23.

609 30 11
                                    

Tohle není vůbec dobrý, pomyslela jsem si, když v buse bylo hrobové ticho. Nikdo z hráčů se neopovažoval pohnout ani prstem, aby tátu nějak více nevytočil.

Myslím, že se za výkon styděli úplně všichni. Takový debakl.

„Tati?" Zašeptala jsem. Táta zvedl hlavu. „Spíše bys je měl povzbudit a říct, že to nevadí, než je takhle dusit v tichu." Podotkla jsem. Táta se na chvíli zamyslel, ale potom pokýval hlavou a zvedl se.

„Nebudu vám lhát, výkon fakt hroznej." Začal táta. Velice inspirující, protočila jsem oči. „Ondro, na tréninku se zaměříme na reflexy a postřeh." Ondra poslušně pokýval hlavou. „Útočníci, tam se podíváme na koncovky, byly příšerný." Pokračoval táta a hráči sklopili hlavy. „A nakonec obrana, o tom snad ani nemluvit, jako by tam žádná nebyla. Nevím, jestli jste se viděli už v dalším kole playoff nebo co, ale fakt příšerný. Tam se na tréninku zaměříme úplně na všechno."

Táta skončil svůj proslov, ale tichu tím teda moc nepomohl. Naznačila jsem mu, ať pokračuje. „A taky chci říct, že jedna prohra ještě neznamená vypadnutí v playoff. Prostě se oklepeme a jdeme dál. Přestaňte tady dělat mrtvoly a bavte se trochu!" Táta se trochu pokusil i usmát.

Tak se mi to líbí, pochválila jsem tátu.

Když jsme dojeli zpět, byli všichni hráči v dobré náladě. Táta se rozloučil s týmem a jelo se domů.

Zítra nás čeká další zápas, opět nudná cesta busem. Nechápu, proč jsme tam někde nemohli přespat, ale ne, táta prostě nechtěl. S ním se nemá cenu ani hádat.

Ráno se mi vůbec nechtělo vstávat z postele. Pořád jsem se protahovala, ale abych vylezla, kdepak. Jsem nějaká líná dneska. Co mě nakonec vyhodilo z postele, byl zvuk mobilu, zpráva.

A byla od Matta.

Matt: Nesupěl nějak trenér moc?

Jade: V pohodě, vzal to dobře, hlavně dnes na tom zápase zamakejte, ať má radost.

Matt: Tvé přání je mi rozkazem!:) Ještě na něco jsem se chtěl zeptat...

Jade: Anoo?:)

Matt: Po zápase bude jeden volný den, napadlo mě, že bysme mohli někam spolu zajít.:)

Chvíli jsem zapřemýšlela. Vlastně proč ne?

Jade: To by bylo super!:)

Matt: Vážně? Tak dobře, dám ti pak vědět, zatím.:)

Jade: Pa.:)

Takže ven s Mattem, no to jsem na to zvědavá. Třeba si konečně uvědomím, co ke komu vlastně cítím.

To už mě ale zavolal táta a jelo se k aréně. Opět proběhlo počítání hráčů.

V autobuse jsem se nenápadně přikradla k Ondrovi, který seděl sám. „Ahoj." Pozdravila jsem, abych aspoň upoutala jeho pozornost. „Ahoj, potřebuješ něco?" Nakrčil obočí. „Pořád se na mě zlobíš?" Zeptala jsem se smutně. Ondra si povzdechl. „Když to je těžký, já se dlouho zlobit prostě nedokážu." Usmál se. Najednou jsem úplně pookřála. „Vážně?" Tvář mi pokrýval úsměv od ucha k uchu. „Ano." Vydechl.

Měla jsem takovou radost, že jsem mu prostě dala pusu na tvář. Pousmál se. „Tohle mi taky chybělo." Teď jsem se usmála pro změnu zase já.

„Hela, Jade?" Zeptal se po chvíli. „Hm?" Zamumlala jsem jenom. „Jak je ten volný den zítra, nepodniknem něco?" Byla jsem tak šťastná, že se na mě nezlobí, že jsem řekla, ano.

„Super." Usmál se Ondra a vzal si tašku s věcma, protože jsme dojeli na místo.

V aréně jsem chvíli přemýšlela a došla mi nemilá věc. Proboha, vždyť já jsem kývla Mattovi i Ondrovi! Sakra! No tak tohle jsem fakt myslela, zlobila jsem se sama na sebe. Bylo jasný, že s oběma jít nemůžu, takže se budu muset rozhodnout pro jednoho.

Ale to až později, teď začíná zápas.

Matt vyhrál úvodní buly a aktivně spolu s ostatními spoluhráči z lajny, rozjel útočnou akci.

Jsem zvědavá, jestli podají lepší výkon než včera. No, doufám, že jo, protože jinak by série byla srovnaná a to nikdo vážně nechce.

Góól! Winnipeg vede 1:0. Tak se mi to líbí! V celé aréně najednou zavládlo ticho, stejně jako předtím u nás v autobuse. Smůla no fanoušci soupeře, prostě jsme lepší tým.

Po první třetině je tedy stav lepší pro hostující tým, tedy pro nás. Myslím, že táta je s výkonem spokojený, protože na Ondru letělo už 12 střel a žádnou nepropustil za svoje záda. Obrana také odvádí svojí práci, je vidět, že Winnipeg je hladovej po dalším bodu do série.

Ve druhé třetině dostal Matt trest na dvě minuty za podražení. Protočila jsem oči. Prostě chtěl jen vypíchnout soupeři puk, bohužel se mu ta nějak nešikovně zamotala hokejka a soupeř spadl.

Matt se ještě chvíli rozčiloval, ale rozhodčí svůj verdikt nezměnili, a tak začíná přesilová hra pro tým soupeře.

První minutu se nám dařilo bránit skvěle, vyhazovali jsme kotouče a nepouštěli soupeře k nějakým velkým šancím.

V té druhé nám ale začalo peklo. Soupeř nás uzamkl v obranné třetině a začal kombinovat. Jelikož se našim hráčům zkrátka nedařilo vyhodit puku, na Ondru lítala jedna střela za druhou. Naštěstí si se všemi poradil a do konce Mattova trestu zbývají čtyři vteřiny.

Nás obránce konečně šikovně vypíchl puk a poslal ho přímo Mattovi do samostatného úniku, jelikož právě opustil trestnou lavici.

Matt si zpracoval kotouč a vyrazil na brankaře. S povedeným backhandovým blafákem dokázal soupeřova muže v masce prostřelit celkem hravě. Takže stav 2:0 pro Winnipeg.

A také konec druhé třetiny.

Tenhle výkon se mi líbí. Ještě jsme neinkasovali branku, což je určitě pozitivní. Útočníci pracují na jedničku a dalo by se říct, že všechny naše střely jsou nebezpečné. Obrana se také zlepšila, jen s tím oslabením jim trochu musel Ondra krýt záda.

Ale vše je v pohodě a začínám nám třetí třetina.

Která moc podívané teda nepřinášela. Soupeři se stále nedařilo přecházet přes střední pásmo, takže pořád dokolečka se o to pokoušel. A když se mu to konečně taky jednou povedlo, tak rozhodčí odpískal ofsajd.

Panebože, tenhle zápas je snad nekonečnej! Musím se vážně přiznat, že už jsem se začínala nudit, jak nebyla žádná akce před bránou. Ondra si klidně mohl odjet dát kafe, protože buď hra byla v našem útočném, nebo středním pásmu.

Konečně začal odpočet jedné minuty do konce zápasu.

A je konec! Winnipeg vítězí 2:0 a Ondra se blýskl krásným čistým kontem. Matt si připsal jeden gól, no prostě zápas, jak má být.

Soupeř schytal porážku na vlastním ledě a my si odvážíme matchball do dalšího zápasu.

Stav série: 3:1.

*****************************

Jsem zpět s další částí!:) Jak se vám líbila? Dejte mi určitě vědět v komentářích nebo votes, děkuji!:)

Jinak nechám rozhodnout vás čtenáře, s kým Jade stráví v příští den. Ondra nebo Matt?

Takže, pokud se chcete podílet na hlasování, tak házím zde odkaz na anketu.:)

http://www.strawpoll.me/12626147


Hokejové (ne)štěstíWhere stories live. Discover now