*25*

4.8K 228 36
                                    

Shirley's POV

Sledovala som Louisa, ako sa mu pravidelne dvíha hruď a ako sa občas zo sna zamračí. Včera tu chcel ostať, aby na mňa dával pozor. Bolo mi už lepšie. Nemala som horúčky a už ma skoro nič nebolelo, len ma občas niečo pichne, ale doktor hovoril, že môžem mať menšie bolesti. Ukazovákom som prešla po Louisovom chutnom nose a usmiala som sa. Skrčil nos a poškriabal sa na ňom. Znova som mu prešla po nose, ale on nič. Začala som robiť zvuky muchy. Rukou sa začal oháňať. Zasmiala som sa do vankúša. Otočil sa smerom ku mne a otvoril svoje modré očiská.

„Dobré ránko miláčik"usmial sa a pohladkal ma po líci.

„To ti trvalo"usmiala som sa a hlavu uložila oproti nemu.

„Ako ti je?"starostlivo sa opýtal a svoju ruku uložil na môj bok. Darovala som mu pusinku na nos.

„Dobre a tebe?"hlavou som sa k jeho tvári pritúlila bližsie.

„Dalo by sa pomeniť"šibalsky sa usmial a priblížil sa k mojím perám. Spojila som naše pery. Jemne mi potiahol hornú peru a usmial sa do bozku. Chytil ma za stehná a pretočil na svoju hruď. Kusla som mu do pery a pokračovala. Zakňučal a ruky uložil na dve polovičky môjho zadku. Stlačil mi ho a odrazu sa dvere mojej izby rozleteli až vyskočili z pánty, a do izby vletel Harry s hrncom a lopatkou, ktorou trieskal po hrnci. Odskočili sme od seba. Zmätene sme sa na ňho pozreli, ako skáče po posteli a ako blázon robí veľký hluk.

„Vstávame!!!!!!"kričal a skákal. Louis Harrymu podkosil kolená a Harry spadol presne medzi nás.

„Už ste hore?"dychtivo sa opýtal. Myslím, že tento tu je hore už riadne dlho, keď mu tak začína šibať.

„Už dávno"zasmiala som sa a Louis si ma cez Harryho potiahol k sebe a dal mi pusu na líce. Ležala som na jeho hrudi.

„Tak na toto budete mať dosť času." postavil sa a stiahol z Louisa perinu. „Ja som hladný a Elizabeth zavelila pravidlo, že sa nebude raňajkovať pokiaľ nebudeme pri stole všetci"zamračil sa. Zasmiala som sa a zošuchtala sa z Louisa dole.

„Kam ideš?"smutne sa opýtal a posadil sa na posteľ.

„Idem do kúpeľne"odpovedala som a opatrnými krokmi som kráčala do kúpeľne. Harry sa na mňa pozrel starostlivo-spýtavým pohľadom a ja som sa na neho upokojujúco usmiala.

V kúpelni som si urobila hygienu. Uterákom som si utrela tvár a obzrela sa. Pomaly mi vychádzali lícne kosti. Nechápem, ako som mohla za tých pár dní takto schudnúť. Vlasy som si zopla do drdola a o krok som odstúpila od zrkadla. Obzrela som si svoju postavu. Pokrútila som hlavou a napokon sa pomaly dotkla svojho bruška. Tam bolo moje maličké. Ale...už nieje. Nadvihla som si tričko a postavila som sa bokom od zrkadla. Pomaly som si pohladkala bruško a z očí mi vyšla nemotorná slza. Všetko je to moja vina. Utrela som si ju a radšej išla preč. Vo dverách som sa stretla s Louisom.

„Už si?"opýtal sa a ja som nemotorne prikývla. Všimol si môj mŕtvy výraz, a tak sa ku mne priblížil a moju tvár uväznil vo svojích dlaniach.

„Bolí ťa niečo?"opýtal sa a prosil si môj pohľad.

„Nie"tichým hláskom som odpovedala a Louisove ruky zložila zo svojej tváre. Silene som sa usmiala. Je priam neuveriteľné, ako sa mi jedným pohľadom na seba dokázala zmeniť nálada. Znova som bola sklesnutá a zvnútra citovo mŕtva.

„Ak by sa niečo stalo, povedala by si mi to, však?"váhavo sa opýtal a ja som prikývla. S malým úsmevom odišiel do kúpeľne. Otočila som sa a môj pohľad zablúdil k Harrymu, ktorý stál vo dverách so sklonenou hlavou. Taktiež som sklonila hlavu a vydala sa ku schodom. Zastavil ma svojou rukou.

Holiday With Stepbrother [H.S]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora