*4*

5.6K 272 51
                                    

Otvorila som dvere svojho domova a vkročila na chodbu. Vyzula som sa a presunula som sa do kuchyne. V nej nebol nikto. Napila som sa vody. Počula som kroky, ktoré viedli z matkinej izby. Preglgla som veľký hlt vody a pohár uložila do drezu. Vybrala som sa za mamou do jej izby. Dvere boli trošku pootvorené, tak som do nich nakukla. K hrudi si pridržiavala šaty a usmievala sa na seba do zrkadla. Vyzerala tak šťastne. Ako som už hovorila od smrti otca som ju takúto ešte nevidela. Oči jej žiarili šťastím a pri každom jej slove či čine bolo vidieť, že je myšlienkami úplne inde. Som rada, že si matka konečne niekoho našla, ale keď jej ten Maxo ublíži vlastnoručne ho zabijem. Zaklopkala som.na dvere. Mykla sa a hneď sa otočila na dvere.

„Môžem?"opýtala som sa chrapľavým hlasom.

„Oh Shirley poď dnu."vošla som a sadla som si na jej posteľ. Nič sa v jej izbe nezmenilo. Po bokoch mala vždy tie isté drevené stolíky a na nich mala položené naše rodinné fotky z čias, keď otec bol ešte tu. Vedela som aj, že v šatníku sú jeho veci akoby tu bol stále s nami.

„Kedy príde ten tvoj Maxo?"ľahla som si na jej posteľ a obdivovala jej strop. Mala by si ho premaľovať. Vyzerá depresívne.

„Za hodinku by tu mal byť"povedala to s takým nadšením pätnásťročnej pubertiačky a ľahla si veľa mňa na brucho.

„Elizabeth?"oslovila som ju a stále zrak upierala na biely, deprimujúci strop.

„Shirley som tvoja mama"povedala a hlavu si podoprela rukou.

„Matka?"znovu som ju oslovila.

„Mama"opravila ma.

„Čo by si si myslela, ak by si volala svojej najlepšej kamarátke a zdvihol by ti váš úhlavný nepriateľ a povedal, že tvoja kamarátka nemá čas a pritom by si počula jej vzdychy?"zrak som konečne odtrhla od toho miesta a pozrela sa na ňu.

„Veď je to jasné. Trtkajú spolu"usmiala sa. Skrčila som na ňu obočie a pokrútila hlavou.

„Ja sa ťa nepýtam, čo spolu robili, ale čo si o tom myslíš matka"

„Nič si nemyslím a nemala by si ani ty. Je to jej vec s kým tr.."

„Pochopila som"zastavila som ju.

„A ty? Kedy si užiješ s úhlavným nepriateľom?"nadvihla obočie a uškrnula sa.

„Matka mám o teba obavi. Si v poriadku?"nadvihla som obočie. S matkou si síce hovorím všetko, ale o mojom sexuálnom živote nebude vedieť nikto.

„Však ja sa len pýtam, či chceš byť panna dokonca života?" tak to prehnala.

„Ďakujem matka. To si prehnala" zoskočila som z postele a odišla do svojej izby. Naozaj ma to uráža, keď si niekto myslí, že osemnásťročné dievča musí mať odskúšaných už aspoň desať chalanov. Kedy konečne pochopia, že chcem stratiť čistotu v láske a nie vyspať sa hneď s prvým, kto padne. Nie, proste sa to nedá. Mňa len teraz trápi Daisy. Určite s Paynom niečo mala, to viem naisto. Ale čo ak sa teraz na mňa vykašle a pridá sa k nim? Nie na to ani nemyslím.

Sedela som na svojej posteli a surfovala na internete. Nič zaujímavé som nenašla a ani na sociálnych sieťach nič zaujímavé. Zrazu sa dvere mojej izby začali pomaly otvárať. Len očkom som kukla na dvere, no vzápätí som odvrátila zrak na obrazovku notebooku.

„Môžem?"neisto sa opýtala.

„Tvoj dom, poslúž si"sucho som odpovedala. Vstúpila dnu a posadila sa na moju posteľ.

„Prepáč. Som taká krava"nevinne sa usmiala a prosebne na mňa pozerala.

„To si"zamrmlala som.

Holiday With Stepbrother [H.S]Where stories live. Discover now