*14*

5.1K 230 12
                                    

Celú noc som nespala a prevaľovala som sa z boka na bok. Vôbec som nebola unavená. Noc som strávila surfovaním po internete. Pozerala som si miesta Miami, ktoré by som mohla navštíviť. Našla som ich veľa, ale mňa žiadne múzea a pamiatky nezaujímajú, tak sa tam pôjdem len pozrieť. Nad ránom na mňa doľahla únava. Zatvorila som oči a mala v pláne zaspať, no vôbec sa mi nedarilo. Začala som si teda pospevovať hociaké pesničky, ktoré mi napadli. Po mojom falošnom speve som rozmýšľala nad, tým prečo matke a Maxovi záleží na tom aby sme ja a Harry spolu vychádzali. Dobre vedia, že sa to nedá lebo to nejde. Zabudla som na to ako mi ublížil, ale spomienky ostali a nepustia. Možno keby som sa pokúsila s ním vychádzať..Haha dobrý vtip. Najhoršia vec, ktorá ma vyvádza z mieri je, že vždy keď som pri ňom pociťujem hnev, ale zároveň upokojenie. No najviac mi na Harrym vadí, že najprv je v pohode a dalo by sa s ním vydržať, ale v zlomku sekundy sa zmení na slizkého hada. Očami som krúžila po strope a naraz mi zapípal mobil. Odblokovala som ho zdĺhavým heslom a pozrela si správu. Odosielateľ mi na tváry vyčaroval úsmev. Písala Daisy.

Daisy
Ahoj, možno teraz spíš, ale ja nie. Práve sme prišli z pláže.. Nevedela som, že Taliansko je také krásne..Okay, okay dosť trapoším. Prepáč, že som sa ti neozvala po tej noci, ale stratila som mobil a otec mi musel kúpiť nový.. Musím ti toho toľko povedať, že si začínam písať zoznam.. Ozvem sa ;) TVOJE Trdlo Daisinkaa :-*

Chýba mi. Je to moja jediná najlepšia kamarátka. Rozumieme si aj na to, že sme úplne odlišné. Prežili sme toho veľmi veľa.

Smsku som si prečítala ešte dvakrát a potom sa mi vybil mobil. Postavila som sa z postele a išla na balkón. Hneď, ako som otvorila dvere ma zaviala horúčava. Slnko mi svietilo priamo do očí, ale vôbec mi to nevadilo. Užívala som si výhľad na more. Bolo to okúzľujúce a romantické. Balkón som nechala otvorený a vrátila som sa do izby. Z kufra schovaného pod posteľou som vybrala kefku, zubnú pastu, hrebeň a mydlo. S potrebnou výbavou som sa pustila do hľadania kúpelne. Prešla som po chodbe za nosom a otvorila dvere naproti mojej izbe. Trafila som.

Ešte aj s oknom, no pekne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ešte aj s oknom, no pekne. Ako sa budem kúpať? Umyla som si zúbky a tváričku. Vlasy som si rozpustila a rozčesala hrebeňom. Keď som bola hotová zašla som do izby a obliekla som si niečo, v čom mi nebude horko.

Dúfam, že toho nemám na sebe veľa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dúfam, že toho nemám na sebe veľa. Len žartujem. Zacítila som hlad. Mobil som si bleskovo hodila do nabíjačky a bežala dole. Harry istotne pílil drevo a tak mi to vyhovovalo. Otvorila som chladničku a vybrala z nej zeleninu. Nakrájala som si ju na rôzne geometrické tvary. Sadla som si za stôl a so spokojným pohmkávaním som jedla. Počula som šuchtavé kroky. Niekto tu nevie zdvíhať nohy.

„Tú pieseň poznám"ozval sa ranným svieži chrapľavým hláskom. Prekrútila som očami a naďalej sa venovala jedlu.

„Čo to tu dnes máme?"opýtal sa chladničky. Venovala som mu pohľad a nahlas pregĺgla. Promenádoval sa pred chladničkou iba v boxerkách Calvin Klein!!!! A bielych!!! Mala som nechutný, oohh tak dobré veľmi chutný výhľad na jeho pozadie. Uznávam, mal pestro rysovaný chrbát a zadoček? O ňom ani nehovorím. Z chladničky vybral krabicu mlieka a rovno sa z nej napil. Placla som sa po čele a pokrútila hlavou. Je lenivý natiahnuť zadok po pohár. Otočil sa smerom ku mne. Videla som jeho potetovanú hruď. Pred rokom mal tetovania len na ruke a dve lastovičky na prsiach. Motýľa tam ešte nemal. Vtedy bola jeho postava o máličko menšia, no teraz mi pripadal ako riadne sexy muž. To bol aj vtedy, ale nie až tak veľmi. Už by stačilo. Nebudem ho toľko chváliť.

„Mohol by si sa obliecť?"slušne som sa opýtala bez zbytočnej negativity v hlase.

„Nie"jednoducho odpovedal a prisadol si.

„Fajn. Teraz tu budeme všetci chodiť nahý"zoskočila som zo stoličky a tanier s nedojedenou zeleninou som uložila do chladničky na neskoršie konzumovanie.

„Sme tu len my dvaja a mne by to nevadilo. Praveže by mi to vyhovovalo"usmial sa a pokračoval „ale ty dnes tiež niesi veľmi oblečená"obzrel si ma. Otočila som sa mu chrbtom a oprela sa o linku.

„Ja len.."chcela som mu pokojne vysvetliť, ale prerušil ma.

„Prepáč, zabudol som, že teba MOJA nahota vzrušuje, tak, že ti klytoris ide vybuchnúť"nemusela som ani vidieť ako sa tvári. Presne som vedela, že sa spokojne usmieva. Všetko, čo hovorí na moju osobu ma uráža a hlavne, keď sú to také absolútne veci. Najhoršie je to, že aj keby som ako chcela nedokážem mu to vyvrátiť, lebo stále si bude hovoriť svoje. Niekedy, skôr vždy by si mal dávať servítku pred ústa.

„Už by si mal prestať sa somnou takto rozprávať"pokojným hlasom som povedala.

„Prečo? Veď niesme..."

„Uvedom si to konečne! Naši rodičia sa spojili a aj napriek tomu, že my to tak nechceme brať, oni nás vždy budú považovať za súrodencov! Mal by si zmeniť svoje chovanie a prístup ku mne a zapamätaj si, že ako sa ku mne budeš chovať ty, tak ja dvojnásobne"dohovorila som a až teraz som sa mu pozrela do očí.

„Tým si chcela povedať čo? Že sa mám k tebe správať,  ako ku sestre? Ja by som rád, ale nejde to. Nepustí ma udalosť spred roka!"neuvedomoval sa a zvýšil hlas.

„Nevyťahuj tu zabudnuté veci. Minulosť nechaj minulosťou a spamätaj sa konečne"hovorila som jasne, zreteľne a vážne aby to tak aj on bral.

„Ja sa mám spamätať? Čo keby si niekedy pozerala aj na svoje chovanie a činy? Hm? To našu múdru Shirley nenapadlo, čo? Veď jasné, čo sa dá od takej chuderi očakávať"hovoril to s odporom ku mne. Chcelo sa mi plakať, ale zatiaľ som silná.

„Chudera? Tú chuderu si chcel dostať do postele ty úbožiak"prekrížila som si ruky na hrudi a nahnevane poklepkávala chodidlom o dlážku.

„Bože ďakujem ti, že sa to nestalo."spojenými rukami sa pozrel do stropu a potriasol nimi. „Neviem, či by som ľutoval viac teba alebo seba"

„Ja ľutujem každú jednu chvíľu s tebou!"so slzami na krajíčku som utiekla do izby. Toto už prehnal. Nenávidim ho. Rozplakal ma už druhýkrát za život. Plačem málokedy, ale tie slová, ktoré mi hovoril a akým spôsobom ich hovoril mi ničilo vnútro. Nikto len on ma vie takto rozhádzať. Schytila som vankúš a pritísla si ho k hrudi. Silno som ho zvierala akoby mi mal utiecť.

Pekne sa začína dovolenka.

Nenávidim ťa Harry Edward Styles. Si tvor, ktorý ubližuje slovami i skutkami a zanecháva veľké rany. Nikto len ty ich dokážeš vyliečiť, lebo rany dokážu byť vyliečené len tým, kto ich sám spôsobil. Ale ty necháš všetky rany otvorené a je ti to ukradnuté. Všetka bolesť sa ti vráti aj s úrokmi Styles, ale vtedy ti nikto nepomôže lebo všetci budeme tebou ranený. 

Ahoj zlatíčka.. Ako sa vám páčila táto časť? Hm? Trošku sa rozhádali no.. Ďalšiu časť by som chcela skúsiť z Harryho pohľadu, ak chcete tak napíšte do komentu, či mám napísať z jeho pohľadu alebo pokračovať v jej pohľade.. Niesom si istá, či to dám z jeho pohľadu, no ale uvidíme, kto bude chcieť..  Pre vás všetko 💕💕

Sending💕💕 Love 💞💞💕💕

Holiday With Stepbrother [H.S]Where stories live. Discover now