11.

1K 54 5
                                    

Za stálého vzlykání  jsem se uklidňovala tím, že s ním vlastně nic nemám a proto by mě to nemělo ani zajímat co ve svým volným čase dělá. Ale ani to mě neuklidnilo. Prostě jsem myslela, že táta mě chce jen držet dál od vztahů. ale začínám si pomalu uvědomovat že měl možná pravdu. I když bych si přála, aby to nebyla pravda.

Poté jsem si ale uvědomila, že jsem tátovi slíbila, že budu zápas sledovat a já ho nehodlám zklamat. Odhodlaně jsem šáhla po ovladači a rozsvítila televizi. Zrovna probíhala poslední minuta první třetiny a Winnipeg vedl 2:1. 

Povzdechla jsem si, když mi kamera nabídla záběr na Ondru v brance, jak se osvěžuje vodou. Založila jsem ruce na hrudníku. Přinejmenším teď ho nechci ani vidět. 

Winnipeg nakonec vyhrál 3:2. A to měli opravdu namále, když soupeřův tým zkoušel odvolat brankaře. 

Očekávala jsem tátův příchod, když mí pípla od něj esemeska.

"Přijď nám naproti do arény, půjdeme oslavit vítězství!:)"

Protočila jsem oči. Táta používá smajlíky, až mě to rozesmálo. 

Každopádně jsem na smluveném místě čekala a kupodivu jsem dorazila dříve než autobus s hráči. Pozorovala jsem, jak se otevírají dveře a všichni hráči s  úsměvem vylézají a jdou si pro tašky.  Když vylezl také Matt, usmála jsem se na něj. Oplatil mi úsměv a také zamířil ke mně. „Ahoj, Jade. Proč si nejela s námi?" Zeptal se překvapeně. Povzdechla jsem si. „Jedno slovo, maturita." Odpověděla jsem, i když jsem učebnici ještě ani neotevřela. 

V tom mi ale došla jedna věc. Nedělá náhodou Matt maturitu společně se mnou? Jak to chce proboha zvládnout?

„Jaktože ty se vůbec neučíš, když budeš maturitu dělat taky?" Optala jsem se. Matt pokrčil rameny. „Všechny předměty jakžtakž zvládám a mrknu se na to těsně před maturou. Na 4 to dám i bez učení." Odpověděl. Aha, tak ten to má slušně na háku.

„A to ani nechceš mít lepší známku?" Zkusila jsem na něj. „Ale tak k čemu mi to bude. Chci se věnovat hokeji a myslím, že to má slušně načatý, být v mém věku v NHL. takže o maturu se nějak extra nezajímám. " Odpověděl. Jen jsem pokývala hlavou, vlastně to i dávalo smysl.

Můj pohled zabloudil znovu k autobusu, ze kterého právě vystupoval Ondra a za ním táta. Ondrův pohled klouzal po všech přítomných a nakonec skončil na mně.  Ondra se usmál. Ale mě do smíchu teda vážně nebylo, proto jsem jen odvrátila pohled. Ještě jsem však stihla zachytit jeho ustaraný výraz. 

Přišla jsem za tátou. „Tak kam půjdeme?" Zeptala jsem se, protože bych nejradši byla doma a učila se. Nejsem šprt, ale maturu bych vážně zvládnout chtěla. 

„Jdeme na společnou večeři, máme zarezervovaný stůl, potom si jdi kam budeš chtít." Usmál se táta. Protočila jsem oči. „Jak společnou večeři? On tam půjde ještě někdo?" Chtěla jsem se jenom ujistit, že s tátou půjdeme sami. „Ne, jdeme sami, tak pojď." 

Nikdy bych nečekala, že večeře s tátou může být zábava. Skvěle jsme si popovídali, jako ještě nikdy od té doby, co jsem přijela do Winnipegu. 

Poté mi táta dovolil jít kam se mi zachtělo. 

Chvíli jsem přemýšlela, ale pak jsem pokrčila rameny a vydala se najít nějaký místní klub. Když už jsem tady, tak se trochu pobavím, no ne?

První klub, který mi vpadl do cesty se jmenoval "Hollywood night." Hm, to jsem teda zvědavá, pomyslela jsem si, když jsem otvírala dveře.

Ne! Ze všech klubů co tady jsou jsem si musela vybrat zrovna ten, kam se rozhodli hráči Winnipegu jít oslavit vítězství. Povzdechla jsem si. 

Nejdřív jsem se chtěla nějak nenápadně vypařit, než si mě někdo všimne, ale to se mi bohužel nepovedlo, protože jsem při couvání k východu narazila do Matta. „Omlouvám se." Vyhrkla jsem omluvu  a podívala se Mattovi do očí. Wau, nikdy jsem si neuvědomila, jaké má hezké oči.

„Jade! Co tady děláš?" Zeptal se. Asi nakupuju, ne? „No coby, přišla jsem se trochu povit, ale asi jsem si měla vybrat jiný klub." Odsekla jsem. Matta to nijak nerozhodilo. „Ale prosimtě, tohle je nejlepší klub široko daleko. Dáš si drink?" Nabídl mi. 

Nejdříve jsem se trochu zdráhala, ale sakra proč ne! 

Drink, který mim Matt objednal se jmenoval Sex on the beach. Protočila jsem oči a hodila na Matta "jako vážně?" pohled. Matt se zasmál. Z jeho smíchu mi bylo jasné, že je už trochu více na mol.

Ale jinak drink to byl výtečný! Dala jsem si ještě tři a už se začínala cítit v takové té náladě. Dobře, trochu víc v náladě. 

Bavila jsem se, pila jsem a tancovala s Mattem, když mi pohled sklouzl do odstrčeného rohu klubu, kde seděl Ondra. Zaregistroval můj pohled a zaujatě se díval mým směrem. Znervózněla jsem. 

Matt zřejmě moji nervozitu při tanci vycítil. „Děje se něco?" Zeptal se, ale přitom koukal někam úplně jinam. Nejspíš se zeptal jen ze slušnosti. „Ne, to je jedno. Pojďme si dát ještě pití." Navrhla jsem. Matt souhlasil. 

Zase jsem vypila pár paňáků a začala se mi točit hlava. Teď jsem oficiálně opilá. Ale i tak jsem měla náladu na tancování. 

Tak jsem vytáhla Matta na parket. 

Znovu jsem cítila, jak se na mě upíná Ondrův ustaraný pohled, ale nevnímala jsem to. Pak mě ale napadla jedna zlomyslnost. Co se trochu pobavit?

Jelikož jsem byla úplně opilá a pořád jsem cítila, jak se do mě zapichuje Ondrův pohled, udělala jsem něco, co jsem udělat nechtěla a nebo chtěla?

Začala jsem se líbat s Mattem.


                                                                              *********************************

Konečně jsem se dostala ke psaní!:) Mám toho teď ve škole celkem hodně, tak se na mě nezlobte, že části moc nevycházejí!:/

Doufám, že se vám část bude líbit a znovu ocením vote nebo komentáře!:) Děkuji. :)

Další část bude co nejdříve!:)





Hokejové (ne)štěstíWhere stories live. Discover now