13

7.2K 267 3
                                    

Robyn POV

'ik zal denk ik gewoon, als je het echt niet wilt, aan Jason vragen of je alleen in een bed mag slapen' 'Weten wij het heel zeker dat we niet bij hem in bed willen liggen?' 'nu niet gaan twijfelen en gewoon aan hem vragen' eindigt Bella haar zin en ik sluit de band. 'Jason ik heb een vraag' zeg ik terwijl ik de badkamer uitloop, ik zie Jason met alleen een joggingsbroek op bed liggen. Hij kijkt op en zegt 'Wat wil je vragen Robyn?' 'Nou uhm ik....uhm wou vragen of i-ik alleen in een kamer kon slapen' zeg ik terwijl ik naar de grond staar en ik begin rood te worden. Opeens voel ik 2 handen die zich om mijn gezicht heen vouwen. 'Waarom wil je dat?' 'nou ik heb dit nog nooit eerder te zijn' 'en ik ben bang' fluister ik erachteraan. 'Is mijn Robyn nou bang? Dat had ik niet gedacht' zegt Jason terwijl hij zijn best doet om niet in lachen uit te barsten. 'Het is niet grappig' zeg ik terwijl ik met mijn handen op zijn borst sla. 'Oké, oké doe maar rustig, je krijgt een eigen kamer' ik kijk hem in zijn ogen en knik erg blij.

Het is ondertussen al 23:30 uur en ik kan nog steeds niet slapen. Nadat Jason mij had ingestopt is hij naar zijn kamer gegaan die ooit 'onze kamer' moet worden. Na lang woelen val ik dan eindelijk in slaap.

'Robyn wat ben ik blij jou weer te zien' zegt de oude man met het zwarte gewaad. 'Kunt u mij nu eindelijk vertellen wat ik ben dit is al de 3e keer deze ontmoeting. ' Volg mij jonge krijger' zegt de man, wat bedoelt die gast met krijger? We zijn ondertussen bij een blokhut aangekomen 'Robyn, jonge krijger, ben je ooit al een keer in je wolf veranderd?' 'Nee meneer nog nooit' zeg ik. 'Robyn toekomstige Luna van The White Moon jij zal niet alleen een roedel leiden maar jij zal ook als de opstand komt die leiden' 'Ik een opstand leiden? U moet een grapje maken ik-ik werd altijd gepest ik kan dat niet' 'Jonge krijger als jij verander in jou wolf zullen er vanzelf dingen duidelijk worden, jij hebt een speciale wolf'

Ik schrik wakker, was dit een droom? Hij leek zo echt zou ik echt speciaal zijn? Hoe laat zou het zijn 03:00 uur, fijn nu kan ik niet meer slapen. Ik sta op en loop naar de kamer van Jason, ik hoor dat hij nog slaapt geluksvogel. Ik open de deur en daar ligt hij, heel schattig zijn haar zit door de war en zijn mond staat een beetje open in zijn handen heeft hij. Hij heeft het shirt wat ik vandaag aanhad in zijn handen, how cute. Ik loop naar het bed en pak mijn shirt uit zijn handen en ga er zelf bij liggen. 'Dit wou je toch helemaal niet' zegt Bella erg betweterig. 'Bella shut up ik wil dit nou wel en jij vind dit ook niet erg' en ze is al weer weg. Ik heb echt een wolf van niks ze gaat steeds weg 'Hee dat hoorde ik' roept ze beledigend 'Sorry Bells maar het is wel zo' 'Ja ja let jij nou maar op Jason' ik sluit de band weer en ga dicht tegen Jason aan liggen. Hij legt zijn arm om mij heen en ik leg mijn hoofd op zijn borstkast. Je hoort zijn hartslag langzaam gaan net zoals zijn ademhaling 'Wat is er met hem aan de hand gaat hij dood' 'nee natuurlijk niet aansteller hij is aan het slapen dat zou jij trouwens ook moeten doen' en ze is weer weg. Ach ja nog even proberen ze slapen kan geen kwaad en ik sluit mijn ogen.

