[37]

43 8 0
                                    

Hej Aniołki. = )

Bilans:

1 Śniadanie: nic

2 śniadanie: nic

Obiad: troszkę tej salatki, która juz mi zbrzydła =/.

Podwieczorek: kawałek karpatke *-*

Kolacja:nic

Przekąski: zjadłam jedno toffiefie (to jeszcze jakoś bym przeżyła) i kinder bueno ( ="<)

Cytaty:

"Najpiękniejszy uśmiech ma ten, który najwięcej wycierpiał."

"Człowiek się nie zmienia. Czasem po prostu daje się poznać z innej strony."

Piosenka:

Dżem- Czerwony jak cegła.

Dziś do mojego pokoju wleciała mucha. Kurwa mucha. Kurwa kurwa kurwa. Mucha! Panicznie boje się wszystkich owadów. Muchy, pająki, osy, biedronki, mrówki i tak dalej. Po prostu jak ona na mnie usiadła chciało mi się płakać. Kuffa a to dopiero początek jeszcze komary dojdą za chwile. Grr... =<. Nie nawidze tych istot. =<.

I dziś grałam sobie w minecrafta na telefonie patrzcie co zbudowałam:

Jestem z siebie zadowolona i w środku jest tez całkiem gut.

Jutro szkoła.. Ehh... Ale projektu nie muszę juz przedstawiać. =>. Jednak dobrze, ze się załapałam.

I w tym tygodniu mam wdż ^^ ciekawe o czym będzie. Pewnie jakaś praca, dom, dzieci, uzależnienia, ale nic o sexie. Pff... Ja chce posłuchać o sexach, bo i tak się nie udzielam.

Zostało mi ok 100 stron książki. I nie mogę się zebrać zeby przeczytać. =/. A teraz muszę lekturę czytać. Tu sa lepsze książki =>.

Miłej nocy, i udanego jutrzejszego dnia. =>.

&quot;236 Dni Cierpienia&quot;Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz