11

8.3K 292 6
                                    

Robyn POV

Terug gekomen op school was het best wel saai 'zeg maar oersaai die leraren mogen ons volgen mij niet helemaal' 'Bella mond toe is was iets aan het zeggen'. Dus waar was ik gebleven...oja het was dus 'oersaai' op school maar ik had Jason dat scheelde wel. Hij brengt me nu naar huis en ik ben best wel benieuwd hoe mijn ouders op hem gaan reageren.

Jason POV

Ik zit in de auto met Robyn zometeen ga ik me voorstellen aan haar ouders. Nou ja niet haar echte ouders maar toch. 'wat gaan we doen als haar ouders ons niet mogen ik bedoel, zij kennen de verhalen over ons wel in tegenstelling tot Robyn. Zij weten dat wij geen genade kennen en nou ja... van bloed van andere houden en zien hoe ze worden gemarteld. Het is wel zo' 'weet je Sam je helpt me nu niet echt in deze situatie jij moet juist zeggen dat het wel mee zal vallen en me met open armen ontvangen' 'ik ben gewoon eerlijk tegenover mezelf als jij dat niet wilt zijn dat kan ik ook niet helpen' 'hou nu maar gewoon je kop oké ga maar denken aan uhm weet ik veel wat zolang jij mij maar niet meer irriteer' en dat was Sam weer voor vandaag. 'Jason we zijn er, b-ben jij zenuwachtig?' vraagt ze een beetje onzeker wat ik dan weer erg schattig vind. Hè wat, waar komt dat nou weer vandaan. 'Ja ik denk het wel ze zullen me vast wel aardig vinden' zeg ik zo zelfverzekerd mogelijk.

We zijn inmiddels uitgestapt en lopen naar de deur, maar voordat ik ook maar de kans krijg wordt de deur opengetrokken en zie ik een woedende man en een toch wel aardig ziende vrouw staan. 'Dit gaat nog leuk worden' 'Ach Sam shut up'.

Walter (pleegvader van Robyn) POV

Ik en mijn vrouw kijken naar buiten en zien een vreemde auto staan. Maar wacht Robyn komt eruit samen met 'Jason' ' Ja ik weet het Simon, maar wat nou als ze zijn mate is?' 'Nou dan zullen we dat denk ik uhm...uhm maar moeten accepteren?' 'Ja denk ik ook maar eerst laten we die jongen even zweten' ik loop naar de deur toe en ruk hem open en kijk en is rustige gezicht van Jason maar in zijn ogen kan je toch een beetje angst zien. En als je naar Robyn kijk zie je eigenlijk helemaal geen emotie behalve een beetje onzekerheid? Ik weet het niet. 'Dus kom maar binnen, Robyn en jij daar' zeg ik terwijl ik naar Jason wijs. Ze gaan naar de woonkamer en gaan zitten op de bank, iets te dicht bij elkaar als je het mij vraagt. 'Dus jongen wie ben je en wat doe je met onze dochter?' vraagt Ria (mijn vrouw de pleegmoeder van Robyn). 'Ik ben Jason en Alpha van 'The Half-Moon' roedel. Ik ben 18 jaar oud en Robyn is mijn mate'. Zegt hij dan toen hij zei dat Robyn zijn mate is keek hij haar aan met zoveel liefde in zijn ogen het is niet te beschrijven. 'Welkom bij de familie jongen, ik den Ria en dit is Walter wij zijn de pleegouders van Robyn' 'Mam jullie zijn gewoon míjn échte ouders' zegt Robyn dan weer. Ze heeft het nog steeds niet verwerkt dat van haar echte ouders denk ik. Ik sta op en loop naar Jason toe hij staat ook op en ik geef hem een 'mannen-knuffel' en ik zeg in zijn oor 'Als jij haar ooit pijn doet dan vel ik jou persoonlijk' en ik laat hem weer los. 'Robyn ga maar naar boven toe en pak je spullen dan kan je zometeen gelijk mee met Jason' zeg ik tegen haar.

Robyn POV

Wat!? Bedoelt hij nou dat we gelijk met Jason mee moeten? 'Robyn stress hem nou niet helemaal uit en luister is even. Het is heel normaal dat je mee gaat met je mate als diegene een hogere rang heeft. En om nou naar jou roedel toe te gaan moeten we weer naar Europa toe en daar heb ik geen zin in.' 'Waarom zouden we naar mijn roedel toe gaan ik bedoel je zegt net dat je met jou mate mee moet gaan als diegene een hogere rang heeft en dat heeft Jason toch ik bedoel hij is Alpha' zeg ik dan tegen Bella. 'Nou eigenlijk zijn wij dezelfde rang omdat jij ook Alpha bloed door je aderen heb stromen onze echte ouders zijn namelijk Alpha en Luna van de grootste pack van de wereld, weet je nog?' 'Ja, ja maar ik wil gewoon nog even hier bij Walter en Ria blijven' zeg ik nog tegen haar maar ze is al weg. 'Pap waarom moet ik mee met Jason?' 'Lieverd ik leg je het wel uit als we je spullen aan het inpakken zijn' zegt mam. 'Jason kom je dan ook mee naar mijn kamer?' vraag ik. 'Nee lieverd hij blijft hier om nog even met je vader te praten'. Ik knik alleen maar en loop naar boven.

'Dus waarom moet ik nu gelijk met Jason mee?' vraag ik aan mama. 'Toen ik jou vader ontmoette moest ik ook gelijk met hem mee van mijn vader. Zo werkt dat nou eenmaal bij ons wolven. Maar weet wel dat dit het moeilijkste voor hem ooit is om te doen.' 'Waarom doet hij dat dan als dit zo moeilijk voor hem is?' vraag ik weer. 'Kijk dit is waar elke vader voor leeft hij hoopt dat zijn dochter de ware vind en gelukkig is en dat kan niet als ze thuis blijft. Hij houdt zoveel van je ookal ben je niet zijn echte dochter, hij wilt jou gelukkig zien en niks anders. Mijn vader had het er ook erg moeilijk mee maar dat was vooral omdat ik naar de andere kant van het land moest verhuizen.' 'Dus papa wilt mij alleen maar gelukkig zien?' Ma knikt. 'Maar wat nou als bij jullie blijven mij gelukkig maakt mama, ik wil jullie niet kwijt' zeg ik terwijl er een paar tranen over mijn wang rollen. 'Ach meissie rustig maar' zegt ze terwijl te mij in een knuffel trekt en ze zegt 'Als jij niet bij jou mate bent ga je ook niet gelukkig zijn je zal niet kunnen slapen, eten, drinken en zelfs niet kunnen nadenken en je zal erg ongelukkig zijn'. 'Wat nou als jullie mee verhuizen naar de roedel en daar een huis nemen dan kan ik altijd snel bij jullie zijn als ik jullie mis' zeg ik. 'Dat zou kunnen maar ik denk dat wij gewoon hier blijven. Wij wonen net buiten jullie roedel in niemands land want wij horen al bij een roedel en die kunnen wij niet zomaar verlaten.' 'Ik zal meegaan met Jason en jullie heel vaak komen bezoeken' zeg ik en we gaan door met inpakken.

Na een uurtje zijn we klaar met inpakken want ik had nog bijna niks uitgepakt was daar te lui voor. Het zijn 3 tassen 2 koffers en nog een paar dozen. We lopen naar beneden en zien Jason en papa met elkaar praten maar ze merken me al snel op en Jason komt al naar me toe gelopen en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik neem nog even afscheid van mijn ouders en stap dan in. Ik voel me moe worden en val in slaap we moeten toch nog een uurtje rijden. Jason zijn roedel is dan misschien maar net niet waar mijn ouders wonen maar het huis waar ik in ga wonen staat helemaal aan de andere kant en iemand met de op 2 na grootste roedel van de wereld heeft ook een groot stuk land. Ik val dus inslaap en heb weer die droom.

Zozo Robyn gaat al samen wonen met Jason en ze is nog niet eens gemarkeerd ofzo. En wat vonden jullie ervan dat Robyn eigenlijk helemaal niet wou? Zou dat nog problemen tussen die 2 opleveren? Maar goed je zal het te weten komen in de volgende hoofdstukken.

ik zie nu net dat mensen uit Italië, Amerika, België en Nederland natuurlijk heb Thanks Guys

LUVE U ALL

Xxxxxx

Your Mate As BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu