*5*

5.8K 267 55
                                    

Teplé kvapky mi stekali po tele, ktoré sa príjemne chvelo. Slastne som zatvorila oči v znamení, že mi uniká zmysel života. Možno aj ušiel. Posledný krát som teplou vodou prešla po celom tele a spokojne vyšla zo sprchovacieho kúta. Okolo tela som si obmotala ručník a na hlave spravila turbán. Vyšla som z kúpelne, ktorá sa počas môjho sprchovania zmenila na saunu. Hneď ma ovinul chlad a na rukách a nohách sa mi urobila husia koža. Ponorila som sa do šatníka a najprv vybrala spodné prádlo, ktoré som si hneď obliekla. Vzhľadom na počasie, ktoré nebolo slnečné, ale skôr také zamračené som zvolila:

 Vzhľadom na počasie, ktoré nebolo slnečné, ale skôr také zamračené som zvolila:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vyšla som z kúpelne a následne z izby. Rýchlo som zbehla po schodoch do kuchyne. Za stolom sedela matka a popíjala kávu.

„Dobré ránko Shirley"usmiala sa a uchlipla si z kávy.

„Dobré ráno matka"úsmev som jej opätovala a otvorila nesbeskú vec menom chladnička.

„Ako si sa vyspala?"opýtala sa.

„Až príliš dobre. Maxo už odišiel?"z chladničky som vybrala jogurt a hneď ho do seba napchávala.

„Áno skoro ráno. Musel ísť do práce, ale dnes príde zas a chce ti predstaviť svojho syna"

„On má syna?"opýtala som sa a do úst som si vložila poriadnu lyžičku čokoládového jogurtu.

„Áno je asi tak v tvojom veku a musím ťa pochváliť. Bola si včera slušná a budem rada ak budeš aj dnes"

„Môžem ťa volať matka? Lebo fakt ma nebaví volať ťa mamička, mamka. Znie to tak teplošsky"uškrnula som sa a nemo pozrela pred seba.

„Nie. Vieš ako ma tešilo, že si ma volala mamička?"usmiala sa a postavila sa od stola s úmyslom dať šálku do drezu a následne ju umyť.

„Aj tak si matka"mykla som plecom a prázdny kelímok odhodila do koša. Znova som otvorila chladničku so snahou nájsť tam niečo, čo by vyhovovalo mojim ranným chúťkam. Zazvonil zvonček, ktorý som nevnímala lebo som si myslela, že pôjde otvoriť niekto iný, ale zjavne som sa mýlila. Hlavu som otočila smerom na matku. Bez náznaku záujmu sedela čítajúc noviny, ktoré boli týždeň staré.

„Čakáš niekoho?"opýtala som sa, ale nevnímala. Prekrútila som očami, zavrela som chladničku a odpochodovala k vchodovým dverám. Otvorila som dvere a ani som sa nenazdala a už som sa nachádzala v silnom až dych vyrážajúcom objatí. Zalapala som po dychu.

„Ahoj."žiarivo sa usmiala, keď ma vyslobodila z jej objaťia.

„Ahoj"sucho som odpovedala.

Holiday With Stepbrother [H.S]Where stories live. Discover now