Cytaty na dziś:
"Kocha, lubi, szanuje. A tak naprawdę życie Ci marnuje"
"Lubie gdy moim jedynym problem jest wybór miedzy kawą a herbatą"
"Miłość?! Nie dzięki, wole żelki"
Piosenka na dziś:
Verba-Chemia
*Polecany film:
"Mały Książę"
2 fakt o mnie :
Koffam herbatę 😍😍
****************
Czy życie to kolorowy świat? Czy może czarno-biała codzienność? Nowe przygody czy rutyna? Szczęście czy smutek? Miłość czy nienawiść? Pytań możemy zadawać dużo, ale nie w tym rzecz. Musisz znaleźć w sobie siłę, odkryć zalety. Znaleźć sens życia, bo masz je tylko jedno. Twoi znajomi myślą, że jesteś słaba? Pokarz im, że się mylą! Znajdź w sobie to coś. I trenuj to tylko trzymaj się w postanowieniach. Nie ma słów: nie chce mi sie. Musisz zacząć juz teraz. Bo ktoś inny wykorzysta to w staniu się lepszym od Ciebie. Pamiętaj. Noś głowę wysoko, jakbyś miała koronę. To ty wladasz swoja krainą. Oto kilka rad specjalnie odemnie, żeby nie było, że piszę tylko o sobie i swoich problemach. Chce wam pomuc.1. Chcesz schudnąć? Zaczij od teraz nie od jutra nie od poniedziałku nie od kwietnia nie na postanowienie noworoczne. OD TERAZ. Odłuż to cistko TERAZ. Nie pij tej coli TERAZ. Przestań.
2. Masz jakiś problem? Rozwiąż go. Tniesz się ? Znęcaja się nad Toba? Masz ciężka sytuacje? Uzależniłaś się? Porozmawiaj z kimś. Wychowawca, pedagog, psycholog, rodzice. Otwórz się. No chyba, że naprawdę nie jesteś w stanie znajdź jakieś forum, gdzie Ci pomogą. Dziś mam w planach poszukać coś takiego jak znajdę to wam podam
****
Może jeszcze potem coś dodam w co wątpie, ale cóż.