Vopred sa chcem poďakovať úžasnej osobe za pomoc Chell_Styles
Shirley's POV
Neviem, čo som to urobila, ale neľutujem to. Ani jednu sekundu s Harrym neľutujem. Myslela som si, že toto už nezažijem s Harrym, no osud to chcel inak. Palcom som obkresľovala motýľa na jeho nahej hrudi. Jeho ruka bola uložená na mojom boku, presne tam, kde mala byť. Mala som pocit, že všetko, čo sa udialo má tak byť.
„To je šialené"uchechtla som sa viac menej pre seba.
„No to je"uznal a jemne ma pohladkal po boku. Usmiala som sa.
„Harry.."odmlčala som sa a posadila som sa, aby som sa mu mohla pozrieť do tváre. Vyslúžila som si jeho rozkošný spýtavý pohľad, ktorý však nesmeroval na mňa, ale na moje prsia.
„Harry!"ohriakla som ho a zakryla si hruď plachtou.
„Čo? Veď ja sa ti stále pozerám do očí"ohradil sa a pritom sa mu kútiky nadvihovali, čím sa mu vytvárali dve jamky po oboch stranách líc. Posadila som sa do tureckého sedu a nasadila vážny výraz.
„Harry..nemali by sme toto robiť. To sa nesmie"prehovorila som tichým hlasom. Vedela som, že nič z tohto sa nemalo stať, ale uznajte, zakázané ovocie chutí najlepšie.
„Ľutuješ to?"opýtal sa očami plnými očakávania.
„Nie, ale.. "nenechal ma dohovoriť.
„Pozri, ja viem, že toto sa nemôže stať medzi nevlastným bratom a sestrou, ale u nás je to inak. Mne sa to páčilo a viem, že aj tebe. Nechcem, aby sme sa zas nerozprávali kvôli tomuto, práve naopak, chcem, aby táto noc nebola posledná a chcem, aby ich bolo viac."hovoril vážne, rázne a pevne rozhodnutý.
„Si si istý? Lebo, ak sa o tom niekto dozvie, tak sme obaja mŕtvy"trošku som sa pousmiala. Neuvedomovala som si do čoho idem a aké toto všetko bude mať následky. Proste sme do všetkého išli bezhlavo a to sa nám obom páčilo a preto sme toho chceli viac a viac. Noci s Harrym sú o niečom zvláštnom, čo nemôžem ani opísať. Najviac som sa bála, že sa do Harryho zamilujem.
„Som si istý a neboj sa, nikto sa to nedozvie a ak áno, tak životné poistky máme" usmial sa a rukou ma pohladil po kolene.
„Ty si strašný optimista. Všetko berieš na ľahkú váhu. Je tu aj Louis, mama, Max a-a"začala som namietať a pri tom som koktala. Pri jeho pohľade a ruke putujúcej po mojom stehne som úplne stratila reč a zabudla som na všetko, čo som chcela povedať.
„Nikto sa o tom nedozvie"zašepkal a rukou putoval vyššie a nižšie.
„Louis je..."odmlčala som sa a zadržala dych, lebo ma jeho dotyky dostávali do rozpakov.
„Miluješ ho?"opýtal sa a rukou zašiel už oveľa vyššie. Zalapala som po dychu a pozrela sa na ňho. Vôbec som nevnímala, čo sa ma pýtal. Napokon som si spomenula na jeho otázku a nemotorne pokrútila hlavou.
„Tak toto potrebovať nebudeš"dopovedal a schmatol plachtu z mojej hrude a za ruku si ma pritiahol na seba. Hlasno som sa zasmiala a už som ležala na jeho hrudi.
„Môj braček sa chce hrať" uchechtla som sa do jeho hrude. Prikývol a za stehná si ma vytiahol vyššie.
„Cítiš to?"zapriadol mi do ucha.
„Tvoju erekciu pod mojím zadkom? Cítim a ešte, ako"nadržane som mu pošepkala do krku a napokon ho po ňom pobozkala.
„Pomôž"poprosil priškrteným hlasom a pohladil ma po nahej polovičke zadku. Začala som ho nežne bozkávať po krku a užívala si jeho vzdychy, ktoré opúšťali jeho srdiečkové pery. Hladil mi stehná a ja už z jeho prvého dotyku som zvlhla.
KAMU SEDANG MEMBACA
Holiday With Stepbrother [H.S]
Fiksi PenggemarStála som pred ním a potláčala horké a ťažké slzy. Musela som mu klamať. Nemôžeme pociťovať k sebe niečo viac, než je dovolené. Zhodil vázu, ktorá sa hneď rozbila na milión kúskov. „Vidíš to?!"opýtal sa a ukázal na rozbitú vázu na zemi „toto je moj...