[34]

41 8 2
                                    

Dobry wieczór. =)

Bilns (streszzenie):

Cały dzień jem ta salatkr warzywna =//. W normalnyvh ilościach od rano oczywiście. I pokusiło mnie na 2 kawałki karpatki. Boszz.. Ja kocham karpatke *-*. Poza tym ochlałam się nektaru pomarańczowego.

Cytaty:

"Moim marzeniem jest być czyimś marzeniem"

"To jest jak uzależnienie, za pierwszym razem się boisz. Potem robisz to nałogowo. "

Piosenka:

Verba- Jesteśmy tacy sami

Będzie dużo Verby, bo to mój ulubiony wokalista ^^ jego teksty są najlepsze.

No i jutro Wielkanoc więc życzę wam dużo szczęścia, to przede wszystkim. Duzo zdrowia, to tez jest ważne. Dużo pomyślności, żeby los się do was uśmiechnął. Po prostu wszystkiegi najlepszego <3 i mokrego dyngusa ^^ macie być mokrzy xd.

Rozserki zycioffe: =(
Mam wrażenie, że nie jestem potrzebna. Wszyscy się ode mnie odwracają. Czuję się jak zimna suka. Chociaż... Wszsycy latają za takimi. Duża dupa, duże cycki, 100 ton tapety i brak mózgu. Mężczyzna który nie patrzy na wygląd jest wart każdej która tego zasługuje. Ehh.. Dobra szkoda gadać. Teraz wezme słuchawki, muzykę na maxa i pomyśle nad sobą. Pewnie i tak nie dojde do niczego porzytecznego, ale może warto. Chyba powinnam iść na spacer. Gdzieś gdzie nikt mnie nie znajdzie. Posiedze sobie przez cała noc. Sama.

Miłego wieczoru. I jeszcze raz wesołych świąt Wielkiejnocy.

&quot;236 Dni Cierpienia&quot;Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz