Robyn POV
Ik zit in bad en verveel me dood. Zal ik eruit gaan? 'Nee, je zit er nog maar 5 minuten in ofzo'. 'Dus ik verveel me en heb honger' 'Pak je telefoon en ga een spelletje spelen of zet muziek op en ga meezingen, dan verveel je je tenminste niet meer. Aan die honger kan ik niks doen.' 'Of ik ga gewoon uit bad, of het nou wel of niet mag' zeg ik en sta op uit het bad. Ik zet wat muziek op en kleed me aan. 'Wel of geen make-up?' 'Geen, je hebt het niet nodig' 'Geen make-up dus' zeg ik en loop weer naar de slaapkamer.
Als ik in de slaapkamer ben zie ik Jason op bed zitten met een ontbijt naast zich en zijn telefoon in zijn hand. Hij merkt mij niet op dus sluip ik op hem af en leg mijn handen op zijn ogen. 'Wie ben ik?' 'Uhmmm...laat me even denken. Ben je misschien' hij haalt mijn handen van zijn ogen en draait zich om 'het allermooiste, liefste en schattigste meisje wat ik ken?' 'Ja dat ben ik' zeg ik terwijl ik licht bloos door zijn complimentje. 'Is al dat eten voor mij?' vraag ik als ik naar het dienblad kijk. 'Ja dit is allemaal voor jou' 'maar dat is veelste veel voor mij' 'Robyn je bent zo mager dat ik elke avond bang ben dat ik je botten breek als ik mijn arm over je heen leg' zegt hij serieus 'ik eet toch gewoon maar dit' ik wijs naar het dienblad 'is echt te veel voor mij, neem de helft' hij schudt zijn hoofd 'een kwart?' 'oke ik zal er ook van eten' zegt hij en ik heb gewonnen YES.
Een uur later liggen we op bed wat te praten als de bel gaat. 'Ik ga wel' 'verwacht je iemand dan?' 'Ja ik verwacht een paar mensen' zeg ik snel en ren naar de deur. Ik open de deur en zie Mike en Nick staan met nog een meisje waar Mike zijn arm om heeft geslagen. 'We komen voor Jason' zegt Nick 'Ja zo ver was ik al wel gekomen maar waarom hebben jullie al die spullen bij jullie' zeg ik en wijs naar de tassen die ze vast hebben. 'Jason heeft ons uitgenodigd voor een chill dag en om vanavond te blijven slapen, maar mogen we nu eindelijk naar binnen Luna?' vraagt Mike deze keer. 'O ja tuurlijk kom maar verder'
'Jason wat doen Mike, Nick en dat andere meisje hier?' 'Wat denk je zelf ik had van hun gehoord dat zij van Tris, Andi, Daniël en Jax hadden gehoord dat jij ze had uitgenodigd voor vandaag' 'Dat klopt maar ik had hun niet uitgenodigd' 'Ik wel, ze zijn hier voor mij en oja vergeet het dat Jax hier blijft slapen' 'Man je bent ongeloofelijk, ik kan mijn vrienden niet eens uitnodigen of jij nodigt de jouwe al uit' 'Robyn stop je wilt geen ruzie' 'GA, ga naar Mike Nick en dat andere wicht oja en jij heb pech Jax blijft gewoon slapen' 'Hij komt dit huis niet in' 'Hij komt er niet in?!' 'Ja Jax komt er niet in' 'Ik vind het goed' 'je hebt je verstand weer gevonden' 'ik was nog niet uitgepraat, Jax komt er niet in dan slaap ik niet hier maar bij Jax thuis' nu gromt Jason erg laag en dreigend 'Ik vind het best Robyn je doet maar wat je wilt' 'Goed om te weten Jason ik denk dat ik voorlopig even weg blijf van jou en dit huis' zeg ik en loop weg. Ik pak een tas gooi er wat kleren in en ren het huis uit. Jason neemt niet eens de moeite om achter mij aan te komen 'hij is ons niet waard' 'je hebt gelijk Bella, ik verdien iemand die wel om mij geeft'. Zeg ik en mindlink naar de rest dat ze niet naar mijn huis moeten komen maar naar dat van Tris.
'Robyn wat is er gebeurd?' vraagt Tris als ik bij haar huis ben aangekomen. 'Ik had ruzie met Jason omdat ik jullie had uitgenodigd, het hem niet had verteld maar Nick Mike en dat andere wicht hadden jullie horen praten. Hij had hun dus toen uitgenodigd.' Zeg ik en neem wat adem 'Hij zei toen dat Jax het huis niet in mocht en al hele-helemaal niet mocht blijven slapen toen werd ik boos op hem en heb hem gezegd dat ik weg ging. H-H-h....' 'Rustig Robyn haal diep adem en vertel verder 'hij hield me niet eens tegen hij zat daar op on..zijn bed en keek naar mij terwijl ik mijn spullen pakte. Hij geeft niet om mij' zeg ik het laatste erg zacht en sla mijn ogen neer vechtend tegen de tranen. 'Ik stuur iedereen een appje dat ze veel chocolade en ijs mee moeten nemen en een paar goeie jank films. Robyn het komt allemaal goed' zegt Tris en geeft me een knuffel.
Na een kwartiertje is Jax er al hij heeft een paar chocolade repen bij en een grote bak met ijs. Tris heeft hem het hele verhaal verteld en nu zit ik in zijn armen te vechten tegen mijn tranen. Ik ben zo zwak geworden sinds ik hier ben. Wat later komen Andi en Daniël ook binnen en trekken me allebei in een knuffel nadat ze het verhaal hebben gehoord. 'Ik weet niet wat ik nu moet doen' zeg ik 'wat dacht je ervan om nu veel ijs en chocolade te eten en een jank film te kijken met je vrienden die je nooit alleen laten' zegt Andi ik knik en we starten een of andere film op ik weet niet eens waar hij over gaat ik kan alleen maar aan Jason denken en aan de pijn in mijn buik die met de minuut erger wordt. Na de film en heel veel te hebben gepraat en te hebben gelachen hebben we besloten om te gaan slapen. Hier lig ik dan klaarwakker tussen Jax en Andi in. Het is wel grappig om iedereen te zien slapen. Jax en Tris bijvoorbeeld ze liggen naast elkaar en Tris heeft haar hoofd op Jax zijn borst gelegd je zou bijna zeggen dat het mates zijn maar dat zijn ze niet. En Andi en Daniël zijn zoals altijd schattig samen. 'Ik mis hem zo' 'ik ook maar hij geeft niet genoeg om mij' 'nee denkt je dat, voel je die pijn die is niet alleen van jou maar ook van hem jullie kunnen elkaar aanvoelen weet je nog?' 'Ja ik weet dat nog wel maar ik dacht dat dit mijn eigen pijn was' 'hij geeft dus wel om ons ga alsjeblieft terug naar hem we hebben hem nodig' 'nee ik ga niet terug naar die bezitterige en overbezorgde Alpha, niet nu tenminste' 'morgen dan wel?' 'Ik denk dat ik maar weer een weekje terug ga naar Ria en Walter even tot rust komen, en nu weg jij ik wil slapen' zeg ik en sluit de band. Ik sluit mijn ogen en probeer te slapen, dit faalt heel erg.
Het is ondertussen al 4 uur 's ochtends en ik heb geen minuut geslapen. Ik sta heel stil op en loop naar buiten. Het is volle maan, ik kan de maan helder zien en het lijkt wel of ik nu pas besef wat ik heb gedaan. Ik zak door mijn knieën en laat een traan vloeien, ik ben hem kwijt.
God damn ik heb gewoon een ruzie tussen Robyn en Jason gemaakt. Ik voel me wel een beetje schuldig. Maar is Robyn Jason nu echt kwijt? Wat denken jullie. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
LUVE U ALL
Xxxxxxxx
JE LEEST
Your Mate As Badboy
LobisomemZij: lief schattig doet niemand kwaad en probeert altijd vriendelijk te zijn. En weet niks van weerwolven af. Hij: groot sterk doet mensen graag pijn om te laten zien wie hij is. Hij is een Badboy en de toekomstige Alpha Wat gebeurt er als Robyn O'D...