....
„Krava jedna nepodojená!"
—
„Suka!"
—
„Štetka!"
—
„Nenávidím ťa!"
—
„Tým si chcela povedať čo? Že sa mám k tebe správať, ako ku sestre? Ja by som rád, ale nejde to. Nepustí ma udalosť spred roka!"
—
„Ja sa mám spamätať? Čo keby si niekedy pozerala aj na svoje chovanie a činy? Hm? To našu múdru Shirley nenapadlo, čo? Veď jasné, čo sa dá od takej chuderi očakávať"
—
„Bože ďakujem ti, že sa to nestalo. Neviem, či by som ľutoval viac teba alebo seba"
—
„Na tebe mi ani veľmi nezáleží"....
V hlave sa mi ozývali naše hádky. Svoj hlas som počula tlmene, ale jeho slová som počula dosť zreteľne. Jeho slová ma boleli, ale po každej bolesti som si povedala: Som silná. Au. Tentoraz zaútočila fyzická bolesť. Rozbolela ma hlava. Nespokojne som zavrčala a pritúlila sa k niečomu teplému za sebou. Bolo to príjemné a dokonca sa to aj hýbalo. Počkať!!?! Rýchlo som otvorila oči a pomaly sa otočila. Naozaj pomaly. Keď moje oči zbadali kučeravú hlavu s nahou hruďou začala som nekontrolovane kričať, tak, že som spadla z postele. Hneď sa zobudil a poobzeral sa po izbe, ale nemohol ma vidieť kedže som ležala úplne nahá na zemi. Z postele som stiahla plachtu a opatrne sa postavila. Keď ma zbadal a uvedomil sa tiež začal nekontrolovane kričať. Nechápala som túto situáciu. Nemohla som rozmýšľať. Nevedela som, čo robiť a hovoriť. Rukami som si pridržiavala plachtu a obzerala sa po izbe, či sa ozaj stalo, to čo si myslím, že sa stalo.„Čo sa to stalo?!"nariekal a chytal sa za hlavu.
„Upokoj sa"rozmýšľala som pozitívne „možno sa nič nestalo"pokojne som hovorila, no pokojná som určite nebola. Bol by koniec. Všetkému. Moja hrdosť by bola preč. Moja nevinnosť by bola fuč a aj moja čistota by sa vytratila.
„Ale stalo"kriticky sa díval na zem. Obišla som posteľ. Opatrne lebo som nemala rovnováhu a divne sa mi chodilo. Zdvihla som plachtu zo zeme a prestala dýchať. Bola tam..bola tam moja hrdosť, nevinnosť a čistota. Podlomili sa mi kolená a radšej som si sadla na zem. Niekoľko krát som si obzerala plachtu kritickým výrazom. Zabudla som ako sa nadýchnuť. Bola to pre mňa nočná mora. Uvedomovala som si, čo som to urobila. Vinila som sa. Bola som hlúpa. Tak dlho som sa mu bránila a teraz som dopadla takto? Moje oči sa začínali plniť slzami. Táto situácia má dôvod pre slzy. Panebože, však Harry je môj brat. Aj keď nevlastný, ale je! Ako sa budeme rozprávať? Ako sa budeme pozerať do očí jeden druhému?
„Čo budeme robiť?"opýtal sa a zúfalo si pretrel tvár. Zopár sĺz mi vypadlo a padli rovno na plachtu. Oči som stále zapierala do nej a nechcela oddtrhnúť. Sánka sa mi neznesiteľne od žiaľu triasla.
„Nič. Nikto sa to nesmie dozvedieť. Nikto"tichým hlasom som hovorila a snažila sa nezložiť sa rovno pred ním.
„Dobre, ale.."
