18

6.1K 250 10
                                    

Jason POV

Ik heb haar meegegeven ik wou geen oorlog, ik wil niet dat ze haar pijn doen. Dus ik heb haar meegegeven en it hurts like hell ik mis haar zo. Ik ben toen ze werd opgehaald uit het ziekenhuis naar het bos gerent en ben bij het meertje gaan zitten waar ik haar voor het eerst zag. God Damn it hurts ik wil haar terug ik zal er alles voor doen ik moet haar terug ik kan niet zonder haar. Haar geur is verslavend voor me geworden nu zal ik het nooit meer kunnen ruiken. Ze hebben ook al haar kleren meegenomen dus haar geur kan ik ook niet meer ruiken via een shirt van haar. 'Inplaats van hier zo zielig te zitten kan je beter een plan bedenken om Bella en Robyn terug te halen' 'Sam ik kan niet nadenken nu ik mis haar ik heb haar nodig om goed te kunnen functioneren, ik heb haar nodig gast echt ik heb haar nodig' 'ik mis ze ook zometeen doen ze haar pijn en het is frustrerend dat we niks kunnen doen' ik heb geen zin meer om te reageren en sluit mijn ogen en ik denk aan haar. Ze heeft de mooiste lach die ik ooit heb gezien ze heeft een paar sproetjes bij haar neus en haar ogen gaan van zwart naar donkerbruin naar lichtbruin en dan een heel dun randje paars dat heb ik echt nooit gezien. Haar haar ook die heeft ook een paarse gloed als de zon erop schijnt. Ze is het mooiste wat ik ooit heb gezien. En ik kan haar niet terug halen ze zit bij haar ouders in Europa en in de grootste en sterkste pack van de wereld. Ik kan haar niet terug krijgen en ze gaat t-trouwen met een gast die niet haar mate is.

Ik ben weer thuis ik ben 2 dagen bij het meertje gebleven ik kon het niet aan om naar huis te gaan. De kamer waar ik en Robyn altijd in sliepen heb ik nog niet geopend ik kan het niet aan. Ik heb me gestort op mijn Alpha werk en op school ben ik onuitstaanbaar geworden. Laten we zeggen ik heb in de afgelopen 5 dagen 10 mensen in elkaar geslagen ben er 8 keer uitgestuurd en heb een stuk of 15 deuren en ramen kapot geslagen. Mike en Nick heb ik ook niet meer gezien ik weet dat Mike zijn mate Charlotte heeft gevonden en Nick is op bezoek bij zijn opa omdat het erg slecht met hem gaat. Ik zit nu in mijn kantoor ik ben bezig met wat werk als er iemand op mijn deur klopt 'binnen' mijn vader stapt binnen dat was onverwachts. 'School heeft gebeld je hebt er echt een puinhoop van gemaakt. Normaal gesproken zou ik je nu een preek geven maar nee dat doe ik niet, ik snap je als jou moeder weg zou zijn zou ik ook gek worden. Jij kan er niks aan doen maar je reageert zo heftig omdat je een Alpha bent en je het matingsproces niet hebt afgerond en je bent vooral bang.' Ik knik en loop naar mijn vader toe ik knuffel hem en zeg 'Ik mis haar zo, en ik kan niks doen ik kan niks doen'. We praten nog even door en hij vertrekt weer ik ben wel klaar met dat werk en ga naar mijn kamer toe.

Ik ga naar het raam toe de maan is al op. Ik sta ernaar te kijken wanneer Sam zegt 'weetje dat Robyn nu naar precies dezelfde maan kijkt en dezelfde sterren. En dat ze nu ook aan jou denkt' 'Dankje Sam' dit keer zeg ik het niet sarcastisch maar ik meen het echt. Ik pak mijn gitaar en ga maar wat spelen

Don't ever leave," she said to me

When we both fall asleep underneath the same sky
To the beat of our hearts at the same time
So close but so far away
(Can you hear me?)

She sleeps alone
My heart wants to come home
I wish I was, I wish I was beside you
She lies awake
I'm trying to find the words to say
I wish I was, I wish I was beside you

Another day and I'm somewhere new
I made a promise that I'll come home soon
Bring me back, bring me back to you

When we both wake up underneath the same sun
Time stops, I wish that I could rewind
So close but so far away

She sleeps alone
My heart wants to come home
I wish I was, I wish I was beside you
She lies awake
I'm trying to find the words to say
I wish I was, I wish I was beside you

There are pieces of us both
Under every city light
And they're shining as we fade into the night

She sleeps alone
My heart wants to come home
I wish I was, I wish I was

She sleeps alone
My heart wants to come home
I wish I was, I wish I was beside you
She lies awake
I'm trying to find the words to say
I wish I was, I wish I was beside you

She lies awake
Beside you
I wish I was, I wish I was

She sleeps alone
My heart wants to come home
I wish I was, I wish I was.

Als ik klaar ben rollen er wat tranen over mijn wangen het voelde net of zij ook met mij aan het zingen was. Ookal weet ik dat dat onzin is, de gedachte is wel mooi. Ik loop naar mijn bed en laat me er op vallen ik weet toch wel dat ik niet ga kunnen slapen net zoals de afgelopen dagen. 'Sorry dat ik dit moment misschien verpest voor je maar je weet toch dat wij Robyn hebben gemarkt?' 'Ja dat weet ik' 'Dan weet je ook dat ze zometeen in haar heat komt en de eerste heat is de ergste' 'Shit, en nu?' 'We gaan Robyn terug halen, pak het nodige geld kleren stop het in een tas en mindlink Mike, Jax, Daniël, Andi en Tris dat ze hun spullen ook moeten pakken zij gaan mee Robyn terug halen'. Ik luister naar Sam ik pak mijn spullen en mindlink iedereen dat ze moeten komen en dat ze over 5 minuten bij de sportzaal moeten zijn 'Robyn ik kom je halen' zeg ik en ren naar de sprotzaal.

Als ik bij de sportzaal ben zie ik iedereen al staan. 'Dus we gaan mijn maatje eindelijk ophalen' zegt Jax ik knik. 'Wat is het plan, ik denk namelijk niet dat we haar zomaar meekrijgen' zegt Tris 'Je hebt gelijk dat gaat niet lukken, maar als ik in de buurt kom kan ik met maar mindlinken en dan kan ze gaan proberen te ontsnappen ofzo' zeg ik. 'Jason hebt gelijk en we kunnen nog een plan bedenken tijdens onze vlucht' zegt Daniël. 'Oké ik ga de vliegtickets regelen voor ons' zegt Tris en ze loopt weg druk pratend in haar telefoon. Na een paar minutjes komt ze terug en zegt 'Over 8 uur gaat de volgende vlucht dus we moeten opschieten' ik knik en loop naar mijn auto een deel komt bij mij zitten de rest zit bij Mike in de auto. We vertrekken en laten we zeggen we hebben de hele reis rond de 200 gereden.


Your Mate As BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu