Jason POV
'Opschieten we hebben niet heel de dag de tijd' schreeuw ik naar een paar wolven die aan het trainen waren. 'Jason wees nou niet zo hard tegen die wolfjes' zegt Mike tegen mij. 'Ik zal het probeeren' zeg ik lachend. 'Jason, Mike komen jullie nog we moeten maar school' roept Nick ' Ja we komen' schreeuwen tegelijk terug. We lopen maar Nick toe en stappen in de auto. Ik ben ook onvriendelijk ik heb mezelf nog niet eens voorgesteld ik ben Jason McCain. Ik ben 17 jaar oud en toekomstig Alpha van de Half-Moon pack ik. Als ik mijn mate vind dan kan ik eindlijk Alpha worden en kunnen we samen over onze pack regeeren. Maar ik heb de hoop al wel een beetje opgegeven de in haar ga vinden. Kijk ik dit gebied leven de meeste weerwolven van heel de wereld en ik ben al zo'n beetje elk huis langs gegaan en ik heb haar nog steeds niet gevonden. Misschien is dat meisje wat hier komt wonen wel mijn mate. Ach ja echt hoop heb ik er niet echt in.
'Jo Jason we zijn er hoor' zegt Mike. Ik schrik op uit mijn gedachten en loop naar binnen, hoe het er meestal binnen aan toe gaat: ik loop voorop met Nick aan mijn rechter zijde en Mike aan de linker. Bijna alle meisjes gaan hyperventileren en met hun ogen als een van knipperen de meeste jongens kijken met een blik dat ze ons zouden willen zijn en de rest is vooral erg bang dat kan je ruiken ook. Ik vind het allemaal wel goed ze gaan aan de kant en ik kan er makkelijk langs lopen, in de kantine heb ik altijd een tafel en in de lessen hoef ik ook niets te doen. Ik heb het dus lekker rustig en oja af en toe niet ik iemand inelkaar slaan of aan het huilen krijgen om te laten zien dat ik nog altijd De Badboy ben.
'Dames en Heren. Stilte!' Roept mijn mentor door de klas. Iedereen wordt langzaam stil en luisteren naar wat de mentor te zeggen heeft. 'Morgen krijgen we een nieuwe leerling in de klas ze haar Robyn en komt uit Nederland en het belangrijkste van alles ze weet nog helemaal niks over weerwolven dus jullie houden allemaal jullie mond erover.' Zegt hij dan. Er steekt een meisje haar vinger op volgens mij is het Tris. 'Hoe bedoelt u dat ze nog niks weet over weerwolven ze is toch al wel ouder dan 16?' Vraagt ze. 'Je hebt gelijk Tris ze is al ouder dan 16 maar haar pleegouders hebben mij de reden gegeven waarom ze nog geen wolf heeft. Zouden jullie dat willen weten?' Vraagt hij. Er klinkt instemmend gemompel 'oké dan ik zal het vertellen. De ouders van Robyn zijn overleden tenminste dat denkt zij. Haar echte vader en moeder leven nog en zijn de leiders van Full-Moon pack en hebben de leiding over heel Europa ze konden daarom niet voor een kind zorgen en hebben haar toen ze 4 was achtergelaten in een weeshuis en is ze 2 maanden daarna geadopteerd door haar huidige pleegouders. Ze hebben er op laten kijken dat ze een ongeluk hebben gehad en dat zij de enige overlevende was. Maar nu even over dat van haar wolf. Dat is heel vaag waarschijnlijk omdat ze haar mate nog niet heeft gevonden en niet omringd in met haar familie kan haar wolf nog niet komen.' Daarmee eindigt hij zijn verhaal. Robyn mooie naam zegt mijn wolf Sam ik stem in met mijn wolf. En wat is ze machtig als zij haar wolf krijgt nou dan gaat zij sterk zijn. Haar ouders ook de sterkste pack van de wereld. Ik kan weer niks ander doen dan instemmen. Maar waarom snel je aan haar Dan? Vraag ik want we hebben nog nooit eerder over een wolf nagedacht op die manier. Ik weet het niet misschien is ze onze mate wel. Ik merk gewoon dat Sam aan het kwisspelen is van blijschap. Dan doe rustig nou Sam zometeen is het gewoon ene teleurstelling als het niks is. Oké maar toch zal het wel mooi zijn wij hebben straks alle macht over Amerika en Europa als zij onze mate is. Ik vergeten de band en loop het lokaal uit. De bel idd nog niet gegaan maar ik had geen zin meer. Ik loop naar het bos en verander in mijn wolf en ga rennen tot de waterval. Daar zie ik een meisje zitten en mijn wolf wordt hem. Ik vernader snel terug en trek mijn kleren weer aan. En ga terug naar de waterval en Sam zegt maar een ding. Mate!!!. Ik ruik dan nu ook een heerlijke geur van mint met citroen en ik wil maar haar toe lopen maar dan bedenk ik me ik keer om en ren terug naar mijn territrorium en ga in mijn kamer zitten en probeer vooral niet aan haar te denken.
Wie is het meisje?? Is het Robyn en vinden jullie het niet zielig dat Robyn niks over haar verleden weer maar mensen die ze nog niet eens kent dat die wel veel meer weten?
En we vinden jullie van Jason??
LUVE U All
Xxxxx
JE LEEST
Your Mate As Badboy
WerewolfZij: lief schattig doet niemand kwaad en probeert altijd vriendelijk te zijn. En weet niks van weerwolven af. Hij: groot sterk doet mensen graag pijn om te laten zien wie hij is. Hij is een Badboy en de toekomstige Alpha Wat gebeurt er als Robyn O'D...