Tuut Tuut Tuut

#@&*%@# wekker waarom moet jij zijn uitgevonden. Ik sla (misschien iets te hard) mijn wekker uit. Ik wil opstaan maar er zit iets om me heen, een arm. Ik volg de arm om te kijken van wie die vandaan komt. Van Jason natuurlijk, waarom ben ik hier ik sliep toch in een kamer voor mij alleen. Denk Robyn denk 'ik zal is even komen helpen. Afgelopen nacht werd je wakker en je ging naar Jason toe toen dacht je ach ja ik kan vast wel even slapen en toen viel je in een diepe slaap op Jasons borstkast en nou ben je wakker' 'Dankje Bella' en ik sluit de band. 'Goeiemorgen, schat' zegt Jason met een aangename ochtendstem 'Hee, sorry dat ik hier inneens lig' zeg ik terwijl ik weg kijk. 'Denk je dat ik het erg vind ik heb nog nooit zo goed geslapen omdat jij naast mij lag' zegt hij en geeft mij een kus op mijn haar 'Kom we moeten naar school' zegt hij dan 'Moet dat ik bedoel die mensen daar mogen mij echt niet' 'Ze mogen mij ook niet maar ook wij hebben die verplichting om naar school te gaan' 'oke ik kom al' zeg ik en sta op en loop naar de badkamer.

Wat zal ik aan doen 'mag ik iets uitkiezen?' 'Have Fun' 'Okeey wat dacht je hiervan je zwarte gescheurde jeans met een rode croptop en je zwarte converse' 'is goed en wat voor sieraden of geen sieraden?' 'doe je gouden ring om met die gouden oorbellen die er bij horen' 'okeey en mijn haar?' 'maak er een losse vlecht van' 'jep' 'en doe ook mascara, lipstick en eyliner op' 'Je weet dat ik niet van make-up houd' 'Please alleen vandaag' 'Okee jij je zin' en ik kleed me aan.

Als ik klaar ben zie ik dat Jason op bed zit en naar zijn telefoon kijkt maar hij kijkt gelijk op als hij merkt dat ik klaar ben. Hij staat op en loopt naar mij toe 'Je ziet er mooi uit' ik bloos 'nou jij mag er ook zijn' zeg ik. Jason heeft gewoon een grijze broek aan met een donkerrood shirt wat hem erg goed staat en zijn haar zit nou ja, messy maar toch leuk.

We lopen naar beneden en ik wil een appel pakken om nu op te eten maar Jason pakt hem af en geeft mij een bord met 3 boterhammen. 'Jason, lieverd ik ga dit nooit op krijgen geef me dus nu mijn appel terug' zeg ik een beetje dwingend 'Nee Robyn je eet dit nu op en op school ga jij ook gewoon 3 boterhammen eten' 'Jij kan dat niet checken we hebben toch niet gelijk pauze' zeg ik terug 'Ik ben er niet maar Andi en Jax wel en guess what ik kan het hun bevelen want zij zitten in mijn roedel' 'Ja en ik ben Luna van deze roedel' 'Nou eigenlijk ben jij nog helemaal niks van deze roedel want ik heb je nog niet gemarkt en ik heb je ook nog niet voorgesteld als hun Luna' zegt hij en ik weet niks meer terug te zeggen. Ik eet mijn boterhammen op met tegenzin terwijl Jason toe kijkt, wat is zijn probleem vandaag hij kijkt wel erg bezorgd. 'doe nou niet alsof je het niet snapt. 'Waarschijnlijk heeft je vader tegen hem gezegd dat je een paar maanden geleden in de kliniek zat en hij wilt nu gewoon dat je goed eet' 'ja maar ik ben er nu weer uit dus is dit overbezorgde helemaal nergens voor nodig' 'je wilt het niet snappen hè, hij geeft om je snap dat dan!' 'hee je hoeft niet tegen mij te gaan schreeuwen oke' ik sluit de band 'kom je we moeten vertrekken' 'ja ik kom' zeg ik en ik haal de boterhammen uit mijn tas en doe er een appel voor in de plaats.

Weer een hoofdstukje

LUVE U ALL

Xxxx

Your Mate As BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu