8.

1.1K 57 1
                                    

A jen mi dal do ruky přívěsek. Podívala jsem se na něj. Logo Winnipegu, jak jinak, ušklíbla jsem se. Ondra můj úšklebek zachytil. „Copak, nelíbí?" Ušklíbl se taky. On moc dobře ví, že jsem si myslela, že mě políbí.

Asi jsem moc naivní, co?

A vůbec, chci to vlastně a nebo ne?

„Ehm, jo jasně, že líbí. Přívěsek ještě nemám." Zachmuřila jsem se. „Čekala jsi snad něco jiného?" Ušklíbl se Ondra. Nádech, výdech, Jade. Nedej mu, to co chce!

„Ne. Měla bych?" Nadzvedla jsem obočí a usmála se. Ondra přimhouřil oči. „Tak proč si na mě tak špulila rty, Jade? Měj se." A odešel.

Zůstala jsem stát jako pařená a neschopná slova. Úsměv si rázem sjel z tváře. Ne! On si toho všiml! Tak to je špatný toto!

Nasupeně jsem vešla do dveří a málem srazila tátu. „Tys poslouchal za dveřma?!" Rozkřikla jsem se na něj možná až moc. „Promiň, byl jsem zvědavej a zároveň naštvanej." Zamračil se táta. „Proč?" Založila jsem ruce na hrudníku. „Nelíbí se mi, že se stýkáš s nějakým hráčem z týmu." Vysvětlil. Nechápala jsem ho. Tak nejdřív chce, abys se tu cítila jako doma a byla šťastná a potom mi nechce ani dovolit bavit se s hráči se kterými strávím půlku dne na stadiónu?

„Tati, víš o tom, že jsem v aréně víc jako doma? Tak proč se nemůžu bavit s hráči? Matta znám například ze školy." Argumentovala jsem. Táta si povzdechl. Zrovna se chystal něco říct, když zazvonil telefon. Táta protočil oči. „Ano?"

„National puppy day? Hráči Winnipegu? Dneska? V aréně?"

To byly kousky konverzace, které jsem zachytila. National puppy day? Podívala jsem se na datum. Sakra! On je vážně dneska! Slíbila jsem Chloe ve škole, že se na tenhle den pokusím přiletět do Anglie za ní na návštěvu!

Ne, to ne, to ne, opakovala jsem si pořád pro sebe. Jak jsem mohla zapomenout? Rychle jsem vytočila číslo Chloe. 

Chloe : Jade? No konečně, už jsem myslela, že se neozveš, kde jsi?

Jade: Chloe, poslouchej, já...

Chloe: Tys zapomněla!

Jade: Ano... A staršně se za to stydím!

Slyšela jsem v telefonu, jak si Chloe povzdechla.

Chloe: Tohle byl vždycky náš den! Chodili jsme pomáhat do útulku, venčili jsme psy a vybírali nový věci pro mojí Willow.

Willow je Chloeina fenka.

Měla jsem slzy na krajíčku. Tak strašně mě mrzelo, že jsem zapomněla.

Jade: Omlouvám se Chloe, strašně moc!

Chloe: Hm, co máš tak důležitého na práci, že si zapomněla na svojí nejlepší kamarádku? No, radši to nechci vědět, měj se, Jade.

Jade: Chloe počkej, já...

Chloe zavěsila.

Já jsem vážně blbá! Tohle si jen tak nevyžehlím!

V tu chvíli přišel táta.  

„Jedem do arény! Tisk chce udělat nějakou akci na National puppy day s hráči." Oznámil mi táta. Přikývla jsem.

V aréně už čekalo několik vybraných hráčů včetně Matta a Ondry. Jak jinak!

Podle toho co jsem se tady dočetla, tak je to akce pro zdejší útulek. 

Hokejové (ne)štěstíWhere stories live. Discover now