„Vypadni!"naštvane som skríkla. Hodila som po ňom vražedný pohľad, z ktorého vyleteli dve obrovské slzy. Súcitne prikývol a s dekou okolo tela odišiel. Hneď, ako sa dvere zavreli som sa totálne zložila a rozplakala sa ako malé decko. Ako? Ako je to možné? Viete, čo je ešte horšie? Pamätám si všetko do posledného detailu. Najprv som si myslela, že je to sen, ale nebol. Bola to realita. Naozaj sa to stalo. Podľahla som Harrymu Stylesovi. Podľahla som nevlastnému bratovi. Naozaj neviem, ako sa mu teraz budem pozerať do očí. Chcela som dať kúsok zo seba cenného niekomu, kto ma bude milovať a bude ten pravý, ale nakoniec je všetko naopak. Sĺz som mala, čím ďalej tým viac. Nechápem, prečo som tomu nezabránila a dala som mu samu seba. Veľmi som sa hanbila aký tvor sa zo mňa včera stal, ale uznávam, že mi včerajšok páčil. Chyba!! Nemal by sa mi páčiť a nemala by som si to ešte uznávať. Nevládne som sa postavila zo zeme a vzala si tepláky, tričko a spodné prádlo. Ešte som sa neprezliekala. Bolo mi jedno, či ma znovu uvidí v plachte. Už mi bolo všetko fuk. Išla som do kúpeľne. Pustila som plachtu, ktorá rázom spadla dole. Zdvihla som zrak k zrkadlu. Oči som mala podliate krvou od plaču, sánka sa mi stále triasla, pery som mala mierne napuchnuté a vlasy som mala strapaté. Očami som sa dostala nižšie. Nahlas som preglgla a z očí sa mi vyvalila slza, keď som na mojom krku zbadala odtlačky zubov. Rukou som po nich prešla a spomenula si, ako sa do mňa zakusol. Musela som zatvoriť oči, aby som si to dokázala živo predstaviť. Otvorila som oči a pristihla som sa, ako sa usmievam. Pokarhala som sa pohľadom a radšej vošla do sprchy. V sprche som sa taktiež nedokázala ubrániť slzám, ktoré zapadali s vodou tečúcou mi po tvári. Na stehne mi figurovala odtlačka jeho ruky. Znova som si ho presdstavila. Nachvíľku som zatvorila oči a keď som ich otvorila videla som jeho tvár. Rázom sa rozplynula a jeho tvár ostala len v mojej hlave. Keď som sa umývala spomínala som, ako sa ma dotýkal. Po každom som sa okríkla, no nepomohlo. Moja myseľ ho stále priťahovala. Po sprche som si vyfénovala vlasy, obliekla som sa a vyšla z kúpeľne. Pobalila som sa a čakala. Dočkala som sa zaklopania, ktoré mi dalo znamenie, že ideme. Vzala som kufor a celý čas zo sklonenou hlavou som kráčala vpred. Harryho som si nevšímala a jeho prítomnosť som vôbec nebrala na vedomie. Aspoň som sa snažila. V taxíku to išlo ľahko. V lietadle som použila inú metódu nevšímať si ho. Počúvala som hudbu, ktorú som aj tak nepočúvala lebo som sa utápala v mysľomysle zvanej Harry Styles. Stále som na to myslela a niekedy počas letu mi vypadla aj slza, ktorú som samozrejme rýchlo zotrela, aby si ju nikto nevšimol.
Ahoj, no tak toto čo vy na to? Hm? Je trošku kratšia, no musela som si po včerajšku oddýchnuť takou rozbehovkou.. Dúfam, že sa páčila a ďakujem za reads a vote.. Veľmi si to vážim
I love 💜💜
ESTÁS LEYENDO
Holiday With Stepbrother [H.S]
FanficStála som pred ním a potláčala horké a ťažké slzy. Musela som mu klamať. Nemôžeme pociťovať k sebe niečo viac, než je dovolené. Zhodil vázu, ktorá sa hneď rozbila na milión kúskov. „Vidíš to?!"opýtal sa a ukázal na rozbitú vázu na zemi „toto je moj...