[43]

48 8 0
                                    

Heejko =**

Plan dnia:

1. J. Niemiecki
Znowu spraedzian :-: na następnej lekcji tez ma być :-:

2. Matematyka
Bosze.. Ja nadal tego dobrze nie rozumiem =//.

3. J. Angielski
Kto ma zrobić projek? Oczywiście ja i Zuza. Się wysrala kurwa. I zrobiła nam kartkowke? Ale będzie 4 chyba ^^

4. Biologia
Znowu pedagog, nudno. Tym razem o uzależnieniu od gier. Zrobili by coś porzyteczniejszego. Coś o problemach. Cos typowego dla 1 gim. A nie uzależnia od hazardu itp.

5. Religia
Jak zawsze fajnie ^^.

6. J. Polski
Ona nadal nie wzięła mojego zeszytu.

7. Wf.
Poszlismy na dwór. Noe ćwiczyłam, bo kochana malusia wzięła ciuchy do prania.

Bilans:

1 śniadanie: kakao i kanapka z serem

2 sniadnie: nic

Obiad: 2 gryzy pizzerii

Podwieczorek: 2 pierogi

Kolacja: 2 pierogi

Wgl nigdy nie myslalam, ze kiedyś najem się 2 pierogami. Jest juz sukces mały, ale jest ^^.

Piosenka:

Sylwia Grzeszczak- Karuzela

Cytat: *z polskiego*

"Spieszmy się kochać, ludzie tak szybko odchodzą."

Odkąt staje się pro Aną czuje się dużo lepiej. I widzę juz efekty. Spodnie, są dobre a były za ciasne. To co jem teraz przez cały dzień, kiedyś było jedym ewentualnie dwoma posiłkami. Mam silną wole te słodycze w szufladzie u mnie w pokoju juz mnie nie interesują. Zawsze jadlam po 20 teraz nie ma o tym mowy nawet. Zupki Romana tez juz nie jadam. ^^. Tylko, że z moją autoagresja nie jest najlepiej. Wczoraj w nocy słuchałam verby była taka piosenka i zaczelam płakać. Nie mogłam się uspokoić. No i wszystko przeszło na drugą kostkę. Nie mogłam potem usnac z bólu, a w szkole bardzo mnie szczypało =/. Przesadzam. Powinnam z tym skończyć, ale nie mogę. To juz uzależnienie =/.

Miłej nocy <3

&quot;236 Dni Cierpienia&quot;Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz