedünk - inkább kérdésnek hangzott, mivel Newt felhúzza szemöldökét - Ajj fogalmam sincs - tárom szét karjaimat.

- Tetszik neked, igaz?

- Azt hiszem - motyogom - De kétlem hogy ő is így van ezzel.

- Szerintem tetszel neki - jelenti ki - Nagyon.

- Mégis miből gondolod ezt? - ráncolom szemöldököm.

- Hahó - legyez előttem - Pasi vagyok akárcsak ő - nevet - És olyan...nem is tudom...másképp néz rád mint a többiek - von vállat.

- Nekem nem tűnt fel - motyogom.

- Csak idő kérdése és már együtt lesztek - karol át, én pedig örömmel bújok hozzá.

Csak bámulunk magunk elé. Nézzük, amint a tisztás felfrissül a hűs csapadéktól, melyet szinte öntenek. Mindenki más beszélget, nevet. Mi pedig élvezzük a csendet. Érzem hogy egyre laposabbakat pislogok. Félig már így is Newt tart engem.

- Álmos vagy? - suttogja, mire bólintok - Na gyere - emel karjaiba, majd a függőágyamhoz megy. Arcomat mellkasába temetem, karjaimat nyaka körül tartom. Szemeimet alig bírom nyitva tartani. Letesz, majd puszit nyom a homlokomra, és visszamegy a többiekhez.

Hagyom, hogy szemeim véglegesen is lecsukódjanak, hogy aztán mély álomba merülhessek. Egy olyan helyre kerüljek, ahol senki nem bánthat. Ahol én irányítok. Ahol Thomas és én egy pár vagyunk. Nincsenek siratók, nincs útvesztő és nincsenek Alkotók. Csak mi, a tiszttársak és a csodálatos, egészséges Föld. Együtt, boldogan. Ez minden, amire vágyom.

Hello Bököttek!☺
Íme az új rész, ismét késve.😢 Sajnálom😭
Ha tetszik, bátran hagyjatok nyomot magatok után😘
Csók, Gigi😘

Running in the MazeOù les histoires vivent. Découvrez maintenant