Zobudil ma veľký rachot. Myslela som si, že sa mi to len snívalo, tak som sa prevalila na bok a spala ďalej, ale počula som to znovu a bolo to očosi hlasnejšie. Pod vankúšom som nahmatala mobil a pozrela sa koľko jeho hodín. Bolo pol siedmej! Pol siedmej!! Keď sa rachot zopakoval znova nahnevane som vyskočila z postele a išla na chodbu. Na nej nikto, ale rachot sa ozval znovu z vedlajšej izby. Napochodovala som k nej a otvorila dvere tak, že sa až rozleteli. V izbe bol Harry? A Liam?
„Čo tu dopekla robíš?!"nahnehnevane som na ňho zvrieskla.
„Wau."povedal Liam a z rúk mu spadli knihy. Len teraz som si uvedomila, že mám na sebe len nohavičky a tielko.
„Bývam tu"odpovedal na moju otázku.
„Važne? O pol siedmej ráno? To si si nemohol nájsť lepší čas? Napríklad nikdy!"
„Mal si pravdu kámo"povedal Liam a obzeral si ma zdola hore. Nebolo to príjemné.
„Môj nápad to nebol. A nekrič na mňa! Tiež tu nechcem byť!"pre zmenu si zakričal on.
„Ty na mňa nekrič! Keby si nechcel nebol by si tu! Chceš mi iba ničiť život, však?!"
„Tak moment! Nikto ti život neničí! To len ty si ho robíš takým aký ho máš!"
„Debil!!"zakričala som a vyplazila mu jazyk.
„Teší ma, Harry"nastavil ruku ako keby sa išiel somnou zoznamovať. Liam sa začal smiať a niečo si mrmlať podnos.
„Nenávidím ťa!!"od zlosti som až podskočila a dupla nohou.
„Aj ja teba sestrička"zasmial sa.
„Aaaargh!"znova som dupla nohou a utekala do svojej izby. Obliekla som si tepláky pohodené na zemi a behala dole schodmi za matkou.
„Elizabeth!"volala som na ňu a vkročila do kuchyne.
„Panebože matka! To si nemôžete nechať na potom?"zakryla som si oči, keď som ju videla ako sedí na Maxovi a obaja sa oblizovali, teda bozkávali.
„Čo potrebuješ zlatko?"opýtala sa. Otvorila som oči a sedela chvalabohu na stoličke.
„Harry robí hluk a zobudil ma"sťažovala som sa a pri tom zazrela palacinky na stole. Oblízla som si peru a zabudla na všetko, čo som matke chcela povedať.
„Daj si. Tvoje obľúbené"povedala matka. Sadla som si za stôl a pustila sa do tých úžasných palaciniek. Posledný som zapila džúsom a všimla som si, že tu sedím sama. Mykla som plecom a postavila sa. Išla som do kúpeľne a pozrela sa do zrkladla. Vyzerala som ako čistý zombie, ale nevadí. Urobila som si hygienu, vlasy som si zaplietla na bok a v šatníku som si obliekla:
Ustlala som posteľ, zobrala som si mobil a premiestnila sa do obývačky. Zapla som telku a prepínala programi. Vzdala som to po stodesiatom program a radšej zavolala Daisy.
YOU ARE READING
Holiday With Stepbrother [H.S]
FanfictionStála som pred ním a potláčala horké a ťažké slzy. Musela som mu klamať. Nemôžeme pociťovať k sebe niečo viac, než je dovolené. Zhodil vázu, ktorá sa hneď rozbila na milión kúskov. „Vidíš to?!"opýtal sa a ukázal na rozbitú vázu na zemi „toto je moj...